środa, 5 czerwca 2013

Zakłady Top Model

Zapewne wielu z was siądzie dzisiejszego wieczoru przed telewizorem, aby obejrzeć finał programu Top Model - Zostań modelką. W związku z dużym zainteresowaniem, tym programem wśród społeczności stardolla, postanowiliśmy zorganizować zakłady.

Na czym będą one polegały? Otóż należy wytypować dziewczynę, która wygra program. Dla przypomnienia, oto 4 finalistki:
 
Klaudia                                     Zuza
Marcela                                     Renata


W jaki sposób odbywają się zakłady?
Każdy z was może obstawić TYLKO JEDNĄ finalistkę dowolną ilością głosów. Jeden głos kosztuje 5sd +prowizja i można go nabyć kupując rzecz z naszego bazaru LINK. 

Cała kwota podzielona będzie przez ilość głosów na zwyciężczynie. Każdy kto prawidłowo obstawił otrzyma nagrodę proporcjonalną do ilości wykupionych głosów. Czyli np wygrała pani X, na panią X było 50 głosów. Uzbieraną kwotą było 1000sd w takim razie osoba, która wykupiła 1 głos otrzyma 1000sd: 50= 20sd, osoba która wykupiła 2 głosy otrzyma 40sd i tak dalej.
Należy więc zauważyć, że głosy na mniej popularne finalistki przynoszą większą wygraną, bo mniej osób na nie stawia ;)  


Dostępne pakiety głosów w naszym bazarze:
5sd- jeden głos
10sd-2 głosy
15sd-3 głosy
20sd- 4 głosy
(wszystko + prowizja)

Najpierw należy kupić przedmiot z bazaru LINK, a dopiero następnie wpisać w komentarzu na kogo są wasze głosy. Pamiętajcie, można obstawić tylko jedną kandydatkę!
Jeśli ktoś wykona coś w niewłaściwy sposób, to zostanie pominięty przy naliczaniu nagród!
Gosy można kupować do godziny 22:00

Ps. Proszę nie dzielić się tutaj swoimi wrażeniami odnośnie finału, będzie na to osobny post.

33 komentarze:

  1. Może zagłosuję bo nei rozumiem tego xD.Przeczytam ponownie]
    naati8

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam, wygra marcela :>
    kamerkowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Marcela ;3 Dałam 2 głosy.
    StylistaAda17

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ogarniam tego, więc lepiej nie robię xd


    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  5. Sześć głosów na Klaudię (nie jest to moja faworytka)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 głosy na Marcelinę <3
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  7. PS: Marcela jest w pomarańczowym stroju a Renata w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałam 1 głos na Zuzię

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zagłosować na Zuzę ale nie mam sd

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam 1 glos na RENATĘ! Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 głos na Zuzię ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 głos na Marcelę :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją faworytką jest Zuza, ale ze względu na ilość głosów, daję 1 głos na Renatę :D

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zagłosuję,bo chwilowo brak mi funduszy,ale pewnie wygra Marcela :) Życzę powodzenia przy obstawianiu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. głosuje na zuze

    coolEwa321

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam na nią 1 głos

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowała bym na Zuzę ale szkoda mi kupować .;(


    cRazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. Głos na ZUZE, kupiłam :D

    Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT : 5 głosów na ZUZE, kupiłam 5 ciuchów *o*

      Usuń
  20. Życzę powodzenia

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG wygrala Zuza

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie było mnie wtedy na blogu ;p Też obstawiałm Zuzę

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja byłam za Zuzą i szczerze mówiąc przed programem byłam pewna, że to ona wygra, ale na koniec miałam jakieś wątpliwości. Choć było wiadomo, że jesli będzie głosowanie to Zuza wygra, bo miała najwięcej fanów ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie mogłam wczoraj tu być i obstawić, bo właśnie na Zuzę bym postawiła. i to nie dlatego, że jej kibicowałam, ale ludzie ją lubią i byłam pewna że to ona wygra.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też jestem za Marcelą, ale nie biorę udziału.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze