czwartek, 18 lipca 2013

Ankieta - falbanki

Na początek mojego postu bardzo chciałbym przeprosić wszystkich za brak artykułów oraz wyniku z mojej strony. Szczerymi powodami były moje chwilowe lenistwo oraz inne plany, które pokrzyżowały moją pracę na blogu. A w piątek będziecie mogli przeczytać mój zaległy artykuł. To jeszcze nie wszystko, tym razem to Wy pomożecie mi wyłonić zwycięzcę konkursu na stylizację z elementem "Falbanki". Wybrałem 3 najlepsze prace wg mnie i Marty, a później doszliśmy do wniosku, że znów ankieta będzie ostatnim kołem ratunkowym.

Dobra, teraz pokażę Wam 3 prace kandydatek:

MissMileyLove1                             MajkaStar1999                                Karolinakochan

29 komentarzy:

  1. Wszystkie są śliczne lecz jak dla mnie na wygraną zasługuje: MajkaStar1999 Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuje na MajkaStar1999 , gratuluje wam. :)
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta, którą przyciąłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majka ♥ Ale wszystkie piękne ; * .

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na siebie :*****
    Aczkolwiek wszystkie prace łądne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, aczkolwiek wszystkie prace robią wrażenie :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  7. MajkaStar1999 :D
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  8. na jedynkę, ma inną pracę od reszty :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace. Miałam dylemat miedzy 2, a 3, ale wybrałam 2 :D

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja MajkaStar1999 została niestety obcięta i nie mogę zobaczyć całej doll. Mimo to mój głos leży po stronie Karolinakochan. :)

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  11. moja the best stylizacja ever <3

    ucięliście mi podpis :C ale rozumiem żeby było więcej miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, nie dziwi mnie fakt, że mieliście dylemat, bardzo ładne stylizacje. Głosuję na Majke ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko i wyłącznie Majka, pozostałe stylizacje zupełnie mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. zagłosowałam na ostatnia stylizację

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę oryginalna i zagłosuje na pierwszą pracę.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze