niedziela, 14 lipca 2013

Ciekawostka


Dwie użytkowniczki jihtob15yasey9, które są przyjaciółkami mającymi 44 i 61 poziom noszą fryzurę, którą można mieć dopiero po zdobyciu 69 levelu. Na moje oko jedna z nich musi być hackerą. W ich księgach gości roi się od pytań jak one to zrobiły. Obie odpisują, że to magia w którą nie wierzę. Nasza informatorka mary_19991mówiła, że z obiema rozmawiała i ponoć jedna ma kod na tą fryzurę, a druga kupiła na itunes.



A Wy co o tym sądzicie? Też chcielibyście mieć tą fryzurę?

Za informację dziękujemy mary_19991

38 komentarzy:

  1. będę mogła 'nosić' tą fryzurę za 3dni kiedy mi nabije 69lvl/ to nie fair, że jedni użytkownicy zapracowali sobie na tą fryzurę, a drudzy mają ją od tak =.=

    OdpowiedzUsuń
  2. Może mieć to coś wspólnego z Downtown (aplikacją). Jedna dziewczyna pisała, że tam może założyć lalce każdą fryzurę: te dla SS, nie będąc SS i za starpunkty. Nie wiem, czy to się "przenosi" na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  3. te z 61 i 44 mogłybyć ss i nie zmienić fryzury ani zadnych ustawien w salonie piękności, dlatego maja ta fryzure itd. A ta z 6 mogła ustawić sobie ja przy robieniu postacie tak sądzę.

    coure096

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne, nie wiem jak one to robią.
    Ale mi na razie nie potrzebna ta fryzura :)


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już ją mam, ale jest to trochę dziwne

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  6. ^^ ale to nie jest fryzura dla SS i dostępna jest od 69 poziomu

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne to.. Żal mi użytkowników, którzy długo na to pracowali..

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o tym na Uz. Szczerze? Admini są śmieszni, bo skoro każdy może mieć fryzury za lvl to po co w ogóle są te lvl? o.o

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie mam tej fryzury:(

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  10. O maaszz... Też bym chciała mieć tą fryzurę. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że chodzi o to ,, Jestem w dwóch miejscach naraz '' kiedyś był taki post na starblogu, ale już sama nie wiem ; o

    Ja wczoraj odblokowałam tą fryzurę, i trochę szkoda, że teraz można ją dostać za ,,kod'...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ją od dawna, to trochę niesprawiedliwe.

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie to jest oszustwo...bo jakieś panienki z niewiadomych źródeł mają te fryzury....mnie to trochę przeraziło...poza tym gdyby było ok to by od razu napisała skąd ją ma,a ona tu piszę "że to magia" to jednak coś tu jest nie halo o.o i nie uwierzę w żadne kody...

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak tym paszteto nic to nie da i tak sa brzytkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia jak one ją zdobyły ! Ja bym chciała ją mieć ale jak to ? Magia ? Taa .... Hmm. . Boję się troche .

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak się jest SS czy tam Royalty, to nie ma takiej możliwości, żeby nosić tego typu fryzury(takie, co można odblokować, jak się wskoczy na odpowiedni poziom)? Wydaje mi się, że chyba tak można, ale nie wiem, nigdy nie byłam SS ;c


    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  17. żałosne ;//

    missmiley01997

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wszystkie fryzury odblokowane więc mnie to grzeje heheh
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziwne bardzo, aczkolwiek mało mnie to interesuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja specjalnie musiałam czekac do 69 lvl zeby miec tą fryzkę :(

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam wszystkie fryzury, ale i tak sam fakt, że ktoś je ma nie mając odpowiedniego lvl jest wkurzający ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiła w Downtown!

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  23. Odwiedzajcie i zapraszajcie to powiem wam,jak one to zrobiły.






    Molly_Cookie

    OdpowiedzUsuń
  24. Czemu nie którzy piszą np. żal, porażka,też tak chcę itd. a potem dopisują swój nick na stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wierzę w magie. To jakaś paranoja.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  26. chciałabym ją mieć
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziwne. Ja mam już to fryzurę. Myślę, że to może też być błąd adminów - moja koleżanka miała fryzurę dla ss przy zakładaniu konta, pomimo tego, że nie miała tego statusu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Omg It's me Yasey9 Its from the downtown app on your iPad! It's not a code.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze