wtorek, 2 lipca 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

Witajcie w dzisiejszym przeglądzie same nowości z racji dojścia kilku nowych dostaw i sklepu. Zapraszam.



 
ARCHIVE( Graphed Dress): Niewielu jest fanów różowego, i sama z pewnością nie należę do ich grona, ale czasami forma ciucha przeważa nad jego kolorem i tak jest w tym przypadku, bardzo podoba mi się krój sukienki jej rozkloszowany dół i rękawki.
 
ARCHIVE( Side Zipper Dress): Piękna kobaltowa sukienka z rozcięciem na nogę i złotą, tudzież żółtą "wstęgą". Sukienka ma kieszonkę i łady dekolt, jest ozdobą sama w sobie, i nie potrzebuje tony dodatków
 
FEVER( Watermelon Blazer): Dziwna nazwa bo kolor bardzo odbiega od koloru arbuza, ale mimo to jest bardzo żywy i oryginalny, krój też jest niczego sobie i na pewno ciuch należy do tych które przyciągają uwagę i dominują w stylizacji.
 
ARCHIVE( Rockstar Moto Jkt): Kamizelki to bardzo praktyczna część garderoby. Ta wydaje się być lekko sportowa, ma w miarę prosty krój, i genialnie zestawia się  ją z casualowymi ciuchami, świetna do grandowych stylizacji.



PIERWSZA STYLIZACJA: Czerń troszkę balansuje kolor różu, tworząc razem bardzo ciekawy zestaw. Znowu moje kochane maxi, które jak widać, pasują do wszystkiego, do podkreślenia stylizacji buty na "bananie'", no i złote elementy na torebce, pasku i obcasach.
 
DRUGA STYLIZACJA: Tak jak pisałam wyżej całą stylizacją żądzy blazer w bardzo żywym kolorze, dobrałam do tego czarny top i ołówkową spódnicę, lekko w biurowym stylu, całość jednak przełamałam bielą na butach i torebce.  
 
TRZECIA STYLIZACJA: Nie chciałam zakrywać pięknie skrojonej sukienki marynarką, dlatego dobrałam proste złote dodatki i bezapelacyjnie uniwersalne czarne szpilki, które podkreślają stylizacje i nadają jej szyku.
 
CZWARTA STYLIZACJA: Biel i złoto, są dopełnieniem różowej sukienki, ciuch ma kraciasty wzór, dlatego zmniejszyłam ilość dodatków do minimum.
 
Pozdrawiam, Justyna

41 komentarzy:

  1. Stylizacje jakoś do mnie nie przemawiają. Tylko pierwsza ma w sobie 'to coś' Tak czy inaczej na pewno kupię sukienkę z Archive w odcieniu kobaltowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelke kupilam ♥ . Najlepsza 3 stylizacja jednak dzisiaj stylizacje nie są tak dobre jak ostatnio ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja i zastanawiam się nad kupnem kamizelki i kobaltowej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest super :) reszta taka sobie :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  5. "buty na bananie" a następne na ananasie :D nie no beka jak nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  6. @Donia/MajkaStar1999
    Tak kochana obcas tego typu to obcas "banan" przed robienie sobie z kogoś beki, radze sobie wygooglować, bo istnieje takie fachowe modowe określenie :D

    Pozdrawiam fioletowa....

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi spodobała się 1 stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się 1 stylizacja
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 2 podobają mi się. Zresztą 3 też jest ładna. Niebieska nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne stylizacje ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się nie podoba ta różowa sukienka. 3 stylizacja najlepsza, uwielbiam tą sukienkę! *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka stąd rzeczy fajnych ale stylizacje takie sobie

    OdpowiedzUsuń
  13. A kamizelkę widziałam parę razy w sb za 200-300 sm

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje świetne, do opisów także nie mam zastrzeżeń. 10/10

    OdpowiedzUsuń
  17. @fioletowaszafa
    Nie robił sobie z ciebie beki po prostu rozśmieszyło mnie określenie tego obcasu. Ja się modą nie interesuję, więc nie znam tego typu określeń. Niemniej przepraszam jeśli Cię uraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej spodobała mi się stylizacja z niebieską sukienką :D


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  19. na glamuq jest taka sama stylizacja jak
    ta pierwsza !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się 1.2.3 stylizacja. 4 nie podpasowała mi się ze względu że ta sukienka wcale mi się nie podoba. Różowa i w kratkę to dla mnie trochę za wiele.Toleruję róż ale nie w takich ilościach! Biel trochę to przełamuję. Ale...
    Resztę rzeczy z ciekawszego przeglądu, akurat zamierzam kupić tylko czekam na większy przypływ gotówki...
    BlackTolly

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza i trzecia stylizacja jest według mnie najlepsza. W tej pierwszej urzekła mnie nie sama kamizelka, lecz ta różowa maxi, do której coraz bardziej zaczynam się przekonywać ;) W drugiej natomiast bardzo polubiłam tę kolbatową sukienkę. Piękny odcień i krój. Najlepszym atutem tej sukienki jest to, że, jak sama powiedziałaś, nie trzeba dobierać wielu dodatków, ponieważ sama w sobie jest piękna. Co to drugiej stylizacji, ujdzie. Natomiast czwarta...Nie w moim guście. Co prawda dodałaś biały i złoty, które stabilizują całokształt, ale ten róż jest nie do wytrzymania ;/

    Cukiereczek1211

    OdpowiedzUsuń
  22. Lol w trzecim zdaniu miałam napisać o 3. stylizacji, a nie o 2. Przepraszam, moja nieuwaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne stylizacje! Bardzo mi się podobają. Dzięki Tobie przekonałam się do spódnic maxi z Basica :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne stylizacje. Mi najbardziej podoba się FEVER( Watermelon Blazer)i stylizacja nr 2.

    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  25. Żadna z tych rzeczy mi się nie podoba.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  26. Z rzeczy ktre wybrałaś, podoba mi się tylko kamizelka. Stylizacje wszystkie bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zestawienie tych ubrań ,Acz kolwiek nie jestem przekonana do różowej sukienki na moje oko wydaje mi się jakbyś była gruba .Ta sukienka bardzo cię poszerza.Nie podoba mi się też kamizelka w tej pierwszej stylizacji.Połączyła bym ja z sportowymi ciuchami .;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłabym blazer, lecz niestety nie mam sd ;/
    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  29. kupię kamizelkę z archive

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne stylizacje, najlepsza 3

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne stylizacje, kamizelkę miałam już wcześniej.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzecia stylizacja mi się podoba :).

    Pauka222

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie opisujesz te rzeczy :) ja kupiłam kamizelkę i kurteczkę, zastanawiam się też nad kobaltową sukienką, natomiast ta różowa zupełnie nie przypadła mi do gustu.
    Co do stylizacji: pierwsza jest świetna, natomiast w drugiej właśnie ten biały kolor jakoś mi nie leży, trzecia tak sobie, czwarta w ogóle mi się nie podoba, ale to chyba wina tej okropnej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z rzeczy nie podoba mi się tylko ta różowa sukienka. Według mnie za bardzo rozkloszowana :)
    Jeśli chodzi o stylizację, to niby proste, ale mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 1 stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :)

    wiki2302

    OdpowiedzUsuń
  36. ostatnia stylizacja, cudo *.*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze