wtorek, 23 lipca 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

Witajcie, dziś kolejny przegląd starplazy, troszkę działo, przez ostatni tydzień więc było w czym wybierać
 
HOT BUYS SUMMER RETRO(HotBuys General Jacket) 16sd: Do niedawna żakiet upragniony przez wszystkich stardollowiczów, cenny i staranie wykonany, niegdyś drogi a dziś za grosze w starplazie. Bez wahania powinien kupić go każdy. Uniwersalny o ciekawym kroju i złotymi detalami.
 
WILD CANDY( Jump Around Crop Top) 70sm: Crop topy zawładnęły światem mody, jak się okazuje stardollowym światem też. Ten ma bardzo ciekawy print. Idealny do letnich stylizacji.
 
B.BIZOU( Checket Clutch Purse) 40sm: Moje słynne modowe motto "torebek nigdy nie za dużo". w szafie mam ją od dawna w sumie nigdy nie miałam na nią pomysłu, ma dość trudną fakturę, ale jest bardzo oryginalna. Idealna do dziennych stylizacji.
 
CL TRIBUTE( Guerilla Booties) 18sd: Najładniejsze buty z całej nowej kolekcji tribute, mocne rockowe, z ćwiekami i słynną czerwoną podeszwą. Cud miód malina.
 
PIERWSZA STYLIZACJA: Połączyłam czerń ze złotem z zółcią. Marynarka jest stylizowana na  militarny, mocny styl, ale ja złagodziłam jej fason  luźnymi spodniami i szpilkami. Dodałam złotą biżuterię i torebkę z kolcami.
 
DRUGA STYLIZACJA: Letnia i dziewczęca. żywe kolory kojarzą się z latem crop top jest genialny do spódnic z wysokim stanem taka jak ta. Czarne dodatki łączą wszystko w spójną całość.
 
TRZECIA STYLIZACJA: Czerń i biel, to już chyba jedno z najbardziej standardowych połączeń. Prosta casualowa stylizacja.
 
CZWARTA STYLIZACJA: To połączenie kolorystyczne kocham najbardziej.  czerwień i czerń pasują do siebie idealnie, do tego srebrne dodatki i stylizacja gotowa, drapieżna, ale kobieca. 
 
 

24 komentarze:

  1. Stylizacje nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwie stylizacje są ładne ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest śliczna !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się 3 i 4 stylizacja ;)

    paatka

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podobają mi się
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podobają mi się stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny żakiet jest cudny.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje <3 . Kupilam kurteczkę i buty . Zastanawiam się nad resztą <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre ubrania do siebie nie pasują tematycznie i nie dają ładnego efektu w połączeniu. Rockowa kamizelka z białą spódnicą glamour? Nie sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka HB jest świetna, mam ją od dawna, kupię na pewno top, fajny artykuł

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię zakeit i buty. A w stylizacjach moim zdaniem najlepsze 1 i 4 jednak wszystkie fajne.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciuchy fajne, stylizacje mniej.

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 stylizacja ładna ale reszta nie przypadła mi do gustu.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 jest ładna choć top mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 stylizacja chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka i buty są cudowne.
    Co do stylizacji 1 zupełnie mnie nie przekonuję. 2 jest okej, ale bez szału i strasznie irytuję mnie ta bransoletka. 3 jest ok, nie mam nic do zarzucenia. 4 najlepsza, chociaż żadna ze stylizacji nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba kupię tą czarna marynarkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie specjalnie mi się wszystkie podobają :/
    Najlepsze są druga i czwarta.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze