wtorek, 9 lipca 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

Witajcie, zapraszam do kolejnego przeglądu starplazy.
 
 
EVIL PANDA( Chinese silk pants): Co prawda dla mnie to raczej leginsy, niż spodnie, ale nie ma to większego znaczenia. Bo ciuch ma piękny print i bardzo ładne połączenie kolorystyczne. Spodenki Mają też ciekawą długość, i są w miarę proste do zestawienia.
 
 EVIL PANDA( Asia spotr skirt): Uwielbiam spódniczki, a ta jest niebanalna, jest ciekawie uszyta a uwagę przyciąga asymetryczny dół. Kolor jest idealny na lato i do tworzenia zwiewnych, luźnych stylizacja.
 
CHANEL TRIBUTE( Lavender Origami vest): Zdania na temat tej kamizelki są podzielone, ja należę do grupy jej zwolenników. Jak dla mnie ma przepiękny kolor i słodkie białe zdobienia, dzięki czemu ciuch jest dziewczęcy.
 
CHANEL TRIBUTE( Hot pink clutch): Zwykła mała, barwna torebeczka. Myślę, że nie trzeba o niej dużo pisać, bo jest wspaniałym dodatkiem ożywiającym stylizacje
 

.
PIERWSZA STYLIZACJA: Letnia, ciepła i zwiewna stylizacja. Kolorki w sam raz na lato. nie chciałam standardowo łączyć czerni z żółtym, dlatego dodałam pomarańcz. Plażowe dodatki i stylizacja gotowa.
 
DRUGA STYLIZACJA: Czerń i czerwień, standardowe połączenie, w prostej casualowej stylizacji.
 
TRZECIA STYLIZACJA: Tak jak pisałam torebka jest tu typowo ożywczym elementem. zwykła prosta sukienka została przełamana małą różową torebeczką, dzięki czemu stylizacja jest ciekawsza.
 
CZWARTA STYLIZACJA: połączyłam lawendę z granatem i myślę, ze wygląda to całkiem przyzwoicie, pod kolor zdobienia kamizelki dobrałam dodatki i top.
 
Pozdrawiam, Justyna

32 komentarze:

  1. Druga stylizacja jest śliczna !
    Zakochałam się w niej ! <3


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest 2 stylizacja ♥

    roberta00147

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 stylizacja <3

    Jeśli chodzi o kamizelkę z Chanel, to dzisiaj dopiero na nią zwróciłam uwagę i muszę przyznać, że jest całkiem ładna, ale co do zakupu nie jestem przekonana.

    Ogólnie ciekwe artykuły wybrałaś, stylki też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje . Posiadam spódnicę oraz kamizelkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 stylizacja jest świetna :D

    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi podoba się 2i4 stylizacja.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny artykuł, stylizację 2 i 3 najlepsze

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. artykuł dobrze się czyta, oby tak dalej. ;D a co do stylizacji - moim faworytem jest 2 . Zdecydowanie trafia w moje gusta xD

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje. ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie spodnica i te spodnie sa bardzo ladne, reszta mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczkę oczywiście już dawno kupiłam, jest śliczna *.*
    Ciekawe stylizacje.
    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam spódniczkę, a stylizacje jak zawsze są śliczne. Chociaż nadal nie jestem przekonana co do tej kamizelki Chanel... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rajstopy i odkryte palce? Nigdy!
    W tym tygodniu stylizacje są dość słabe, jak na Ciebie, spodobała mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej poodoba sie 2 stylizacja ale reszta też super.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  16. druga stylizacja jest ładna

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się stylizacje z numerami 2 i 4. :)

    Vanessa_1Diva

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam spódniczkę i kopertówkę. Spodnie też bardzo mi się spodobały, może w nie zainwestuję , co do kamizelki to jestem na nie.
    Druga stylizacja jest przepiękna, chętnie bym się tak ubrała. Ostatnia też mogłaby być gdyby nie te buty..

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabyś dopisywać ceny ubrań? Bardzo pomogłoby to w podjęciu decyzji o zakupie :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się tylko spódniczka :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ubrań podobają mi się spodnie i spódniczka. A stylizacje wszystkie poza ostatnią.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne stylizacje!!♥

    missmiley01997

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne stylizacje ,naj ładniejsza 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Druga i trzecia stylizacja! Genialne!

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze