środa, 10 lipca 2013

Giambattista Valli Couture Tribute w starplazie


W starplazie ukazał się  wreszcie zapowiadany nowy sklepTribute. Już w spoilerach ciuchy wyglądały bardzo interesująco, jak je zobaczyłam w starplazie jedynie się upewniłam co do mojej oceny sklepu. Ceny artykułów wynoszą od 10 sd do 38 sd.  Niektóre rzeczy, przykładem torebki są po 16 sd, moim zdaniem to stanowczo za dużo. Zachęcam Was do zakupów w tym sklepie, sukienki mogą być sporo warte w przyszłości. Jak wrażenia? Planujecie coś kupić? 




50 komentarzy:

  1. kupiłbym coś gdyby nie to, że nie mam sd :C
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja, szkoda że tak drogo, bo wydałam na 12rzeczy 300sd równiutko xd
    Nie mogę włożyć do koszyka różowych spodni... błąd?

    OdpowiedzUsuń
  3. @TiaraAiwlys

    Też mam z nimi problem, i z jeszcze jedną rzeczą. Najwidoczniej błąd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh.. Kupiłam już różowo-czarną sukienkę z drugiego piętra, długą, czarną sukienkę, również z drugiego piętra, żółte szpilki i zastanawiam się nad żółtą sukienką z pierwszego piętra ;).

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowe spodnie da się włożyć do koszyka, poprzez katalog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no ja zaraz kupuje sd i coś kupuje z tego sklepu no bo te ciuchy mnie tak kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba kupie różowe spodnie i sukeinke różową z czarną koronka z drugiego pietra. Ale kolekcja fajna.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno coś kupię tylko nie wiem jeszcze co

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podobają mi się nie które rzeczy , ale niestety nie kupię bo nie mam sd ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłem tylko dwie rzeczy, reszka taka se ;l

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie oni sukienkę i spódnicę wrzucili na spodnie, porąbało?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceny tego sklepu są o niebo lepsze od poprzedniego Tribute :P

    Na pewno coś kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolekcja nawet, nawet. kupiłam szare spodnie i dwie pary butów. Zastanawiam się jeszcze nad różowymi spodniami ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  15. mam zamiar kupić 10 rzeczy :D

    missmiley01997

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaraz idę kupić sukienki, śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam 13 rzeczy i 296sd, masakra, a jeszcze chce dokupić wszystkie sukienki spodnie i buty;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Giambattista <3 nareszcie w starplazie. Podoba mi się! Kupiłam 21 rzeczy i wydałam 500 sd, jestem totalnie spłukana, ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kichać ceny i brak funkcjonalności, to jest piękne *___*

    OdpowiedzUsuń
  20. Może coś kupię.. xdd

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  21. Uff dobrze że sprzedałam Elle ;D i pare rzeczy, na pewno zrobię zakupy. Bardzo podoba mi się czarna ługa sukienka ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno coś kupię, ale być może zaczekam na jakąś promocję..

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podobaja mi sie a do tego te wielkie ceny...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainwestowałam w 7 rzeczy, w tym w 4 suknie, 2 pary butów i spódnicę. Może jeszcze na coś się skuszę, bo według mnie większość rzeczy jest cudna ;)

    MrsDtennant

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kolekcja jest świetna!Chciałabym baardzo, żeby pojawił się sklep BALMAIN TRIBUTE albo ALEXANDER WANG TRIBUTE ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam fioletowy gorset . Śliczna czarna długa suknia ... Ale zostalo tylko 20 sd ;[ .

    OdpowiedzUsuń
  28. Ceny co prawda zabójcze. Ale kupiłam już szare spodnie, na pewno kupię jeszcze jedną z czarnych sukienek i buty, różowe spodnie do kompletu też się przydadzą. Ale nie ma się co śpieszyć

    OdpowiedzUsuń
  29. Biedota przeze mnie przemawia [*]
    Skuszę się na jedną, tanią rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  30. drogo dlatego przymierzam się do tego co kupić, bo wszystkiego co chcę raczej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  31. Obkupię się w tym sklepie, mam dużo dolarów, więc pozwolę sobie na duży shopping :)))


    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic nie kupię, aczkolwiek podoba mi się pięć rzeczy z kolekcji. Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna kolekcja, o wiele lepsza niż Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna kolekcja, o wiele lepsza niż Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Narazie kupiłam tylko jedną sukienkę ,ale jeszcze zastanawiam się nad kilkoma rzeczami ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. nie podoba mi się ta kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolekcja jak dla mnie średnia , no i trochę drogo .
    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  38. Yy ..nie kupię nic ,bo nie mam sd ;x/Martyna1999icy

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna kolekcja, gdybym mogła, kupiłabym prawie wszystko! <3

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  40. cAŁKIEM ŁADNE , ALE SZKODA ,ŻE WSZYSTKO ZA SD

    OdpowiedzUsuń
  41. kupiłam kilka rzeczy są świetne

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze