piątek, 5 lipca 2013

Hot or Not

W dzisiejszym Hot or Not mamy możliwość przeczytania opinii Natalii (klaudynka016) oraz Kamila (_D_0_D_A_) na temat wyglądu pięciu czytelniczek: MisNike1999, CrazyMiley8, Slowia12313, kicia1912 oraz nadia_inez


MisNike1999
*klaudynka016: Ciekawa, prosta stylizacja. Sukienka, kapelusz i szpilki to dobre połączenie. Usunęłabym na Twoim miejscu bransoletkę. HOT/NOT

*_D_0_D_A_: Stylizacja całkiem normalna lubię tą koszulę HB. Bardzo fajnie zestawiłaś ten duży kapelusz z włosami często mam z tym problem (z dopasowanie fryzury do dużego kapelusza). Dla mnie jest bez rewelacji ale i bez tragizmu. HOT

CrazyMiley8
*klaudynka016: Ładna plażowa stylizacja. Podoba mi się połączenie bieli z delikatnym fioletem. Nie będę się czepiała już twarzy, bo to Twoja indywidualna sprawa. HOT/NOT

*_D_0_D_A_: Sam nie wiem co o tym myśleć... Uważam, że okulary na twarzy szpecą ją dodatkowo. Po prostu nie pasują do fryzury. Bardziej widzę je w ręce dolki. Ciężko mi wywnioskować coś więcej po tej stylizacji. Zastanawia mnie fakt po jaki grzyb umieściłaś w niej szpilki. Zdecydowanie białe sandałki w twoim przypadku byłyby lepszym rozwiązaniem.

Slowia12313
*klaudynka016 Moim zdaniem użyte przez Ciebie nie wyglądają dobrze w tym secie.  Top, owszem - to dobry początek. Ale co dalej? Zastanów się nad ich zastąpieniem czarnymi legginsami. Koniecznie użyj dodatków jak np. kopertówka. NOT

*_D_0_D_A_: Misz masz kompletne pomieszanie stylów. Aczkolwiek buty i bluzka tworzyłyby zgrany duet. Wszystko zabiły spodnie, cały smaczek stylizacji moim zdaniem znika w tym momencie. Nie wiem dlaczego twoja dolka nie ma makijażu, którym można bardzo wiele uzyskać. Może gdybyś użyła szminki o dość wyrazistym kolorze twarz nabrałaby charakteru. NOT

kicia1912
*klaudynka016 Bardzo ładna stylizacja. Kolorystycznie wszystko ze sobą współgra. Zastanawia mnie jedynie co ten gołąb robi na głowie Twojej lalki (:o)!  Twarz jej w sumie jest bardzo przyjazna i ładna. Pomijając ten fakt o ptaszku przyznaję Ci HOT

*_D_0_D_A_: Stylizacja świetna nie mam pytań. Ale po kij Ci ten gołąb? Nurtuje mnie także kolor włosów. Sądzę, że czarny byłby lepszym rozwiązaniem. HOT!

nadia_inez
*klaudynka016 W pierwszej chwili zwróciłam uwagę na twarz doll, przyciąga oko.  Włosy z efektem  ombre bardzo ładnie wyglądają. Co do stylizacji niby wszystko ok, jednak jest zbyt prosta i skromna! Użyj biżuterii, o razu zrobi się ciekawsza. HOT/NOT

*_D_0_D_A_: Masz zaskakująco ładną twarz po prostu przykuwa spojrzenie. Odnośnie stylizacji to mam ogromne uwagi odnośnie dodatków dlaczego akurat granatowe? Uważam, ze różne odcienie beżu dałyby znacząco lepszy efekt HOT

A Wy co sądzicie o powyższych stylizacjach? 
Zgadzacie się z oceną Natalii i Kamila? Czyja opinia jest Wam bliższa?

29 komentarzy:

  1. Czemu _D_0_D_A_ nie wystawił oceny (Hot, Not, albo Hot/Not) CrazyMiley8?
    Tak poza tym to artykuł dobry, ale żadna stylizacja mnie nie zauroczyła.
    Jak już to może kicia się postarała, reszta nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. MissNike1999 mi się nie podoba i jedynie nie zgadzam się z tą oceną. Bardzo podoba mi się stylizacja kici :d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. gołąb mnie zachwycił heuheu :D
    naj - kicia1912 czyli zgadzam się z opiniami
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  4. KICIA! Ten gołąb dodaje jej uroku, nie znacie się, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie HPT HOT NOT HOT HOT ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  7. kicia1912 ma świetną stylziację i jeszcze ten gołąb na głowie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że kicia1912 ma najlepszą stylizację, a ten gołąb na głowie robi ją cholernie oryginalną. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram koleżankę na górze :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kicia ma zawsze gołombka i nigdy go nie zdejmuje<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Postaram się zmienić , choć Hot or Not miała zostać poddana stylizacja z czarnego pokoju.


    CrazyMiley9

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z większością ocen

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  14. Okropne stylizacje, a już zupełnie nie rozumiem czemu ostatnia lalka dostała Hot. Najbardziej jednak rozśmieszył mnie gołąb :D

    OdpowiedzUsuń
  15. najładniejsza czwarta stylka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie to żdna stylizacja nie spodobałam mi się jakoś specjalnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham gołębia kici ♥
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z ocenami !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko czwarta stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z opinią.. -,-

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  21. Przedostatnia stylizacja najlepsza

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze