piątek, 12 lipca 2013

Hot or Not

W dzisiejszym Hot or Not Kamil (_D_0_D_A_) i Igor (...Tenturi...) ocenili stylizacje pięciu obserwatorek: misssabina6008, Vanessa1372, Lijka119, szalonatylkoja1, gosiak1997


missabina6008
...Tenturi...: Bardzo, bardzo... No, nie jest nudno, ale za to tragicznie. Wyglądasz jak klałn! Paski, kropki, wzory i cekiny? Buty do niczego nie pasują! Top sam w sobie jest fajny, ale w takim połączeniu to masakra. Cekinowe spodenki połączone z jakimiś leginsami, które jeszcze wychodzą nieestetycznie...nie wiem co tu mogę wstawić, więc powtórzę masakrę. Dodatki to raczej niewypał. NOT!

_D_0_D_A_: Tragedia groch z kapustą. Powiem wprost nie podoba mi się, jedzie tandetą, kiczem. Nie wiem co mam napisać nic do siebie nie pasuje, torebka pod legginsami wygląda śmiesznie. Buty i kokarda inna bajka. 


Vanessa1372
...Tenturi...: Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to buty. Nie pasują mi, są za lekkie! Tak, to wszystko gra, zwiewna maxi fajnie tu wygląda. Daje ci HOT.

_D_0_D_A_Bardzo ładna stylizacja uwielbiam dosłownie wszystkie artykuły, które użyłaś w stylizacji. Jestem zauroczony bluzką i spódnicą. Ogólnie wszystko do siebie pasuje HOT!


Lijka119
...Tenturi...: Podoba mi się ta góra, ale wyglądasz jakbyś zapomniała założyć spodni (lub spódniczki). Fajne kolory, lubię biały + pudrowe róże. Masz HOT/NOT, ale jak założysz coś na dolną partie ciała, to spokojnie miałabyś hot.

_D_0_D_A_Piękna stylizacja ale chyba wolałbym widzieć w niej białe szorty myślę, że wyglądałyby one dużo lepiej. Także zrezygnowałbym z jednego z żakietów. Świetne dodatki aczkolwiek na lewej ręce miło byłoby zobaczyć pierścionek, a całość mogłyby dopełnić świetne kolczyki LE. HOT


szalonatylkoja1
...Tenturi...: Niezła, pastelowa stylizacja. Ta sukienka wydaje mi się być dziwna, ale w tym secie świetnie wygląda. Nie jestem przekonany co do wyboru torebki, bo dziwnie wygląda. Daje ci HOT.

_D_0_D_A_Świetna stylizacja aczkolwiek nie jestem przekonany do tej chusty(?) nie wiem jak to fachowo się nazywa aczkolwiek bez tego czegoś byłoby znacząco lepiej. Strasznie podoba mi się dobranie dodatków a to masz ogromny plus. Zmieniłbym włosy na jakieś z najnowszej kolekcji Tress Up HOT


gosiak1997
...Tenturi...: Podoba mi się. Jest elegancko, prosto oraz elegancko. Świetny pomysł z tym panterkowym kożuszkiem! Lubię tą torebkę, świetnie ją wykorzystałaś. Daje ci HOT!

_D_0_D_A_Świetna taka w moim klimacie. Jedynie nie jestem pewien tej przeogromnej kopertówki. Świetne sandałki chyba sam je wyłapię na bazarku. HOT


A Wy co sądzicie o tych strojach? Zgadzacie się z ich oceną?


32 komentarze:

  1. 1. zdecydowane not
    2. hot
    3. hot
    4. hot/not
    5. not

    Najlepsza trojka!
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 tylko ładna

    missmiley01997

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja po prostu Tragedia, Torebka jeśli można to tak nazwać. Widać że ktoś tu ma znajomości.
    Tragedia nic więcej. Pierwsza i ostatnia są sobie równe.

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi właśnie ostatnia stylizacja się bardzo podoba :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie na hot oceniam 2,3,4 stylizację. Pierwsza to zdecydowanie NOT, chyba że autorka chciała pokazać ironie lub satyrę (ale zbytnio jej nie wyszło) Natomiast ostatnia 5... cóż wszystko psuje kopertówka gigant.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie 3 i 5 stylizacja jest najlepsza i najbardziej dopracowana c;
    Stylizacja Lijka119 jest delikatna, podoba mi się ;3
    Również plus należy się gosiak1997, wszystko pięknie ładnie i z pazurem ;D
    2 stylizacja też nie jest zła ;3

    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 5 najlepsze:)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z opiniami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się tylko 2 i 3. Ew. 4. Reszta, jak dla mnie, not.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z opiniami

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie hot oprocz 1 ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się tylko 3 i 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami, ale podoba mi się 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia stylizacja jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie 3 i 5 najlepsze.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się ocenami, najbardziej podoba mi się stylizacja Lijki i szalonatylkoja :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  17. Lijka ma najładniejszą (według mnie). 1 to masakra T.T

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za hot :)
    Najładniejsza według mnie jest 3 stylizacja, chociaż nie przepadam za połączeniem sandały+skarpetki :>

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej podoba mi się stylizacja Lijki i szalonatylkoja :)
    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  20. trzecia stylizacja najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. trzeci stylizacja jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Igorem, jakbym samą siebie czytała. Jedynie odmienne zdanie mam na temat ostatnie stylizacji, zupełnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się z ocenami ,stroje nie są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  24. nie podobają mi się za bardzo
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze