sobota, 27 lipca 2013

Hot or Not




-MonikaCza-Cza- 

klaudynka016: Wszystko niby OK, jednak coś mi w całości nie pasuje. Są to  z pewnością okulary, które niby pasują do dodatków, jednak nie pasują do fryzury. Jest ona według mnie okropna, do wymiany. Za te plusy i minusy przyznaję HOT/NOT
koralina2346: Widać, że pomysł jakiś tam był. Jednakże wykonanie nie do końca mnie przekonuję. Moim zdaniem stylizacja ma za dużo "warstw", przez co nie robi dobrego wrażenia. Stylizacji nie uratowałaś też dodatkami, okulary nie pasują a kolczyki są zbędne  Do torebki i butów już się nie przyczepię. Zostawiam NOT.


szkodnik2248


klaudynka016: Podoba mi się sposób użycia przez Ciebie darmówki.  Ładnie całość wygląda, twarz również niczego sobie. Jakbyś dodała  torebkę byłoby jeszcze lepiej. HOT 
koralina2346: Bardzo mi się podoba! Wykorzystanie darmówki "Downtown" fajnie Ci wyszło. Jedyne, co mi się nie podoba, to połączenie butów, ja bym postawiła na klasyczne, eleganckie szpileczki. HOT.


jamajka98

klaudynka016: Jeansowe spodnie z tym  płaszczem ładnie razem wyglądają. Dość dobrze dobrałaś buty. Zastanawia mnie jeszcze ta torebka... Dałabym Ci hot, gdyby nie ten zły makijaż i fryzura. HOT/NOT
koralina2346: Stylizacja niczym początkowa użytkowniczka. Połączenie płaszcza z jeansowymi spodniami wygląda dosyć przyzwoicie. Dodatkami spaprałaś stylizację, buty jak i torebka są paskudne i nie pasują. Zostawiam NOT.

PurpleCukierek

klaudynka016:  Dół dobry, reszta okropna.  Taka ładna maxi marnuje się w tej stylizacji. Nie te buty, nie ten top, nie ta twarz. + Po co ten wianek?! NOT 
koralina2346: Kompletna klapa. Góra jest koszmarna, dół już odrobinę lepszy. Nie rozumiem sensia nałożenia żółtego wianka do stylizacji, w której główną rolę odgrywa kolor czarny. NOT

NeonowaSzpilka

klaudynka016: Skromnie, ale bardzo mi się podoba!  Świetne połączenie kolorów, plus za ładną twarz, delikatny makijaż. Dodaj kopertówkę i będzie świetnie. HOT
koralina2346: Dosyć prosto, ale ładnie. Wszystko ładnie się ze sobą łączy, gdyby były jeszcze dodatki byłoby idealnie :) HOT.


Za tydzień zostaną ocenieni: NieOosiagalna, ynikola, stella449, HaniaEmily34, patunia09c

21 komentarzy:

  1. Dla mnie :
    Hot/not
    hot/not
    hot/not
    hot
    hot/not
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha moje oceny sa wszystkie odmienne :D
    SoniaSS999

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ostatnia mi sie podoba.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś żadna mnie nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim skromnym zdaniem żadna nie zachwyca.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  6. PurpleCukierek jest o wiele ładniej ubrana od NeonowaSzpilka , nie rozumiem dlaczego dałyście jej not.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkodnika najlepsza ;3

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 pierwsze stylizacje są fatalne, ostatni ma potencjał. Spodnie świetnie wyglądają z tą bluzką, dałabym tylko inne dodatki i byłoby super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! wyjątkowo zgadzam się z wszystkimi ocenami, aż jestem zdziwiona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z opiniami

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z opiniami

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej zgadzam się z opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadna stylizacja mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze