sobota, 6 lipca 2013

Impreza Blogowa + Wyjazd

Na początku, chciałam Was poinformować, że jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie na wakacje. Co się wiąże z moja nieobecnością na blogu i nie dodawaniu postów. Mam nadzieję, że zrozumiecie i dacie sobie jakoś radę beze mnie! :) Co do imprez blogowych- na ten czas zajmie się nimi Piotrek (jarus55).

Chciałam Was serdecznie zaprosić na imprezę blogową. Zorganizuję ją ja (koralina2346). Dzisiejszy temat przewodni to- elegancko i z klasą. Autor najlepszej stylizacji zgarnie 20 stardollarów, przewiduję również wyróżnienia. Impreza rozpocznie się o godzinie 18.50. Wszystkich serdecznie zapraszam, będziecie się świetnie bawić!

EDIT: Zdjęcia z imprezy:





30 komentarzy:

  1. ARTUR najlepszej stylizacji? ;o
    Może będę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłam, ale się nie przebrałam T_T

    OdpowiedzUsuń
  3. OSTATNIE ZDJĘCIE -,-
    CHODZIŁO O KOLE I MENTOSY :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że fajne było

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przyszłam, miałam lepsze rzeczy do roboty niż siedzenie w piękny dzień przy kompie na pixelowej imprezie ;)
    Byłam na plaży :D
    PS. Pozdrawiam wszystkich plażowiczów ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było mnie,bo byłam z przyjaciółkami nad jeziorem.Mam nadzieję,że jak będzie jakaś inna impreza to się załapię :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. spóźniałam się.. jak zwykle zresztą.
    ale i tak nie chciałoby mi sie ubierać elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż jak zwykle mnie nie było ;(



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. niemogłam wpaść za tydzień się postaram

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że świetnie się bawiliście! Ja niestety nie mogłem być, ale się cieszę, że mogę zająć się tym dopiero za tydzień i za 2 tygodnie. Mam dla Was pytanie:
    Jaki temat chcecie w przyszłym tygodniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, nie mogłam być na tej z pewnością wyjątkowej imprezie, gdyż byłam w teatrze. c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chciała na styl otaku C:
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam nad jeziorem przez 8 h. XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Om musiało być super! żałuję, że nie byłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś nie mam szczęścia trafić na te imprezy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle mnie nie było :c

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  17. Przegapiłam :(

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze