sobota, 13 lipca 2013

Impreza blogowa

Chciałbym Was serdecznie zaprosić na imprezę blogową, która odbędzie się dzisiaj o godzinie 16.30. Będzie ona zorganizowana przeze mnie (jarus55).
Jak co tydzień, ogłaszam konkurs na stylizację, w którym dzisiejszym tematem przewodnim będzie "Podróż do Japonii". Czyli waszym zadaniem będzie wykonanie stylizacji związaną z Krajem Kwitnącej Wiśni  np. możecie zrobić cosplay lub założyć na sobie kimono czy japonki. Za najlepszą stylizację osoba otrzymuje 20 sd. Przewidywane będą wyróżnienia.
LINK DO IMPREZY
Przyjdziecie? :)

EDIT: Kilka fotek z imprezy:





Zdjęcia zostały wykonane przez patrycja_2000, za co jej bardzo dziękuję! ♥

42 komentarze:

  1. @UP

    Możesz się przebrać za uczennicę lub czarodziejkę tak jak Sailor Moon (Czarodziejka z Księżyca) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak wreszcie. xD No jasne że przyjdę, fajny temat przewodni.
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiele mam ciuchów do tego tematu nawiązujących ale przyjdę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ciuchów, ale coś wykombinowałam.

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  6. Jane ,że przyjdę xd

    Malwa28

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma już miejsc :c
    PatryciaGirl, więc sa tylko fejmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wyróżnienie. :D Fajna impreza była. :)
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dziękuje za wyróżnienie ;3 ;] Fajnie się bawiłam xD Czekam na kolejną..

    Malwa28

    OdpowiedzUsuń
  10. Photography by patrycja_2000 :D
    Fajna impreza ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piotrek godnie mnie zastępuję :D :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że mnie nie było. ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrr rozłączyło mnie minute przed końcem. :( i nie ma mnie na ostatnim zdjęciu. klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  14. KURCZĘTA! Japonia! A mnie nie było! :'(

    OdpowiedzUsuń
  15. Huh, mam jedno zdjęcie !
    Yeyy ! xD


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie było mnie.. ;<

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również nie było

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym wcześniej była to bym przyszła ;c Żałuje

    OdpowiedzUsuń
  19. chcemy wiecej takich imprez :D


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  20. Te stylizacje trochę mało japońskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak widać, lenistwo na 1 miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie nie było.

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, Pati mnie sfotografowala ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że nie zdążylam ;c
    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  25. byłam tam ja jestem ta w koszulce w paski i szortami w kwiaty :) !!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna impreza.Tylko szkoda, że mnie nie było.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze