sobota, 6 lipca 2013

Makijaż tygodnia

Jak minął Wam pierwszy tydzień wakacji? ;)
Ja mimo niektórych planów znalazłam chwilę na napisanie tego posta. Zapraszam do przeczytania...

Ostatnio był makijaż delikatny, a więc teraz czas na mocny ;p
Osoba, o której postanowiłam napisać wygrała niedawno konkurs na Makijaż Miesiąca na jednym z popularniejszych blogów.
Mowa o...Karolina3897

Karolina tym razem stworzyła bardzo mocny makijaż, który mimo wszystko jak dla mnie nie jest przesadzony. Widać dużo kolorów, ale są dobrze dobrane do siebie i tworzą 'zgraną paczkę'.

W makijażu widoczne są cienie w kolorach ciemnego i jasnego fioletu, kobaltu i błękitu, widać też troszeczkę bieli.  Użytkowniczka wykorzystała też eyelinery i kredki w kolorach jaskrawego różu oraz bieli. Do tego czarny tusz do rzęs, delikatnie podkreślone różem policzki (prawie niewidoczne) i szminka na ustach w morelowym kolorze. Wielkim plusem jest też cieniowanie brwi, które wyszło jej całkiem dobrze.

Fryzurka z Tress Up w kolorze brązu wygląda rewelacyjnie w połączeniu z  niebieską bandanką, a ombre nadaje uroku.


Podoba Wam się jej makijaż? 
Zasłużyła na wygraną?


29 komentarzy:

  1. Jejku, makijaż jest cudowny !
    Aż brak mi słów !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam zaraz jak wygrała na Stardoll i my.




    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze części twarzy nie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podobają mi się usta i nos ale makijaż ma ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tymi włosami, ale makijaż jest rewelacyjny! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szkoda że ja tak nie umiem.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, zasłużył.

    OdpowiedzUsuń
  8. CZEGO?! MA OKROPNY NOS I USTA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amelia*_*, mój dział to 'Makijaż tygodnia', a nie 'Twarz tygodnia' :) Szukając osób, o których napiszę artykuł zwracam uwagę na makijaż, nie części twarzy ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. A moim zdaniem usta bardzo ładne. Makijaż też świetny, wszytsko gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mój Boże, śliczny *.*
    Chciałabym bardzo zobaczyć jak się go robi krok po kroku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarz-okropna, makijaż- cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, jak ja próbuję połączyć takie kolory to nigdy nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się :3

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :D Wiem, twarz była straszna, ale już ją zmieniłam O_O

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny :)

    Missclaaudia

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze