sobota, 13 lipca 2013

Makijaż tygodnia

Witajcie kochani ;) Lato w pełni, przynajmniej u większości z nas. Skoro lato, to może też typowo letni makijaż? W tym wypadku mam coś idealnego!

W konkursie na Makijaż Miesiąca, o którym pisałam w poprzednim poście brało udział wiele osób. Niektóre makijaże były kiepskie i amatorskie, ale niektóre wyglądały zupełnie profesjonalnie. 
Jednym z nich była praca użytkowniczki i.want.you.back.

Julia (tak ma na imię) stworzyła świetny i niebanalny makijaż w żywych kolorach, które kojarzą się właśnie z aktualną porą roku. Użyła cieni do oczu w kolorach złota i marchewki. W wewnętrznym kąciku oka widoczny jest delikatnie bananowy odcień eyelinera, który jest też na górnej powiece - tuż obok turkusowego eyelinera. W zewnętrznym kąciku oka widać białe kreski zrobione też za pomocą eyelinera.



Na policzkach widoczny jest delikatny róż, a na ustach ceglasta szminka. Delikatne brwi w kolorze włosów z Tress Up i okulary Hot Buys dopełniają całość.



Podoba Wam się jej makijaż?
Kogo chcielibyście zobaczyć w przyszłym tygodniu?

31 komentarzy:

  1. Piękny napewno skorzystam :)

    roberta00147

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! Podoba mi się ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ,ale to może przez twarz dolki.

    missmiley01997

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przemawia do mnie c; ale jest ciekawy :)

    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i ładny

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli TAKA praca wygrała, to ogólny poziom zgłoszeń musiał być bardzo niski. To jest przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimku kochany, gdzie niby napisałam, że ta praca wygrała?
    Uczmy się czytać ze zrozumieniem, to nie boli, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę dziwny, ale pomimo tego przypadł mi do gustu :)

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę nie pasują mi tu usta, ale ogólnie ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, nie spodziewałam się, bardzo dziękuję ;)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fatalny, zupełnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jakoś nie przypadł do gustu ;)
    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż taki letni ,świetne połączenie kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie zbyt mi się podoba
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze