sobota, 27 lipca 2013

Makijaż tygodnia

Jest sobota, więc czas na kolejny artykuł z serii Makijaż tygodnia. Tym razem spodobał mi się makijaż Dominikadomcia.

Twarz me-doll Kamila od dawna mi się podobała, ale tym razem wybór kosmetyków i wykonanie były znacznie lepsze i trochę nietypowe, więc postanowiłam o tym napisać.

Makijaż został zrobiony tak, by doll wyglądała bardziej żywo i właśnie w tym celu użytkownik użył kosmetyku do malowania twarzy firmy Transform w kolorze brązu i różu. Może i z bliska wygląda to niezbyt dobrze, nos wygląda na brudny, ale odpowiednie cieniowanie sprawia, że z daleka nos jest bardziej podkreślony. Oczy, które również zostały wykonane bardzo ładnie zostały pomalowane czarnym cieniem do oczu. Na powiece użyto czarnej i białej kredki do oczu, a w wewnętrznym kąciku oka - białego eyelinera. Rzęsy zostały pomalowane czarnym, pogrubiającym tuszem do rzęs.


Policzki me-doll są podkreślone cieniami Stardesign Hair oraz delikatnym różem
Efekt z daleka jest ciekawy... ale gdzie włosy?


No właśnie, tutaj kolejny plus! Fryzura nie jest z Salonu Piękności. Zamiast takiej Kamil użył ciekawej peruki Limited Edytion, która najprawdopodobniej była inspirowana fryzurą Lady Gagi.


Podoba Wam się?
Co sądzicie?

23 komentarze:

  1. No niezły, ale bez tych cieni byłoby nieciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z daleka wygląda to ładnie, natomiast z bliska jest gorzej. Pomimo to, uważam że widok z daleka jest wazniejszy, więc mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg. mnie - Wow! Zawsze podobaly mi sie podkreslone nosy.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście makijaż się nie podoba. Wolę bardziej naturalny look. Nos wygląda dziwnie i z bliska, i z daleka. Makijaż oczu jest za to bardzo dobrze wykonany, ale doll wygląda jakby miała zeza. Teraz czekam na lincz :3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z daleka wygląda naprawdę świetnie.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie przy nosie to mega przesada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt mi się podoba, cały efekt psują te cienie przy nosie. ;>

    ola2221

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak skomentować, były lepsze.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie robią ten efekt bo makijaż jest po prostu nudny

    OdpowiedzUsuń
  10. Z bliska wygląda to fatalnie, ale z daleka prezentuję się super. Lalkę oglądamy częściej w całości, więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero z daleka wygląda fajnie. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. nie specjalnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. z daleka bardzo fajny :)
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  14. Z daleka wszystko wygląda genialnie, ale gdyby pozbyć się cieniowania to makijaż byłby bardzo nudny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powinno się nazywać "Cienie tygodnia". xd

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze