wtorek, 23 lipca 2013

Wyniki pierwszych bitew IV Etapu MBB

W półfinale na pewno zobaczymy:




anetka9995 oraz Oliwcia_paris- gratuluję, przechodzicie do półfinału!

Ponieważ był to ćwierćfinał, to prosimy aby ModnyKotek i a.n.k.s.a zgłosili się na blogowe konto (ciekawszysd) po nagrodę w postaci 25 stardollarów.

_____________________________________
UWAGA
Jak wiecie, następna bitwa powinna się rozpocząć 27 Lipca. I otóż tak będzie, jednakże jedna z osób jeszcze nie przesłała pracy. Największą  ilość głosów tuż po kotce888Mxd zdobył 19Magda96. Jeżeli emo-niunia- nie dostarczy pracy, to wystartujesz w pojedynku z jarus55. Proszę, abyś przygotował stylizację, temat przewodni to elegancja. Czas na wysłanie masz do 25 Lipca (do końca dnia), stylizację przesyłasz na mejl ciekawszysd@interia.pl.

47 komentarzy:

  1. Nie głoswałam na Was.
    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. PORAŻKA. Nie tak głosowałem. To jest niemożliwe :c VViki! Podrobiłaś? Beznadzieja

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały ten konkurs wygląda jakby był robiony pod Oliwcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosowałam inaczej w obydwóch pojedynkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Jak przeczytałem info na końcu, to normalnie padłem. Znowu chcecie mnie wsadzić do bitwy z osobą, która mnie pokonała? No weźcie, już wiadomo kto wygra :c

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wojtek

    To nie ja wybieram zwycięzce, lecz czytelnicy. A powiedzenie że "podrobiłam" jest nie na miejscu moim zdaniem, po co miałabym to robić? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Piotrek
    Niestety, ale nie mamy innego wyjścia, walkowera w półfinale nie może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja głosowałam na Ankse i Anetke. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. img.sadistic.pl/pics/336623_db507bb116fb.png

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba tak głosowałam.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  11. @Wojtek
    Twoje wrażenia nikogo nie interesują
    ~~~~
    Ło kur*a nie spodziewałam się
    Dziękuję za głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możecie poczekac na emoniunie i pojedynek zrobic z osobami ktore juz przeslaly praca. Glupio ze Piotr musi robic kolejna stylke

    OdpowiedzUsuń
  13. @Pati

    Ale on nie musi robić kolejnej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze ModnyKotek nie przeszedl dalej. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. @Pati

    Piotrek miał razem z emo-niunią temat pojedynku elegancja. Tzn że Piotrek nie musi zmieniać stylizacji a 19Magda96 musi tylko dosłać pod tym tematem. Rozumiesz już?

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo tak przepraszam za ten komentarz mózg mi nie dziala po tym horrorze

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie tak głosowałam

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)
    Ps. Emo niunia wyjechała..

    OdpowiedzUsuń
  19. COOO?! MARTYNA NIE PRZESZŁA? CZEMU?!?!?!?!?!??!? :((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, gratki ;)
    jak dla mnie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wojtek, wypierdzielaj ;) Dziękuję za głosy :P

    Cmoknij się w de za te teksty "konkurs pod oliwcie" Dwa razy byłam w dzikiej karcie. Zresztą nie będę Ci się tłumaczyła. Jesteś bezczelny i tyle...

    oliwcia_paris (nie chce mi się logować)

    OdpowiedzUsuń
  22. obawiam się, że oliwcia wygrała dlatego, że jest bardziej znana.

    OdpowiedzUsuń
  23. MissMileyLove1 Dlatego byłam w dziekiej karcie 2x ehehehehehhehe. Ale wy głupoty gadacie... Na podstawie czego heee...

    oliwcia_paris

    OdpowiedzUsuń
  24. Błagam, przestańcie robić problem. Jestem pewna, że czytelniczy głosują nie patrząc na nick. Najwidoczniej praca Oliwi była niebo lepsza, nie róbcie problemu bez niczego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Głosowałam na jedną inną pracę ale gratuluje.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie przeszłam dalej, mimo to dostałam bardzo dużo głosów, dziękuję za każdy z osoba! cieszę się i jest mi niezmiernie miło, że komuś podobają się moje stylizacje ;). Nie pozostało mi nic innego jak życzyć Wam udanych stylizacji, niech wygra najlepszy! Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wikuź tylko ich nie pobij, haha :D. Nie martwcie się, jestem pewna, że wyniki nie są ustawione, Wiki jest moją kochaną przyjaciółką a mimo to nie przeszłam dalej ;p wystarczający powód ^,^

    OdpowiedzUsuń
  28. Głosowałam na obie dziewczyny, które przeszły do półfinału. Nie rozumiem większości oburzenia, głosy jasno mówią kto zaprezentował się lepiej.
    To nie jest konkurs '' popularności'' tylko modowy.

    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  29. Pati ma rację. Muszę zrobić nową stylizację, gdyż będę stoczył walkę z osobą, która mnie pokonała!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak głosowałem:);Uważam że konkurs raczej ustawiony nie jest bo po co? Mi też się bardziej podobała stylizacja oliwci , ale może chodzi niektórym o to , że jest ona bardziej znana i niektuzi głosują na nia bo wiedzą że robi dobre stylizacje i chcą zobaczyć jak poradzi sobie w innych zadaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie tak głosowałam.. -,-

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze to np. ja nie znam wcale tych osób które biorą udział w tych bitwach więc na pewno nie patrzę na nick.

    OdpowiedzUsuń
  33. Głosowałam na Oliwcię i jestem zadowolona, ze przeszła. Anetka tez może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Głosowałam inaczej, no ale trudno ;) tak czy siak gratuluję i czekam na kolejne bitwy.

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba nie głosowałam wcale

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze