poniedziałek, 1 lipca 2013

Moda na kółkach


Nowy dział nosi tytuł "Moda na kółkach". Fabuła jest następująca.:
 Tak jak w programie "dom nie do poznania" czworo redaktorów ,,przemieszcza się busem''. Wendy2003 w każdym odcinku na początek odwiedza ludzi, aby zrobić przegląd szaf. Następnie Sei-chan. oraz madziorek7788 przechodzą do swoich pracowni w busie, aby zrobić stylizacje z ostatnio przedstawionymi trendami na CS. Na koniec jest część "Co się dzieje na blogach?" I ostatni redaktor pokazuje 3 stylizacje z blogów stardollowych, które przykuły jego uwagę w tym dwu tygodniu.

WENDY2003

Dzisiaj będzie oceniania szafa użytkowniczki magdusia6 (imienniczka, jak miło). Ma 71 poziom.
O szafie: Bardzo obszerna. Na szczęście przeważały śliczne cudeńka, które można będzie zobaczyć w dalszej części.


Ubrania:


Jestem na tak: Z tych rzeczy utworzyła się moja lista życzeń. Dwie sukienki z Amyclaire to marzenie wielu użytkowników. Zakochałam się w maxi z LE- cudeńko idealne na lato. Najbardziej zazdroszczę Ci koszuli z Young Hollywood. Modna i bardzo cenna.
Jestem na nie: Co my tu mamy...na szczęście nie jest tego tak dużo. Darmówki z academy: porażka. Zwłaszcza ten sweter. Sam ma w nazwie słowo "ugly", to mówi samo za siebie. Jest czarna mini, która okazuje się być bardzo mini. Sukienka z DKNY ma ładne barwy, ale nie podoba mi się jej krój. 

Dodatki:


Jestem na tak: Jakie Ty masz śliczne torebki! Genialny lekko fioletowy kuferek z Givenchy! Wianek z Le? Gratuluję jego posiadania! Kolekcja okularów jest również zadowalająca. Zaciekawiły mnie buty z Film Theory, te z jakby odgryzionym obcasem. Są oryginalne, a to najbardziej lubię w dodatkach.
Jestem na nie: Na tak dużą ilość dodatków, tych gorszych na szczęście nie było tak wiele. Chociaż niektóre się szczególnie odznaczają. Balerinki ze skarpetkami? Radzę je szybko włożyć do schowka. Znalazły się tu także dwie pary kiczowatych kolczyków. Różaniec na szyję, to moim zdaniem lekka przesada. Torebka ul- oryginalna, ale trochę kiczowata.

Podsumowanie: Naprawdę chciałabym mieć dużo rzeczy z Twojej szafy. Dobrze, że większość ładnych rzeczy wystawiłaś na przód. Na szczęście nie masz zbyt dużo tandetnych ciuszków, a jak już są, to nie są aż tak koszmarne. Jedyna rada dla Ciebie: zrób porządek w swojej szafie, np. poukładaj kolorystycznie, lub rodzajami (kurtki do kurtek, bluzki do bluzek itd). To ułatwi tworzenie stylizacji.
Ocena końcowa: 9/10

Podziel się opinią i przemyśleniami w komentarzu!
Chcesz mieć przeprowadzony przegląd szaf? Zapisz się już teraz! Link do kolejki  



SEI-CHAN. & MADZIOREK7788

Czerń & biel
Sei-chan.: Cóż, jak dla mnie to klasyka elegancji. Łatwo jest zestawić coś w tych kolorach, najlepiej postawić przy tym jednak na minimalizm. Co za dużo, to niezdrowo.
Stylizacja skojarzyła mi się z marynarskim ubiorem, pewnie przez czapkę i paski. Jest banalnie.


madziorek7788: Klasyczne połączenie dwóch kolorów, klasyk. Połączenie te jest świetne lecz wydaje mi się, że nudne ,ale uważam że tak nie musi być . Wystarczy przecież dodać jakieś ciekawsze dodatki , lub po prostu zmienić stylizacje na ostrzejszą - tak jak ja zrobiłam to dziś. 







czapka- decades
okrycie- wotw
bluzka- pretty 'n love
pasek- fb
spódnica- ppq
buty- sofia
Top- LE
Spodnie - LE
Plecak - Nelly
Buty - Killah 










Koronki
madziorek7788: Słodka, a za razem dziewczęca . Moim zdaniem jest bardzo ładna i elegancka. Jedni uważają ją za taką, lecz inni mówi ,że jest babcina, a jest wręcz przeciwnie. Koronka pasuje do wielu stylizacji za razem do dziewczęcej, słodkiej lecz także do luźniej lub ostrej . To w niej lubię . Ja stawiam dziś na luz.

sei-chan: Z koronkami może być albo słodko i dziewczęco, albo odwrotnie- ostro i z pazurem. Ja jednak postawiłam na dosyć.. wiosenną i dziewczęcą stylizację. Bez szału, ale jest okej


wianek- pretty 'n love
okrycie- stardesign
sukienka- pretty 'n love
buty- decades
bransoletka- epiphany



Koszula - WINDOWS ON THE WORLD
Spodenki - Pretty 'n Pink 
Torebka - Spring Suprises 
Buty - Darmówka 










AGA-AGATA

Pierwszą stylizację wykonała tlen. Pisze ona na blogu o-rakulum. Chyba nie ma osoby, która jej nie zna. Robi świetne twarze, świetne stylki, świetne wszystko. Naprawdę dawno nie widziałem tak dobrego połączenia B&W ze złotem. Do tego dobra fryzura, twarz i klękajta narody.

(źródło: o-rakulum.blogspot.com)

~~~

Drugą stylizację wykonała emusia14goth z mojego skromnego bloga Kamizelke. Bardzo podoba mi się jej twarz. W stylizacji możemy zauważyć nietuzinkowe połączenie metalicznego blazera z białą zwiewną spódniczką i letnimi butkami, a także burgundową kopertówkę, brawo!

(źródło: kamizelke.blogspot.com)

~~~

Ostatnią stylizację dzisiejszego dnia wykonała azo_ona, która obecnie pisze na blogu triki-stardoll. Tutaj natomiast możemy zobaczyć, że coś co składa się z niewielkiej ilości całkiem popularnych artykułów nie musi być tandetne i nudne :)

(źródło: triki-stardoll.blogspot.com)
To wszystko z mojej strony na dziś. Mam nadzieję że mogło być. 

45 komentarzy:

  1. Dział Wendy2003:
    Bardzo, bardzo chciałbym mieć tęczową sukienkę Maxi, która pochodzi z 3 kolekcji Limited Edition. Mogłaś dłużej napisać, ale ogólnie jest dobrze :)

    Dział SEI-CHAN. & MADZIOREK7788:

    Ooo, jak miło, że tematy są wzięte z moich artykułów! :) Niektóre stylizacje są takie sobie, mogłyście troszeczkę postarać.

    Dział aga-agata:
    Pierwsza stylizacja to normalnie CUDO
    Druga stylizacja ujdzie, a trzecia stylizacja to samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna szafa i ładne stylizacje
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja tlen ♥
    Szafa mi się podoba, chciałabym mieć te creepersy.
    Ogólnie dobry cały artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny artykuł ! Najbardziej podobał mi się przegląd szafy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy artykuł :D przegląd szafy najlepszy, aż sama chyba u siebie zrobię przegląd xd


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny dział :) Nie spodziewałam, że tak dobrze będzie to wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny dział, przegląd szaf najlepszy, stylizacje z drugiego działu też ok, a w trzecim dziale bardzo podoba mi się pierwsza stylka, druga ok, a trzecia, jak na azo_ona troszkę za.. zwykła. Pozdrawiam. ; )

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  8. Szafa uniwersalna, z jednej strony kolorowo i świeżo, a z drugiej elegancko i z pazurem. Dział aga-agata : 1 i 2 stylizacja jest po prostu perfekcyjna! Nic dodać nic ująć. 3-cia nie jest zła, ale podobnie ubraną dollkę ma 90% osób na Stardoll. Ogólnie dział zapowiada się wspaniale, nie mogę się doczekać tego, co wykombinujecie w kolejnym odcinku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten dział, ale nie zrozumiałem trochę jego przesłania, i czy to wszystko jest oddzielnie, czy jakoś współgra i tworzy całość. Ogólnie fajnie się czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę podobnie do filus4444
    ten artykuł mógłby być rozbity na trzy oddzielne

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy artykuł bardzo mi się podoba ;) Czekam na kolejne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się nowy dział :).
    Przegląd szafy jest świetny :).

    Pauka222

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten nowy dział jest świetny, jest bardzo pomysłowy :) Mam nadzieję, że miło będzie się go czytać :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł na dział fajny, aczkolwiek mam wrażenie, iż za dużo tu artykułów o modzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. mega artykuł, więcej takich! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ok,trochę nie wyrabiam i nie wiem o co chodzi,ale z całą pewnością zajarzę temat :D Artykuł moim zdaniem został świetnie napisany,dobrze się go czyta.Pomysł na dział fajny,cieszę się,że tyle zmian i pomysłów nagle pojawiło się na blogu :D

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cykl, zapraszam do obejrzenia moich stylizacji na soniassostardoll.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny artykuł, ale w pewnym momencie się pogubiłam. Aż musiałam cofnąć się do przodu, żeby jeszcze raz przeczytać o co chodzi z działami Przegląd szafy ekstra, drugiego działu ni w ząb nie zrozumiałam. A w trzecim zachwyciła mnie stylizacja pierwsza.

    BlackTolly

    OdpowiedzUsuń
  19. mam podobne odczucia do BlackTolly
    środkowa część najmniej zrozumiała

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny dział.. ;>

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na jeden dział chyba tego za dużo :o Ja również jak niektórzy się pogubiłam i musiałam wracać do początku. Ogólnie fajny pomysł, wszystko napisane perfekcyjnie, stylizacje też są bardzo fajne.
    Na początku myślałam (kiedy pierwszy raz wspomnieliście o tym dziale) że będzie się on dotyczył jednego konkretu (np. jednego użytkownika i jednego trendu) a tak jest w nim wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na dział :)
    Nie chcę mi się wszystkiego po kolei komentować, więc uogólnie całość. Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przegląd szafy najlepszy! : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł ♥ ! Nie będę komentować tak wszytskiego więc powiem szczerze SUPER ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna nazwa. Mimo oklepanych już działów wprowadza powiew świeżości. Przegląd szafy fajnie napisany, co tu dużo mówić. Stylizacja z trendami takie sobie, ale mam nadzieję, że następne będą lepsze. Co do stylizacji 1 to cudo, 2 też jest piękna a 3 taka sobie. Niemniej cały dział na +

    OdpowiedzUsuń
  26. W tej szafie jest pełno pożądanych rzeczy. Podziwiam, za posiadanie wianka i maxi LE. ♥
    Stylizacje niestety mi się nie podobają aż tak bardzo. :C Mogły być lepsze, bardziej dopracowane.
    Ostatnie jednak nadrabiają za was.. ale czego można się spodziewać po takich sławach jak nie świetnego stroju. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, uważam, że to urozmaica tego bloga i robi go jeszcze ciekawszym. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba ten dział. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł ;) Zgłosiłabym się, ale mam większość ubrań na sobie w różnych pokojach( w każdym styl pokoju), a to zawsze dla was problem.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne a gdzie można się zgłosić?

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post ♥ Mam nadzieję, że się nie zgłosiłam, nie jestem taka bogata i nie mam platform za 4000 sd... Miałam kiedyś blazer Elle, ale sprzedałam.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  32. chciałabym się zgłosić do przegladu szafy Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  33. Dział jest genialny! Połączenie tych wszystkich rzeczy (przegląd szaf, stylizacje itd.) to strzał w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, nie ogarnęłabym tego gdyby nie to ,że od razu pokazaliście to w praktyce.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy dział! :)
    Bardzo podoba mi się przegląd szafy, właściwie ze wszystkim wyborami się zgadzam. Ktoś ma naprawdę cudną, pełną perełek szafę.
    Jeśli chodzi o stylizację z trendami, to jakoś mnie nie przekonują. Poza tym dziewczyny powinny popracować trochę nad stylistyką wypowiedzi.
    Ostatni dział super, chociaż stylizacja azo_ona trochę banalna. Aż dziw bierze, bo znam ją z genialnych, dopracowanych stylówek.

    OdpowiedzUsuń
  36. Poza tym ten dział zdecydowanie powinien pojawiać się raz w tygodniu. Można by go skrócić, jeden przegląd szafy, jedne trend i jedna czy dwie stylizację.
    Dwa tygodnie to jednak spory odstęp czasu.

    Po przeczytaniu komentarzy zobaczyłam też, że wiele osób nie zrozumiało przesłania drugiego działu. Niestety jest to pewnie spowodowane tym o czym wspomniałam wcześniej. Dziewczyny musicie popracować nad stylem zarówno w pisaniu jak i w ubieraniu ;) trzymam za was kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kapitalne stylizacje jak i Artykuł

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze