poniedziałek, 15 lipca 2013

Modowa Bitwa Blogowa- wyniki III Etapu

Do ćwierćfinału dostali się:
-A.n.k.s.a.
-anetka9995
-azo_ona
-Emo-niunia-
-jarus55
-ModnyKotek
-oliwcia_paris

oraz

19magda96 i kotka888Mxd mieli ex aequo ósme miejsce

Wyniki ankiety możecie zobaczyć tutaj 

Dlatego teraz Wy zdecydujecie kto dołączy do powyższej listy

                19magda96                         kotka888MxD


vs 



Głosować możecie do jutra do godziny 19:00

Jutro o 20:00 podamy wyniki tej ankiety i powiemy Wam na czym będzie polegał IV etap.

51 komentarzy:

  1. Zdecydowanie 19magda96 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba 19magda96, ale nie jestem do końca przekonana.

    Nie przeszli wszyscy moi faworyci.
    Mam nadzieję, że do półfinału dostanie się -emo-niunia-, jarus55, modnykotek i oliwica_paris :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymonowi zabrakło dwóch głosów xd

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojęcia na kogo zagłosować o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam, że nie przeje bo nawet mi się nie podobały te stylizacje, no ale przynajmniej "wygrałam" szorty, zawsze trzeba szukać pozytywów XD

    głosuję na 19magda96

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Głosuję na kotka :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie kotka, wygląda ciekawiej. :)
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wszystkim, ale szczerze nie wiem co tu robi anetka9995, do tego miała więcej głosów niż o wiele lepsze stylizacje (czyt. np. kotka, 19magda96, Szymek, emo niuńka)
    i tu kolejny raz mogę stwierdzić, że niewiele osób na sd, także tutaj wchodzących zna się na modzie :')))(żeby nie było nie jestem zazdrosny czy coś, no ale błagam was...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglosowalam na Magdę : ) .

    OdpowiedzUsuń
  10. @aga-agata
    żal :(((
    ja cały czas konkurs brałam na jaja, nie powiem i nigdy mi nie zależało na jakiś mega wyśmienitych stylizacjach, bo zawsze i tak myślałam, że odpadnę, a poza tym ludzie faktycznie nie głosowali na stylki..., lecz na nick :((((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  11. Adrianie czy aga-agata

    Uważam ,że Aneta przeszła ,gdyż zasłużyła. Każdy ma inny gust i każdemu podobają się inne stylizacje. Według mnie jest nie miłe to co napisałeś wobec Anety. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. No poważnie, aneta ma rację. Bo większość z was głosowała z pewnością na nicki. Ale gdyby ktoś pomieszał stylizacje, wyniki byłyby inne. Aneta, przeszła bo zasłużyła, i po co afera ; o

    OdpowiedzUsuń
  13. zagłosowałam na kotke :)



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  14. Piotrek, Martyna, chce Was widzieć w półfinale! :*

    A ja zagłosuję na 19magda98 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @anetka9995
    tutaj naprawdę nie chodzi o nicki, naprawdę przepraszam cię, nic do ciebie nie mam, ale inne osoby zdecydowanie bardziej zasługiwały na "przejście dalej", nie mówię tu oczywiście o sobie, bo miałem bardzo dziadowskie stylizacje

    wy wszyscy od razu kurde, że nicki, widocznie osoby o znanych nickach mają lepsze stylizacje, pewnie z tego zasłynęli, bo tak o z głupoty raczej się nie słynie :')

    OdpowiedzUsuń
  16. OłmajgaszOjajejŁojajejezumarysienkiolmajgasz!
    Mr.Piotrek/Jaruś/Kataszyna nie może w to uwierzyć, że znalazłem się w trójce (trójka, która ma ponad 50 głosów) wraz z Kofi i Azo. Dziękuję Wam bardzo za głosy i postaram się jak najlepiej! :> Dziwne, że Marcin, z którym przegrałem miał mniej głosów niż ja xD

    No i gratuluję pozostałym :>

    OdpowiedzUsuń
  17. aga-agata
    Najwyraźniej ludziom podobały się stylizacje anetki9995, inaczej by nie głosowali. Każdy ma inny styl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten etap był BEZNADZIEJNY. Nikt nie mógł się wykazać tylko pojawiły się stare, nienajlepsze stylizację. Wiadome było, że przejdzie "elita". Nawet nie miałem jakichś nadziei, że przejdę. No niestety. Ten etap jest u mnie na minus. :(((

    OdpowiedzUsuń
  19. @dominik
    ja nie należę do żadnej elity :*

    @aga-agata
    najwidoczniej wielu osobom spodobały się moje stylki (:o) nie powiem, mi też się nie podobają, bo wiem, że stać mnie na więcej, ale tak wyszło i już tego nie zmienisz, to tylko konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem na kogo zagłosować...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagłosowałam.. ;>

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  22. Dominik ja też jestem zawiedziona tym etapem, mam nadzieję że uczestnicy będą się mogli teraz wykazać.

    Ciężki wybór, wcześniej głosowałam na obie dziewczyny.. jednak tym razem postawie na kotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie Kotka, nie jest znana i robi piękne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  24. WOWOWOWOWOOWOWOWOWOWO

    Miałam najwięcej głosów!!!!!!!!!! :OOOOOO

    Dziękuję WSZYSTKIM ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam na 19magda96

    LadyPorcelain

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo trudny wybór ;c

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  27. Trudno sie zdecydować ale według mnie minimalnie lepsze stylizacje robi...kotka888Mxd.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  28. Jasne, że kotka. Za spodenki z pierwszej stylizacji i za aferę z Dodzią też ×.×

    OdpowiedzUsuń
  29. Uczestnicy mogli się wykazać, ale nie spodobało im się zadanie. Szczerze mówiąc trochę źle było zorganizowane. Szczerze mówiąc, jestem bardzo zawiedziona wynikami ;c

    Teraz głosuję na 19magda96 .

    OdpowiedzUsuń
  30. P.S: Jak nie przejdzie dalej to się 'potnę' ;c (nie brać na serio xd)

    OdpowiedzUsuń
  31. Magda o wiele ladniejsza, kotka nie ma przy nim szans.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie zamierzam głosować. Nie lubię odgrzewanych dań. A ten etap jest właśnie taki. A gdzie kreatywność, a gdzie pokazanie nowych kreacji! Przecież to Bitwa między blogowymi "wyroczniami mody" Można było od początku w I i II etapie bitwy powiedzieć wprost - zostawiamy 1/4 wszystkich. A tak, ech jestem totalnie zawiedziona tym etapem

    OdpowiedzUsuń
  34. Głosuję na kotkę

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  35. Głos na kotkę.♥
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Głos na kotka888MxD głosowałam na nią wcześniej. :)
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  37. Już nie mogę się doczekać kolejnej ankiety. :)
    klaudiasek10

    OdpowiedzUsuń
  38. nie zdążyłam zagłosować
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze