piątek, 19 lipca 2013

Nowa kolekcja Pet-a-Porter

W starplazie pojawiła się nowa, limitowana kolekcja zwierząt afrykańskich Pet-A-Porter. Ceny wahają się między 80-130 stardollarów + dochodzą do tego dwa wnętrza po 75sd. Zwierzęta są bardzo ciekawie zrobione, pod względem graficznym również świetnie się prezentują. Jednakże, nie sądzę aby mi się w jakikolwiek sposób przydały, ich cena jest zdecydowanie wygórowana, na nic się nie skuszę. A Wy co sądzicie o kolekcji? Skusicie się na coś? Czy tak jak ja, podarujecie sobie kupno?



Za informację dziękuję jarus55.

PS: Wracam do pisania na blogu :)


22 komentarze:

  1. ładne :) Ale... ne mam sd! :(

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam lemura i słonia, zbieram na jeszcze jedno zwierzątko ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłem drugie wnętrze i chyba kupie lemura.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te zwierzęta, ale...brak sd... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Te małe dzikie kotki i mała żyrafa są takie słooodkie *u*

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak nic nie kupie, bo szkoda kasy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała żyrafa jest boska (* . *) .!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiki wraca do blogowania! Radujmy się! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tak drogo jak w LE !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie . Ale nic nie kupię . Wnętrza tańsze od zwierząt ♥ xD .

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym sklepie jest za drogo!

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że te zwierzątka są całkiem ładna to jak dla mnie zupełne zbędne. A do tego ta cena.. zupełnie zniechęca!

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo ładnych zwierząt ale nie mam sd
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo obok cuda! Ale ta cena :/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze