środa, 24 lipca 2013

Powroty starych ubrań do starplazy

Parę osób poinformowało mnie, że do starplazy (do paru sklepów) zostały dodane stare rzeczy. Niektóre są dosyć cenne (np. czarne platformy z Fallen Angel). Dla niektórych użytkowników może to być zadowolenie, a dla niektórych rozgoryczenie. Jest to i plusem, jeżeli nie zdążyłeś czegoś zakupić, możesz to kupić teraz za niższą kwotę. Co o tym wszystkim sądzicie? Będziecie robić zakupy?
(poniżej przedstawiam Wam sklepy, w których zauważyłam dodane rzeczy)


30 komentarzy:

  1. ja wczoraj szukałam torebki, teraz ją kupiłam, na reszcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się ;D mogę kupić rzeczy, które mi się podobały c;

    OdpowiedzUsuń
  3. no to skusze sie na platformy z fallen angel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie coś kupię
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  5. TO NIE JEST ŚMIESZNE ADMINI :C

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. Może coś zakupię

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam parę rzeczy ;) Ale bardzo się zdenerwowałam, bo kupiłam buty za 50 sd a teraz są za 6 :(

    juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  8. Idę zobaczyć co tam wróciło.


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydałam ponad 100sd i to jeszcze nie koniec. Trochę kiepsko, że admini dodają stare ubrania, chyba sprzedam platformy, bo nie wiadomo, czego można się po adminach teraz spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, co się dzieje. Są tam stare, cenne rzeczy, których wiele osób poszukuje i ma na swoich wishlistach ! Naprawdę, moim zdaniem szykują się jakieś zmiany na Stardoll.
    emma23bob
    I oczywiście wydałam już ponad 100sd i ponad 900sm.. I nadal kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idę coś kupić.. *o*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale faajnie dodali ten srebny top poszukiwany :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam zieloną kurtkę z fallen angel za 10 sd ;]

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kupiłam platformy z fallen angel za 50 sd a teraz.....
    najlepiej jak jeszcze admnini dodadzą platformy z archive

    wertynaria06666

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczoraj mialam kupic platformy z fallen za 50 sd ale nie kupilam UFF. Ale no sory klka cennoci stracilo na wartosci ... ;/ nOWOsci im sie nie chce robic lol /

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli ich szukacie, to o ile się nie mylę, nie są objęte promocją 3 za 2, tj. ich cena wyświetla się na czarno, a nie czerwono.

    OdpowiedzUsuń
  17. A z Decades zniknęło najnowsze piętro ;p Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masakra.. nie jestem zadowolona z tych dostaw. Admini nie traktują starszych użytkowników z szacunkiem, najwidoczniej za mało osób kupuje stardolary.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stare rzeczy wróciły jeszcze do Evil Panda ;D

    lilka-milka28

    OdpowiedzUsuń
  20. Platformy z Fallen Angel, fajnie, szukałam ich:)

    Autodestrukcja_

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam platformy z falen angel, jeansową kurtke z Pretyn love i jeszcze kilka fajnych rzeczy które mi sie podobały już od dawna.

    aklina76apple

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa jestem w jakim kierunku to zmierza. Czemu ciągle wracają stare rzeczy czyżby nie stać ich było na wprowadzenie nowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja się cieszę, kupiłam parę rzeczy, które w bazarze nie były dostępne lub horrendalnie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest nie fair. Nie podoba mi się to :C

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze