niedziela, 14 lipca 2013

Strój Tygodnia - emusia14goth

 W tym tygodniu  zostanie przeze mnie (i nie tylko) wyróżniona stylizacja emusi14goth.  Świetne zestawienie kolorystyczne. Komplet składający się z żakietu i szortów prezentuje się bardzo ciekawie. Początkowo miałam wrażenie, że to się ze sobą zlewa, ale szybko zmieniłam zdanie. Dodatki dobrane poprawnie.  Do tego twarz pasująca do całości. Nie ma się do czego przyczepić. Jak Wam się spodobała stylizacja emusi? Zmienilibyście coś? 


 

żakiet, szorty It Girls | top  Decades | okulary  Royalty | kopertówka  Miss Sixty | bransoletka  Chanel | obcasy  Pretty N' Love


23 komentarze:

  1. Mi się ta stylizacja bardzo podoba !
    Świetnie dobrane kolory i co tu więcej
    powiedzieć.
    Cud, miód, malina :D


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, ale trochę mi tu nie pasują niebieskie okulary. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ta stylizacja nie przemawia do mnie

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podoba, a twarz ma jak co trzecia doll na stardoll. Nie w moim stylu..

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda mało odkrywcze, ale bardzo mi się podoba. Świetnie się prezentuje taki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper stylizacja.. *-*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, ale czegoś mi brakuje. Komplecik jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łapka w górę :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Wszystko dobrze dobrane kolorystycznie.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie taka hot\not
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze