niedziela, 21 lipca 2013

Strój tygodnia- Esther001

Dzisiaj wyjątkowo post z serii "strój tygodnia" zostanie dodany przeze mnie, Natalia miała nagły wyjazd weekendowy.

Dzisiejszą osobą, której będziemy mogli ujrzeć strój, jest niejaka Esther001. Niektórzy ją mogą kojarzyć z Miss Stardoll World (była finalistką i reprezentantką Polski). Swoją stylizacją udowodniła, że kolor biały można ciekawie połączyć, tworząc cudowny oufit. Szarawy blazerek idealnie przełamał tą biel, która sama w sobie i tak była świetna. Nie zapomnijmy, że stylizacja miała być nieco kobieca, elegancka. Wszystko dzięki świetnej, koralowej bransoletce, nie zapomnijmy również o ładnej, kwiatowej kopertówce. Do tego delikatna twarz. Mi się bardzo podoba. Co sądzicie o stroju Esther? Zasłużył na miano "stroju tygodnia"? :)




27 komentarzy:

  1. Całkiem ładna :D

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stylizacje Leny dlatego często ja odwiedzam :) Ta jest szczególnie piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. twarz mi się nie podoba ale stylizacja bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja ;)

    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna ! ♥ Prosta ii super; ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja. *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. tnij.org/stardolllb <-- Inspiracje z całego świata na facebooku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest okej, ale nie zasługuje na tytuł stroju tygodnia. Codziennie widuję na stradoll lepsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja.. <3

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi jakoś się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. http://shinybox.pl/?ref=aca8ffb

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi sie bardzo podoba.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja :)

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nie podoba, to już nie ta sama osoba, tylko jakaś Lena której styl kompletnie mi nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. @up

    Nie zgadzam się z twoim komentarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się zdaje właśnie jakby na tym koncie była cały czas ta sama osoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze byłam jej fanką *.* xd

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze