poniedziałek, 22 lipca 2013

Talenty: Marcelq

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam talent czternastoletniego chłopaka - Marcela, który wykonuje niesamowitą grafikę. Na stardoll ma konto od 07.10.2009 i kryje się pod nickiem marcelq. Jest to jeden z najlepszych polskich grafików, autor naszego obecnego nagłówka. Jego prace widnieją i widniały na wielu polskich blogach m.in. na mentalle, kamizelke. Był modelem magazynu VOGUE jelinny. Marcel ma świetne wyczucie stylu, robi fantastyczne stylizacje. Jest osobą kreatywną, godną podziwu.


A to jego prace:

                      




Co sądzicie o jego grafice?

38 komentarzy:

  1. czarno-białe są lepsze od kolorowych

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję talentu, ale nie podnieca mnie to. Najbardziej przypadł mi do gustu ostatni "AHA Cool"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma wielki talent do grafiki, ale do stylek to już nie bardzo. Nie podoba mi się przedstawiona stylizacja w artykule, taka menelska.
    Podoba mi się nagłówek CS, wykonanie zielonej bluzki i ostatni nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne grafiki

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  5. Jego nagłówki są niesamowite. Podziwiam go !

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje może nie do końca, ale nagłówki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje podobają mi się mniej niż nagłówki. Nagłówki są boskie *.*

    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma talent, bo jego grafika powala :0

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest niesamowite! Zazdroszczę takie wyczucia estetyki i talentu, sama bym tak chciała :)

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki talent.. *o*

    Aniusia0112

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam jego prace :) Szczególnie tą ostatnią oraz przedostatnią

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałaś dodać, że też jest utalentowaną Elwirką. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne grafiki, naprawdę utalentowany chłopak ;) nie wiedziałam że ma tylko 14 lat. Gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeej utalentowany jest ! Zazdroszczę talentu ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. wielki talent :) jest świetny <3
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pierwszym obrazku doll ma okropne włosy, stylizacja jest brzydka i jeszcze krzywo założone ubranie -,- Obrazek na tym blogu był by ładniejszy bez tego liścia, doll bardzo ładna tło to też mogło by być inne ale nie jest najgorsze. Grafiki są ładne, ale to dziwne, że chłopak ma stardoll i czyta blogi w większości przeznaczone dla dziewczyn.Bo stardoll jest dla dziewczyn, wiem że można zrobić lalkę chłopaka, ale jak jest strona do logowania to w pasku jest napisane Darmowe Gry Online dla Dziewczyn. I czemu jego doll to dziewczyna? i poza tym to jakaś redaktorka na imprezie napisała ,,Dobrze, że wywaliłem tego chłopaka`` napisała wywaliłem a nie wywaliłam i jeszcze się cieszyła, że go wywaliła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawia anonimek :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi rząd pierwsza praca *_*



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże Święty!!! Prawie zawału dostałam, a teraz muszę jechać na operację, bo mi szczęka odpadła! Są świetne, cudne, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka nagłówków nie wpadło w moje oko, ale pozostałe prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. pati to sarkazm?

    OdpowiedzUsuń
  22. On jest genialny!! Marceleq, jeżeli to czytasz, to wiedz, że jestem pod wrażeniem *_* Zazdroszczę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonim nadal nie dopisał pozdrawia aninmek a ja tamto już usunełam i nie ma pozdrowień bo zapomniał/ała

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze