sobota, 13 lipca 2013

Up and Down

Witajcie w kolejnym poście z serii Up&Down. W down są tylko dwie rzeczy, za to przepraszam. :)) Zapraszam do lektury.

Antidote Black Desert Top

Pomimo tego, iż ten top pochodzi z ostatniej kolekcji Antidote. To i tak jego cena jest wysoka. Zapłacimy za niego ok. 200sd.

Antidote Silver Mirrored Bustier

Chociaż cekiny nie podbijają światowych wybiegów to ta bluzka to zrobiła za stardoll. Kupimy ją za ok. 150sd.

Voile Holiday Boutiqe Diamond Knee High Tights

Świetnie zakolanówki z motywem krzyża. Są za sm, ale w tej walucie ich nie dostaniemy. W starplazie były dość dawno, a to zaowocowało wysoką ceną, bo to, aż 200-300sd.


PPQ Ebony Pencil Skirt

Chociaż większość ołówkowych spódnic jest dużo warta to ta jest ich przeciwieństwem. Sprzedamy ją za 10sd.


Anna Sui Black Lace Shirt

Świetna bluzka, ładny krój i na dodatek tribute, ale tutaj się kończą zalety. Bluzka z momentem wejścia do sklepu była za sm, a więc teraz nie jest dużo warta. Kupimy ją za 30sd.

I jak wam się podoba?
Co chcielibyście ujrzeć w następnym Up&Down?

Pozdrawiam/Dominik.




35 komentarzy:

  1. Mam zakolanówki i spódnicę, chętnie przygarnę topy z antidote ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zakolanówki, są pierwsza rzeczą jaką wygrałam na loterii xd nie wiedziałam że są tyle warte...

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz więcej o antidote, PPQ i MISS SIXTY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te zakolanówki, nie wiedziałam, że są tyle warte :o


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bluzka z antidote, niestety nie zdążyłam jej kupić

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam gorset i zakolanówki, ale nie sądziłam, że są tyle warte. :O

    Zuza0110

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kupić bluzkę z Antidote, ale nie zdążyłam.
    Chciałabym zobaczyć którąś z tych rzeczy: http://tinypic.com/view.php?pic=2nbvnt0&s=5

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko pierwszy top.
    Chciałabym się dowiedzieć ile warte są te rzeczy (szczególnie, te które zaznaczyłam krzyżykiem :>): http://tinypic.com/view.php?pic=do6kid&s=5

    OdpowiedzUsuń
  9. mam wszystkie topy ;)
    A za zakolanówki bym tyle nie dała, nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. nic nie mam z tych rzeczy

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  11. mam cekinowy top, a chciałabym ten drugi

    OdpowiedzUsuń
  12. W następnym `up and down` chętnie zobaczyłabym platformy od Sonii Rykiel lub Katy Blue / Golden Heels z Young Hollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w następnym chcę zobaczyć, zółtą sukienkę z yh :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ;)
    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te zakolanówki i topy.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam zakolanówki ale sprzedałam za 300 sm :'(


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  17. może meskie le i antidote ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny artykuł! Następnym razem chciałabym zobaczyć hb i te starsze i te nowsze oraz mało znane przedmioty z tribute ;)

    wwwera27

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post ,muszę zdobyć te topy ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam kiedyś top antidote i sprzedałam go chyba za 40 sd .. -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. To loty, że te zakolanówki są tyle warte... Ja nawet nie wiem jakim cudem są w mojej szafie. O.o

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny post.

    w następnym proponuje pokazać krótkie, kolorowe spódniczki z dawnego basics, których cena jest niebotycznie wysoka.

    pozdrawiam
    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam Antidote Silver Mirrored Bustier :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne up&down.W następnym chce platformy.
    Ewaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna spódnica spróbuje poszukać w starbazarze
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  26. Antidote jest cudne! Podoba mi się bluzka, muszę jej poszukać

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie przygarnę topy z antidote :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Sprzedam Voile Holiday Boutiqe Diamond Knee High Tights

    aneczka96

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze