sobota, 20 lipca 2013

Up and Down

Witajcie w kolejnym poście z serii Up&Down. Przepraszam, za krótkie opisy, ale strasznie boli mnie brzuch, a post chcę dodać dzisiaj
___

Voile Holiday Boutique - Pleather Sleeve Jkt

Ciekawa bluzka, marzenie każdego stylisty, ale tutaj zaczynają się schody, bo bluzkę kupimy za ok. 200sd.


Hot Buys Tee

Bluzka z ciekawym print'em. Pochodzi z dawnego Fudge, ale nie ma marki, ponieważ adminom nie chciało się zmienić na Original Future. Pomimo tego, że nie jest zbyt sławna dostaniemy ją za ok. 100sd.


It Girls Blue Berry Dots Skirt

Pomimo tego, iż spódniczka jest nowa to jej cena i tak jest wysoka, bo to tylko, aż 15sd, a nadal rośnie!


E&J Aurora Dress

Chyba każdy z was zna "Aurore". Kiedyś była bardzo cenna, dzisiaj jest bezwartościową sukienką. Dlaczego? Dlatego, iż adminom zachciało się zrobić z niej darmówkę. Dzisiaj znajdziemy ją za 20sd.

DKNY Black Printed Leopard Tee

Chyba każdy z was ją zna. Pochodzi z ostatniej kolekcji DKNY, a jej cena nadal nie jest wysoka. Dzisiaj kupimy ją za 60sd.


It Girls Purple Bows Skirt

Śliczna słodka spódniczka. Jest w pięknym kolorze i do dostania za 300sm.

Pozdrawiam/Dominik.

27 komentarzy:

  1. Miałam bluzke dkny za 20 sd, ale coś z nią zrobiłam i już nie mam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic, chciałabym mieć bluzkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bluzkę HB i niebieską spódnice w kropki

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z nielicznych postow, gdzie mam prawie wszystko - oprocz pierwszej rzeczy. Druga bluzke HB kupilam za okolo 30 sd takze Action :D
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta aurora jest fajna. Nie mam nic.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Aurorę i spódniczkę z It Girls.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam niebieską spódniczke
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tego ale nie kupię, chyba że spódniczkę ostatnią, choć droga jest :C

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie niedawno kupiłam fioletową spódniczkę z It Girls za 100 sm :)

    MalutkaMarysia1

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam "Aurorę" i spódniczkę It Girls Blue Berry Dots Skirt :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tylko spódniczkę z It Girls jak ktoś chcę to mg tanio sprzedać
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnych z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam spódniczkę w groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam spódniczkę w groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam fioletową spódniczkę w kokardki.
    Jest bardzo ładna, no ale cóż...

    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka w kokardki *_*.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam spódniczę i czekam aż cena urośnie ! Mialam AURORE ale sprzedalam ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tylko Aurore, marzy mi się ta pierwsza kurteczka, muszę poszukać jej w bazarku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić fioletową spódniczkę. W następnym UP&Down chciałabym zobaczyc cos z tych rzeczy http://img153.imageshack.us/img153/416/7qpi.png

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  20. wyje
    niebieska spodnica jest w sp

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze