niedziela, 7 lipca 2013

Wyniki konkursu + przypomnienie


Tym razem nie będzie ankiety, ponieważ wybrałem kilka stylizacji, które były warte mojej uwagi, ale miałem problem z wyłonieniem na 1 miejsce. Dzięki koralina2346 i martunia29 zdecydowałem, że ta stylizacja zasługuje na 1 miejsce, a reszta zasłużone wyróżnienie. Aha, zapomniałem jeszcze dodać, że była taka jedna stylizacja, która mi się spodobała, straciła szansę na wygraną z powodu złamanej zasady, jaką jest podpis pracy. Więc następnym razem nie zapomnijcie przestrzegać zasady konkursu

1 miejsce i 50 sd otrzymuje:

Natomiast wyróżnienie w wysokości 20 sd otrzymują:



Gratulacje! 
Po nagrody zgłaszajcie się na konto ciekawszysd w ciągu 48h.

Chciałbym jeszcze Wam przypomnieć o trwającym konkursie, w którym trzeba  wykonać stylizację z elementem opisanego przeze mnie trendu - falbanki. Na zgłoszenie macie czas do wtorku o godzinie 23.59.
Do wygrania 50 sd i będą przewidywane wyróżnienie. 


Życzę Wam powodzenia i miłej niedzieli! :)