sobota, 31 sierpnia 2013

Artykuł czytelnika


Chciałabym poruszyć pewną kwestię - mianowicie Miss Stardoll World.

Jak wszyscy wiemy jest to szczytowe osiągnięcie na stardoll - wyższe niż CoverGirl lub Catwalk. Dostanie się do konkursu wiąże się ze znaczącym wzrostem popularności naszego profilu, komentarzy, próśb do znajomych... Jednym słowem - stardollowej sławy. Bo któż nie chciałby dostawać codziennie stu/dwustu komentarzy na temat tego jaka ich lalka jest piękna, zgrabna i powabna? Odpowiedź brzmi: nikt. Nawet Ci głośno i wyraźnie zarzekający się, że tego nie pragną - kłamią. KAŻDY lubi dostawać komplementy, każdemu z tyłu głowy tłucze się jakaś wizja wygrania czegokolwiek na sd. MSW to idealna okazja by się wybić. Ale nie oszukujmy się - wygrają najbogatsi. Czasem przebije się osoba utalentowana - jakiś projektant mebli czy fryzur, ale to nikły procent. Mimo wszystko każdy próbuje - i osoba z poziomem 26, i ta z 52. Niestety jest to wyjątkowo bezcelowe, zaraz napiszę dlaczego. Ponad 95% osób nie lubi... ba, NIENAWIDZI spamu. Nawet jeśli zdarza im się odpisać "okej" lub "zagłosuję" to tylko z grzeczności, nie pociąga to za sobą żadnego działania. To samo z osobami obiecującymi rewanż za każdy głos - naprawdę ktoś miałby sobie strzelać w kolano i głosować na rywali? Na reklamowaniu się w taki chamski sposób daleko nie zajedziemy - można tak co prawda spróbować wygrać NCG, ale zadziała tylko wtedy, kiedy żadna inna Polka nie wygrała catwalku/projektu itp. Wtedy być może nam się uda, przy poświęceniu kilku godzin na spam, dodatkowo wzmacniając się wiadomościami transmitowanymi. Niestety MSW tak nie działa - to bardziej złożony konkurs. Nie zbiera się głosów z jednego dnia, a z całego miesiąca. Jeśli nie stać nas na CODZIENNE promowanie swojej osoby na blogach i w wiadomościach transmitowanych - odpuśćmy. Stardollowi zależy na tym, żeby każdy spróbował. Ludzie wydają na to sporo pieniędzy, więcej niż na LE, a potem przecież jakoś trzeba uzupełnić gotówkę. Można coś sprzedać w bazaarze, ale kiedyś ciuchy się skończą i mamieni wizją MSW kupimy doładowanie, na jednym się nie skończy. Chciałabym w tym miejscu spróbować przekonać osoby, które nie są w stanie wydać na autopromocję 10.000 sd lub więcej, aby odpuściły. Może to przykre, ale ktoś, kto nie ma popularnego bloga/klubu/projektu itp. z małymi zasobami pieniężnymi nie ma szans. Lepiej zainwestować te pieniądze w ubrania, meble, może coś z bazaaru, niż dać się 'złapać' adminom i pełnić funkcję dojnej krowy. MSW to nie konkurs dla nas, a dla nich. Zyski z zakupu stardollarów, jak i z wyświetlania reklam wzrastają. Na witrynie więcej się dzieje i potem mogą się chwalić przeciążonymi serwerami ; ) Radzę nie łapać się spamu jak ostatniej deski ratunku jeśli nie mamy pieniędzy - z 50 osób do których wysłaliśmy wiadomości wejdzie do nas 15 z czego 10 tylko po to, żeby kliknąć w 1 gwiazdkę (celem zarobienia sm), a nie w pożądany przez nas znaczek. Moje wypociny nie są w żaden sposób nacechowane nienawiścią. Jak tak BARDZO chcecie to wydawajcie pieniądze i traćcie czas na spam, nie mogę Wam tego zabronić, ale nie liczcie na to, że wygracie. Prawdopodobnie nie dostaniecie się nawet do ćwierćfinałów. Próbowanie tylko po to, żeby nie móc potem wyrzucić sobie stracenia szansy też jest złym pomysłem, jak już wspomniałam - nie masz pieniędzy lub już teraz jako takiej popularności = nie masz szans. Być może to smutne czy przykre, ale niesamowicie prawdziwe w naszym stardollowym świecie.


Artykuł napisany przez L_G, która otrzymuje za niego 600cd

Czy zgadzacie się z tym co napisała Marlena? Startujecie w MSW? 

68 komentarzy:

  1. Już czytam. Zapowiada się nieźle ;) Ale ja startuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się... Nie startuje, to jest kompletnie bez sensu :I

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to zrobiłam, ale przeczytałam cały c:
    Tak naprawdę MSW to tylko forma zysku dla naszych kochanych Adminów. Pomyślcie ile kasy muszą zapłacić Adminom te zdesperowane dziewczyny, które chcą wygrać.
    To też dobra okazja dla blogowych gigantów- mogą zarobić na reklamach typu " głosuj na mnie" itp.
    Spam mnie śmieszy i denerwuje. Szczególnie na czacie. Tylko się człowiek zaloguje, a już te uporczywie wiadomości typu "zagłosuj na mnie", "zapraszam do bazzarku", "pomóż mi wygrać". Czasem odpisuję kulturalnie, a czasem mogę wybuchnąć.
    To prawda, że MSW zostają tylko ci, którzy mają kasę, ładny apartament i sławę. Bo chyba nikt nie chciałby mieć dollkę z 10levelem, z 1 stroną ciuchów na MSW?

    Z serii "przemyślenia pani Zoro" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w 100%. Fakt, że dla ludzi myślących logicznie to oczywiste, ale niektórym trzeba otworzyć oczy i zrobiłaś to w mistrzowskim stylu
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie startuje , szkoda sd i tak nie mam szans
    selenalady

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się czytało ;)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj, jak są takie długie artykuły, to nie chcę mi się ich czytać, ale ten przeczytałam cały :)

    Całkowicie się zgadzam z L_G. Niektóre osoby z 15 lvl, okropną Doll i apartamentem wysyłają takie spamy, bo liczą na wygraną. Ja za bardzo nie staram się o miano MSW, bo i tak wiem, że wygra ktoś, kto jest znany, ma wysoki poziom, świety apartament i Doll.

    Gratuluję tych 600 cd, naprawdę zasłużyłaś c:

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  8. To całkowita prawda ;/ Niestety tu chodzi o pieniadze ,a nie o talent czy wygląd dollki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej się zgadzam.. Super artykuł, 600 cd się należy

    agentka12345

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się :) To wszystko prawda, ja osobiście nie birę udziału bo i tak wiem że nie wygram :P
    A artykuł świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuł miło się czytało, a co do treści- całkowicie się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Artykuł świetny , zgadzam się z tym co napisała.A co do MSW nie biorę udziału.

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w 100%. Dlatego też nie startuję. Bo po :
    1. Nie chce wydawać pieniędzy na zwykłą internetową grę.
    2. Nie jestem sławna na stardoll, ba... tylko kilka osób mnie zna i od czasu do czasu da ocene.
    3. Nie chcę sobie marnować czasu na spamowanie po KG, bo i tak NIKT nie zagłosuje.
    Dlatego MSW nie jest dla mnie.

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie biorę udziału i jestem za. Dziękuję.

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  15. Artykuł świetny. Ja nie startuję w MSW, bo wiem, że i tak nie mam szans z "bogaczami", a poza tym zaczyna się rok szkolny, idę do nowej szkoły i tym bardziej nie będę miała czasu na siedzenie przed komputerem, bo trzeb się będzie uczyć. Sam artykuł "zniechęcił" mnie do uczestniczenia w konkursie.
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwy artykuł ale ja mimo wszystko startuje ale na nic nie liczę.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się. Nie startuję.
    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nawet ncg nie byłam i po co mi te startowanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z opinią Marleny, osobiście uważam, że Polka nie ma szans na wygraną, ponieważ na stardoll jest stosunkowo mało polskich użytkowników w porównaniu do np. Turcji, a prawie każdy głosuje na przedstawiciela swojego kraju. Ogółem byłam NCG kilka razy i szczerze nie czuję się z tym bardziej popularna. Jedyne co zyskałam to statuetka i ogromna ilość spamu w KG.

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo prawdziwy post.. Nikt z nas nienawidzi spamowania.. A właśnie teraz zaczął się najgorszy czas ;/ W mojej księdze gości co chwilę pojawiają się komentarze typu: "O Boże.. Jaka śliczna Doll! Nigdy nie widziałam lepszej ;) Proszę zagłosuj na mnie w MSW, ja zrobiłam to samo".. Masakra jakaś ;/ Szczerze? Ja głosuję.. Ale nie głosuję na tych, którzy mają wszystkie apartamenty wykupione, urządzone nie wiadomo jak.. Głosuję na osoby, które posiadają jakiś talent.. A takich jest dużo na sd.. Tylko nie mają tyle pieniędzy i tyle sławy, aby wspiąć się na szczyt.. POZDROWIENA ! :)

    Ciaciaszek

    OdpowiedzUsuń
  21. Post jest naprawdę dobrze napisany. Zasłużone jest te 600 Cd dla niej. Podoba mi się że potrafiła szczerze wyrazić swoje zdania na temat konkursu MSW.BRAVO! bandzior95

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawde dobry artykuł, gratulacje



    :)
    Meringue_1

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się w stu procentach.
    panda-stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również się zgadzam, nie zamierzam startować w tym konkursie

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  25. Artykuł napisany na temat oczywisty, każda osoba o zdrowych zmysłach wie, że ten cały konkurs to dla administratorów ogromne źródło dochodów. Mimo wszystko uważam takie artykuły za potrzebne, bo niektórzy w takim stopniu są zaślepieni, że wydadzą setki złotówek na grę, a gdy nie uda im się przejść dalej - będą wielce poszkodowanymi i najprawdopodobniej odejdą ze strony... ;)

    Skoro stać ich na nagrody takie jak IPad Mini to pomyślcie - prowadzenie takiej strony też wiąże się z kosztami, ale codziennie tysiące osób kupują SD lub SS+SD. Zyski są ogromne, bo cała masa naiwnych użytkowników uważa, że ma jakiekolwiek szanse na wybicie się i dostanie dalej... Mogę się założyć, że każdego dnia dzięki zyskom z strony Admini mogliby kupić sobie setki IPadów, IPhonów i wszystkiego innego, czego dusza zapragnie, a nagrody w konkursie MSW to dla nich drobne wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten cały konkurs ma tak żałosny przebieg, że, aż teraz odechciało mi sie brać w nim udział. Wiadomo, że do ćwierćfinałów przejdą "spamiary roku Polski", m.in. aldona.m, która zdobyła trzy tytuły ncg spamując. Sam konkurs powinien mieć inne przeznaczenie, a przede wszystkim jurorów, którzy ocenią osoby, a nie, jakieś durne głosy. Ja sam startuję dla żartów, ubieram się w swoje najcenniejsze szmatki i piszę "GŁOSUJCIE NA MNIE NA MSW, BO JESTEM BOGATO UBRANY!!!". xd Pozdrawiam/kasia5400

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygra osoba, która ma najwięcej cenności i hajsu. Zgadzam się, ale i tak startuję, lecz jak nie przejdę to podejmę kroki w następnym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo często dzieje się tak, że za pieniądze, które osoby zaślepione wyrzucają na doładowania, a następnie transmitki itd. mogłyby mieć już tego iPada czy też nawet to 2000sd. A więc czy jest sens bawić się w ten jakże dochodowy konkurs (mam tu na myśli administrację)?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wypisz wymaluj to wszystko, co sądzę o msw. Już pierwszego dnia miałam całą księgę gości zawaloną samymi prośbami o głos na msw, o czacie już nie wspomnę... I tak wygrają najbogatsi, nie Ci co na to naprawdę zasługują.

    diddlussia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Wypisz wymaluj to wszystko, co sądzę o msw. Już pierwszego dnia miałam całą księgę gości zawaloną samymi prośbami o głos na msw, o czacie już nie wspomnę... I tak wygrają najbogatsi, nie Ci co na to naprawdę zasługują.

    diddlussia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieeeeeee chcę mi się tego czytać...

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie biorę udziału w tym konkursie, dlatego, że to bezcelowe :-) I tak nie mam najmniejszych szans wygrać z osobą, która wyda 50000sd na transmitki, reklamy, zespamuje wszystkim KG, czat i pownerwia wszystkich. Po co? I tak mam wrażenie, że wygrają ludzie przypadkowi, tró emo i słit solary, które nic sobą nie prezentują, nic, poza kasą. Starania bezcelowe.

    OdpowiedzUsuń
  33. No bardzo wkurzają te spamy zwlaszcza, że dostaje od jednej i tej samej osoby po trzy dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny artykuł ! To prawda, chyba nikt nie lubi spamu a wygrają najbogatsi . ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam sie w 100% ja codziennie dostaje po 50 spamów :( tak mnie denerwuje bo i tak wiadomo ze zwykla dziewczna nie wygra :( Ja nawet nie bawie sie w te rewanże bo i tak nie dostane sie do ćwierć finału! Cóż moim zdaniem jest to wyrzucanie pieniadzy w błoto jak kupujemy doładowanie ss czy sd! Tylko po to bo myślimy ze ,,wygramy MSW,,

    OdpowiedzUsuń
  36. Artykuł napisałaś rewelacyjny ;D
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny artykuł. Zgadzam się w 100%

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się. Nikt, kto się nijak nie wybił nie ma szans. Dlatego głosuję na utalentowane Polki/Polaków (chociaż zdziwiłabym się, gdyby nawet do półfinału przeszła lalka męskiej postury wystylizowana na mężczyznę), którzy mają szanse, aby ponieść znaczenie naszego kraju, bo jak miło byłoby, kiedy MSW zostałaby polska doll. :>

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja akurat nikomu nie spamuję w Księdze Gości. Jedno z czym się nie zgadzam w tym artykule to to ,że mnie nie sprawiają przyjemności stardollowe komplementy i w głębi duszy w ogóle nie chcę w tą całą durną akcję się bawić -.-
    Najbardziej denerwujące jest to ,że wchodzi na Ciebie jakaś dollka z 20 poziomem i pisze ,że chce wygrać D: I tutaj z artykułem w zupełności się zgadzam. Niskie poziomy nie mają szans w tym konkursie. Przepraszam jeśli kogoś uraziłam.
    Mam dość już po kilku dniach tego konkursu i głosuję na wszystkich ,którzy spamują mi w Księdze Gości. Owszem -.- Z uprzejmości.
    Wybaczcie jeśli moje napisane tutaj wypociny są bez sensu ,bo inaczej tego napisać nie umiałam i przepraszam za to ,że zajęłam wasz cenny czas na czytanie tego -.-.

    HeartLili111

    OdpowiedzUsuń
  41. Napisałaś trochę prawdy, ale tak na serio nie zaproponowałaś żadnego sposobu, żeby wygrać. Wszyscy wiemy, że na Stardollu jest ponad 250 mln użytkowników, w tym jakieś 30% z wysokimi levelami (powyżej 50 lv). I to między nimi rozstrzygnie się ostateczny "pojedynek". Jednak nie można zakładać z góry, że nie dostanie się nawet do 2 etapu. Wysyłanie spamu to jedyna najtańsza droga do sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradnik jak wygrać:
      Zdobądź skądkolwiek 35 tysięcy sd. Wykup reklamy na wszystkich polskich i zagranicznych blogach. Wkurwiaj ludzi - SPAMUJ KAŻDEGO kto się nawinie. Spamuj wszystkie ubieranki, wszystkie konkursy. Siedź całymi dniami przy komputerze i za te 35.00 wysyłaj transmitki. Ubierz się tak, żeby podobało się i dziesięcio- i siedemnastolatce. To samo tyczy się makijażu, w stroju najlepiej wybrać cenne ubrania. Odpicuj apartament ścianami ze stardesign. Zakładaj mnóstwo nowych kont i poproś oto koleżanki, coby było urozmaicenia adresów IP. Oczywiście głosuj tymi kontami na siebie. Sens Twojego życia na najbliższy miesiąc - spam.
      Oczywiście nie gwarantuje to wygranej, wkurwieni stardollowicze mogą cię intensywnie zgłaszać, niby bez wyzywania nie ma powodu do ostrzeżenia, ale admini lubią usuwać konta a nic. Poza tym zawsze mogą znaleźć jakiś stary wulgarny wpis, a nawet nie wulgarny! Staroll cenzuruje nawet pozornie 'grzeczne' zdania. JEDNO ostrzeżenie automatycznie wyrzuca cię z konkursu :)

      Usuń
    2. *poproś o to koleżanki, złośliwa spacja :)

      Usuń
    3. Ile powtórzeń... Tak to jest jak ma się ochotę udzielić natychmiastowej i wyczerpującej odpowiedzi.

      Usuń
  42. Jest w tym trochę racji. Brzydzę się spamem i nie widzę w nim sensu, jeśli mówimy o MSW.

    OdpowiedzUsuń
  43. Artykuł dobrze napisany, na prawdę miło się czytało i jest w nim dużo prawdy, ale nie jest przy tym bardzo odkrywczy. Nie mniej jednak zasłużona nagroda :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny artykuł i gratuluję 600cd. Również zgadzam się z tym ze spamem sie nie wygra.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale to znaczy ze ty chcesz startowac, tak? Ale nie masz na to pieniedzy?... Bo niebardzo teraz rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny artykuł! i zgadzam się z Tobą w 100 %

    agga

    OdpowiedzUsuń
  47. Z jednej strony się z Tobą zgadzam - w ten sposób admini próbują wyłudzić od nas kasę. Ale z drugiej strony ten artykuł jest strasznie pesymistyczny, dlatego nie mogę się w pełni z nim zgodzić. Moim zdaniem nawet osoba, która nie ma milionów na stardollowym koncie MA jakąś szansę na dostanie się do następnego etapu. I oczywiście nie polecam tutaj wiadomości transmitowanych. A co do zostania NCG przy spamie ... to JEST możliwe i ja jestem tego najlepszym przykładem. Byłam już na okładce 3 razy i tylko za pierwszym razem udało mi się to bez wysyłania milionów wiadomości. Za drugim razem zostałam NCG, mimo że dzień wcześniej i w ten dzień jakaś polka zajęła któreś miejsce na catwalku. A nie jestem jakimś fejmem, którego wszyscy czczą i całują po stopach. Odrobina chęci i ciężkiej pracy daje efekty. Ja w MSW nie startuję, nie mam na to obecnie czasu, ale życzę powodzenia wszystkim, którzy się starają mimo, że nie należą do blogowej/stardollowej elity niezwykle bogatych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja startuję. Dziesięć komentarzy więcej w księdze gości mnie ucieszy :D Nie ważne z jakim tekstem. :) Nutka popularności w tym wirtualnym świecie przyda mi się przed graniem szarej myszki na tle nudnej placówce, jaką jest szkoła.
    Ale nie łudzę się. Nie traktuję tego jako cel. Tylko zabawa.

    Ale bardzo ciekawi mnie jedna rzecz. W poprzednich edycjach tego konkursu wygrały Turczynki i dziewczyna z Arabii Saudyjskiej chyba. Dobrze wiemy, że na to trzeba kasy. A my patrzymy na te kraje (w szczególności Arabię) jako na biedne krainy. Ale znalazł się ktoś zawzięty, bogaty kto chciał to osiągnąć. Ile trzeba się starać? Ile czasu siedzieć przed ekranem? I dlaczego nie wygrały np. Francuzki, Angielki? [ojej nie wiem nie znam się na bogatych krajach.]

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  49. P.S.: Co zrobić, aby jakiś artykuł pojawił się na tym blogu?

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze