wtorek, 27 sierpnia 2013

Ciekawszy przegląd sklepów

Witajcie, zapraszam na kolejny przegląd starplazy.

MARK FAST TRIBUTE( Chain Fringe jacket) 34sd: Nie trzeba chyba na temat tego ciucha pisać wiele, zaraz po wejściu do starplazy opanował prawie wszystkie szafy. Jest bardzo oryginalny, i ma genialne złote dodatki, może jego cenna jest nad wyraz wygórowana, ale opłaca się. 

IT GIRLS( loose Leopard Blouse) 9sd: panterka jakoś nigdy nie kojarzyła mi się dobrze, i raczej omijałam ciuchy z takim printem, ale w tym przypadku połączenie jej z bielą z delikatną zwiewną tkaniną dało świetny efekt.

IT GIRLS(  Frou Frou Skirt) 9sd: Zwykła prosta rozkloszowana spódniczka, nada się do wielu stylizacji, i może nadać charakteru nudnej bluzce, albo całej stylizacji.

MARK FAST TRIBUTE(  Tulle Mesh Blouse) 34sd: To chyba rzecz która podoba mi się z nowej dostawy najbardziej, i kupiłam ja bez wahania. jest prześliczna, ma uniwersalny kolor i transparentne rękawy.



PIERWSZA STYLIZACJA: Elegancja i bardzo dziewczęca stylizacja. Początkowe połączenie czerni i bieli przełamałam dodaniem spódnicy w kolorze koglu moglu, kapelusz i rajstopy, nadają stylizacji paryskiego szyku.

DRUGA STYLIZACJA: I tym razem żeby nie było nudno zrezygnowałam ze łączenia czerni z czernią. białe spodnie i złoto podkreślające dodatki na płaszczu, sprawiają ze stylizacja nabiera wyrazu/

TRZECIA STYLIZACJA: Połączyłam brąz i biel, print koszulki podkreśliłam dodatkami w odcieniu ciepłego brązu. Całość jest prosta i bardzo schludna.

CZWARTA STYLIZACJA: ta stylizacja kojarzy mi się z nastolatką uczęszczając do Collegu, czarno biały mundurek grzecznej uczennicy. Prosta i bardzo efektowna stylizacja.

Pozdrawiam. Justyna

69 komentarzy:

  1. Niczego nie mam. Ładne stylizacje : )

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi jakoś żadna ze stylizacji nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnej z tych rzeczy. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja, kocham takie klimaty *.*

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga i czwarta :)

    agga

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja mi się nie podobają, ale rzeczy, które wybrałaś są świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja najlepsza, chocaiż nie mam nic z tych rzeczy i póki co nie zamierzam kupić. :)

    Polskaaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje stylizacje mi nie przypadły do gustu, najlepsza jest pierwsza ale wywaliłabym ten kapelusz. Co do ubrań to średnie, nie mam nic z tych rzeczy ale zastanawiam się nad kupnem Chain Fringe jacket i Tulle Mesh Blouse to pierwsze mi się nie podoba ale chyba kiedyś będzie sporo warte a drugie jest bardzo ładne ale drogie.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  8. mam każda z tych rzeczy są one uperrrrr ! a tributy marka fasta mam podwójnie rzeby w przyszłości sprzedać drożej XD super artykuł

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko trzecia stylizacja mi się podoba chociaż wszystkie z tych rzeczy są bardzo ładne. bandzior95

    OdpowiedzUsuń
  10. Hymm.. spośród tych czterech to jak dla mnie dwie pierwsze najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy,które wybrałaś są świetne.Stylizacje też ale nie podoba mi sie 3.

    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza: Taka sobie.
    Druga: Podoba mi się stylizacja, ale usunąłbym jedną parę butów.
    Trzecia: Najgorsza stylka z 4.
    Czwarta: Taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś bardzo ciekawe rzeczy. Postanowiłam kupić spódniczkę oraz tą pierwszą narzutkę. Nie wiem czemu nie ma jej jeszcze w mojej szafie, jest świetna. Co do artykułu - jest bardzo fajny, aczkolwiek dopatrzyłam się paru błędów. Z wszystkich czterech stylizacji podoba mi się tylko pierwsza oraz druga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie jak zwykle.
    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy są super, ale stylizacje średnio mi się podobają . 1. Ciekawa, najlepsza ze wszystkich. Tylko, że brakuje mi czegoś w niej. 2 . Też jest ok, ale zazwyczaj twoje stylizacje są na wow, a nie ok. 3. Blazer nie pasuje. Nie współgra z bluzką. 4. Dziwnie. Czarno. Kiepsko. Ta bluzka biała wystaje u dołu, co popsuło całą stylizację.
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam tylko ostatniej bluzki z tribute


    Meringue_1

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze nazbierać d na ten sweterek.
    Stylizacje są spoczi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam narzutkę i koszulę, nad resztą się zastanawiam. Dosyć ładne stylizacje, ale miałaś lepsze. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie najbardziej podoba mi się stylizacja nr. 2 . Z ubrań mam tylko MARK FAST TRIBUTE( Tulle Mesh Blouse)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne stylizacje :3 Chyba będę musiała uzupełnić trochę swoją szafę

    HeartLili111

    OdpowiedzUsuń
  21. Posiadam wszystko, kurtki oraz koszula są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie artykuły . Stylizacje ładne , choć nie wszystkie mnie przekoną . Najlepsza stylizacja jest 4 (od lewej strony )

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam w szafie trzy pierwsze ciuchy, bardzo je lubię - w szczególności spódniczkę. Co do stylizacji, to druga i ostatnia najbardziej mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam koszulę oraz spódnicę :3 Świetne są

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny artykuł, stylizacje bardzo ładne, najbardziej spodobałam i się ta 2 :)

    ZuzaLovesHarry

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko OK, tylko przydałoby się trochę żywego koloru, bo dosyć, że doll ma brzydką twarz i dziwny odcień skóry, to ciuchy są jeszcze takie szaro-bure.

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się pierwsza i druga stylizacja. Zastanawiam się nad kupnem rzeczy z MF Tribute i chyba zdecyduję się na którąś z tych co są tutaj przedstawione :)

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  28. zastanawiam się nad kupnem z MFT tych rzeczy:)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam koszulę. Zastanawiam się nad kupnem jednego zakiety z MFT ;)

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  30. nie podoba mi się tylko 3 stylizacja reszta bardzo ładna
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam tribute, a co do stylizacji to mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam bluzeczke i polecam

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się ciuchy, ale nie mam tyle sd do wydania, niestety :(
    asiab66

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja i dzięki za przypomnienie - muszę kupić czarną spódniczkę z It Girls. :3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupię bluzkę z It Girls. Stylki śliczne *-*

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba super stylizacja ;-)

    wiki_i_moni

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się te stylizacje ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. Stylizacje mogły być lepsze. A koszulka wymiata!!!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne stylizacje. Mam tylko koszulę z polecanych rzeczy.

    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam nic jeszcze z rzeczy, ładne stylki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula zachęciła mnie do polubienia panterki, ale nie zamierzam inwestować prawie wszystkich moich sd w Marka Fasta.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnia stylizacja jest nawet ładna. Z wymienionych w poście rzeczy posiadam dwie.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  43. 2 stylizacja ♥ ciekawy rpzegląd.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kupiłam obie rzeczy z It Girls, bo są śliczne. A narzutki z Mark Fast nie przypadły mi do gustu.
    stylizacje jak zwykle nie podobają mi się, nic do siebie nie pasuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. dzisiejsze stylizacje nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze