sobota, 31 sierpnia 2013

Makijaż tygodnia

Kiedy szukałam osoby, o której mogłabym napisać post zastanowiłam się przez chwilę. Niedawno na naszym blogu odbył się konkurs na makijaż inspirowany arbuzem. Prac było wiele, kilka wręcz cudownych, ale zwyciężyła jedna. Postanowiłam napisać post również o tej osobie, która zajęła drugie miejsce. Zdobyła 41 głosów, więc w sumie to też duże osiągnięcie, bo zwyciężczyni zdobyła głosów 49, a różnica zbyt wielka nie jest ;)


Ciekawy, delikatny i dziewczęcy makijaż - tak, zdecydowanie jest nim ten, który zrobiła madieula!
Górna powieka oka została pomalowana czerwonym cieniem, pod okiem widać zielony cień. W wewnętrznym kąciku oka widoczny jest biały cień oraz eyeliner, a w zewnętrznym kąciku oka trochę brązowego cienia. Do tego sztuczne rzęsy z Sunny Bunny.



Policzki podkreślone jasnym różem. Na ustach szminka w pastelowym odcieniu różu. Do tego fryzura z Tress Up w kolorze blondu.


Podoba Wam się jej makijaż?
Co sądzicie o tej pracy?
______
Mam jeszcze dla Was wyniki losowania z poprzedniego postu. Losowałam za pomocą generatora liczbowego i wypadło na to, że nagrodę wygrywa...krzysio100! Prezentem niespodzianką są buty HotBuys Check Platforms. Zgłoś się po nagrodę u mnie w KG ;)

52 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten makijaż. Jest taki delikatny i dziewczęcy! bandzior95

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny makijaż, bardzo dopracowany, do tego ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Były lepsze,a ten jest taki zwykły

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny, estetyczny... bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny dziewczęcy makijaż


    Meringue_1

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jej makijaż. Jest bardzo dziewczęcy, delikatny i subtelny :)

    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  8. Owszem, makijaż ładny, ale również bardzo przeciętny.
    panda-stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo staranny, cieniowanie płynnie przechodzi z jednego koloru na drugi. Mnie się bardzo podoba.
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeejciu! Normalnie nie mogę. Jak można zrobić tak piękny makijaż! Podziwiam i zazdroszczę talentu ;)

    agentka12345

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo delikatny, a ja wolę mocniejsze, ale i tak makijaż świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałem, że będzie jakieś losowanie :) Dziękuję serdecznie! Zgloszę się do Ciebie wieczorem, gdy włączę komputer.

    OdpowiedzUsuń
  13. delikatny, lekki, podoba mi się :)

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się jej makijaż. Sądzę że ta praca zasługiwała na to miejsce.
    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, świetny i starannie wykonany makijaż ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest całkiem ładny :3

    HeartLili111

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest na prawdę piękny, ale jak dla mnie nie przypomina arbuza :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealanie wykonany makijaż ;))
    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  19. Wykonanie jest idealne, ale nijak ma się do arbuza moim zdaniem. Zwykły, delikatny, dziewczęcy makijaż. Swoją drogą mogłabyś następnym razem zaskoczyć już innym makijażem, niż te z konkursów, które już widzieliśmy ;)
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami szukam makijażów wchodząc do apartamentów przeróżnych dollek, a czasami wybieram po prostu prace z konkursów. Kiedy jakiś makijaż naprawdę mi się spodoba, a akurat zajął miejsce w konkursie - nie widzę nic przeciwko, żeby 'nagrodzić' tą osobę postem ;)

      Czyli piszę posty czasem o osobach z konkursów, ale nie tylko, zależy od tego, co uda mi się w danym tygodniu znaleźć :)

      Usuń
  20. Bardzo ładny, taki naturalny.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny makijaż, delikatny, dopracowany, ale nie wiem jak on przypomina makijaż arbuzowy .. :x

    agga

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze