niedziela, 18 sierpnia 2013

Strój tygodnia - wannessa8989

Dzisiaj przedstawię Wam stylizację Wiktorii, na stardoll możecie ją znaleźć pod nickiem wannessa8989. Jej stylizacja to istna mieszanka wybuchowa wzorów i kolorów. Zacznijmy od połączenia ciekawych spodni w kropki z pasiastym wzorem, co było strzałem w dziesiątkę. W całej stylizacji, to dodatki grają główne skrzypce, różowy idealnie rozświetlił całość. Dla mnie jest świetnie ;) A Wy, co sądzicie o tej stylizacji? Zasłużyła na miano "stroju tygodnia"?

| żakiet Decades | naszyjnik Bonjour Bizou | bluzka It Girls | torebka Millionaire Mansion Fashion | spodnie projekt by Kociara074 | bransoletka Honey Maid | zegarek HB Summer Retro | buty Rio |

46 komentarzy:

  1. Piękna jest ta stylizacja *_*

    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że jest cudowna. Zasłużyła na miano "stroju tygodnia".

    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisywałam moją imienniczkę, jak miło C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za miano stroju tygodnia i miłe komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pokazuje, ze to teaz mozna laczyc! Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Inne spodnie i byłoby genialnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix wzorów. Zasłużyła na to miano :)

    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze wykonana stylizacja. Świetnie dobrane dodatki. Róż i biel doskonale do siebie pasują. bandzior95

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, udowodniła, że da sie połączyć paski i kropki

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna stylizacja, świetna współpraca kolorystyczna:)
    no i ten cudowny róż, który ożywia stylizację, brawo dla autorki tej stylizacji, zasłużyła na dużą piątkę

    eloo

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja okej ale nie lubię połączenia pasów z kropkami :D


    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest śliczna. Nigdy nie łączyłam pasków i kropek, ale to połączenie bardzo mi się spodobało. Dodatki są kolorystycznie dobrane, co daje efekt stylizacji.
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  14. Masakra...ślicznie *_*



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna stylizacja C:. Ciekawe użycie spodni w grochy :).
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze, to mam mieszane uczucia :/ Ale bardzo podoba mi się użycie różowych dodatków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest ciekawa , bo ona nie jest nudna jak inne stylizacje , w których główną role gra czarny i biały.W tej stylizacji mocnym akcentem jest kolor różowy , który dodaje do niej "smaku"

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna chcoiaż paski i kropki są razem xDD. Ale wyglada OK XD.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacje, tylko kolor ust mi się nie podoba :>>

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja ładna, ale te kropki i paski strasznie się gryzą.

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko kiedy połączenie pasków i grochów podoba mi się tak jak tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomysłowa stylizacja. Myślę, że zasłużyła na miano "strój tygodnia" :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, aczkolwiek ja wymieniłabym kopertówkę, te złote akcenty mi tutaj nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo oryginalna, nie zrobiłabym czegoś takiego *.* Zdecydowanie zasłużyła, aby się tu znaleść.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się kolorystyka ;3 Elegancko ale z małym szaleństwem :D
    Uważam że strój zasłużył na swoje miano.

    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka trochę źle leży, poza tym fajnie :)
    Muszę mieć te buty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietny zestaw .
    Sama spróbuję zrobić takie spodnie choć wątpię, że mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny strój, jedynie buty mi się nie podobają ale przy reszcie ujdą ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze