poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Talenty: tlen

Dzisiejszym talentem jaki chciałabym Wam przedstawić jest dwudziestodwu letnia osoba o imieniu Kasia. Na stardoll dołączyła 24.08.2006 roku czyli prawie siedem lat temu. Jej konto ma już prawie setny poziom. Powinniście ją kojarzyć m.in. z bloga o-rakulum na którym obecnie pisze. Na naszym blogu uczestniczyła w MBB i brała udział w kilku innych konkursach m.in. na letni makijaż. Tlen jest osobą kreatywną, umiejącą bawić się modą. Jej stylizacje są często kontrowersyjne. Umie łączyć rzeczy skrajnie nie pasujące do siebie. Poza talentem do stroi ma dar do robienia makijaży. Jej twarz jest idealna, perfekcyjna pod każdym względem, bardzo charakterystyczna.
 Poniżej pokaże Wam wybrane jej outfity:



Podobają Wam się stylizacje Kasi? 

34 komentarze:

  1. To nie Kasia, tylko Maurycy? Lol

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tlen i jej stylizacje, uważam że na prawdę ma talent! Rzeczywiście, jej twarz jest bardzo charakterystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Kasię, bo pisałem z nią w kg. Miła i utalentowana osóbka. :D

    kasia5400

    ps. jest moją imienniczką. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z opinia ,że potrafi robić ciekawy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. W jej stylizacjach to sie zakochałem, a makijaże robi boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się trzecia stylizacja, nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeest! Nareszcie Tlen w talentach. Kocham ją. Ma świetne stylizacje oraz makijaże. Jest dla mnie największą inspiracją na stardoll jak i w świecie realnym. To w jaki sposób łączy ubrania, kolory to nie jest coś więcej, to talent. Raz jeszcze UWIELBIAM CIĘ i dziękuję ciekawszemu stardollowi za umieszczenie tego artykułu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i to się nazywa talent! Jej stylizacje mnie zwaliły z nóg *_* Tlen, zostań moim mistrzem! XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma talent. Jej stylizacje są rewelacyjne. *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się jej stylizacje.

    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl, zdecydowanie. Dla mnie to trochę wygląda jakby założyła przypadkowe przedmioty na siebie. Nie obraź się tlen, to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię jej stylizacje . Na prawdę umie się bawić modą . Makijaże są niby okropne a niby świetnw ; * .

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam ją za to, jak bawi się modą i łączy rzeczy, mimo wszystko nigdy nie byłam jej fanką. To raczej nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki Murycy ? Nie rozumiem pierwszego komentarza.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  15. Im dłużej je oglądam, tym bardziej mi się podobają, jednak niektórych rzeczy nigdy bym nie kupiła, bo to nie mój styl.

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko kilka stylizacji mi się podoba

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych wszystkich stylizacji mam jedną rzecz xD

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie dziewczyna ma prawdziwy talent, ten makijaż jest zjawiskowy, a stylizacje prześwietne!

    julia.star-doll
    ~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre stylizację są zwykłe, a niektóre naprawdę bardzo ładna

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  20. stał się bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, ma dziewczyna talent =)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  22. Robi świetne makijaże i stylizacje ale osobiście nie znam jeje.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  23. A ona ma 104 lvl to jej nick
    Monika-Gdansk

    zaobaczcie a moj nick to
    nacpana-zelkami

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowita twarz i stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe ! :3 Pozazdrościć tylko.

    GoldenDaytona

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej doll jest bardzo ciekawa. Lubie jej styl. ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi się nie podoba, mam wrażenie że na siłę sili się na oryginalność. Napewno dziewczyna ma swój styl i za to ją szanuję, aczkolwiek do mnie to nie przemawia. Tak prawdę mówiąc podoba mi się tylko pierwsza stylizacja, niby najprostsza a jednak robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. To jak łączy ze sobą ubrania i potrafi zrobić niepowtarzalne makijaże utwierdza mnie w przekonaniu,że nie jest tylko jakąś zwykłą miłą i utalentowaną osóbką,ale jest również inspiracją i swoimi dokonaniami pokazuje,że jednak Polska może poszczycić się (nawet na Stardoll) obdarzonymi takim talentem ludźmi.Nie znam Kasi w realu,nawet na Stardoll,ale jestem pewna,że zawsze stara się,aby jej stylizacja była dopracowana! świetnie łączy kolory i wzory,potrafi połączyć parę brzydkich ubrań i stworzyć z nich coś pięknego :) Zazdroszczę jej takiego talentu!

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedyś podziwiałam tlen i brałam przykład z tej doll, teraz nie podoba mi się ani twarz ani stylizacje :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Bez niej to byśmy nie przeżyli.
    A tak do rzeczy to bardzo cenię tlen, mimo, że jej stylizacje nie są perfekcyjne w każdym calu. Uwielbiam, gdy ktoś tworzy niebanalne, czasem nawet nienormalne zestawy. takich, który zwykły użytkownik by nie stworzył. Wprost nienawidzę nudy w stylizacjach. Wolę przesadę i misz-masz. Wtedy widać, że ktoś kombinował, eksperymentował. Według mnie stardoll jest po to, aby szaleć. Nie chodzi o to, aby wszystko było ładne, ułożone (zazwyczaj tylko dla tytułu NCG i sławy). Tu można ubierać się tak jak w realu byśmy się nie ubrali. Czasem gdy widzę dolki ze śliczną spódniczką Basic, z najpopularniejszym stardollowym skromnym topem, wianuszkiem i klasycznymi czarnymi szpilkami to jest ładnie, prosto, poprawnie, aż wreszcie nudno i cholernie pusto, bez duszy, bez życia.
    Dlatego tak cenię tlen.
    Może jestem dziwna , ale tak mam. I życzę tlen tworzenia jak najlepszych stylizacji. ;)

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie nie zachwyca, ma talent nie przeczę ale całkiem nie przypadają mi jej stylizacje do gustu.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze