niedziela, 18 sierpnia 2013

Up and Down

Na początku pragnę was przeprosić, że U&D, wczoraj miałem zawalony cały dzień, a dzisiaj dopiero teraz mam wolną chwilę, ale na końcu posta wynagrodzę wam to.
___ ___ ___ ___

Mortal Kiss - Mercy Skirt

Ciekawa spódnica z falowaniami. Pochodzi z Mortal Kiss, jednej z najbardziej starych pożądanych marek na stardoll. Dzisiaj kupimy ją za 400sd.


ELLE - Layered Miniskirt

Spódniczka z baskinką, hit tego sezonu, a na dodatek z pierwszej kolekcji elle. Dzisiaj do dostania za ok. 450sd.


RIO - Hot Buys Leblon Miniskirt

Spódniczka HB z czasów kiedy Hot Buysy były comiesięczne. Chociaż większość boi się o nie, to ta spódniczka rośnie na cenie. Dostaniemy ją za 70sd.


Antidote - Eye Hearth Tee

Pomimo tego, iż bluzka ma dobre dwa lata, to i tak teraz tanio znajdziemy ją w sb. Kupimy ją za 50sd.


Limited Edition - Turquise Seashell Wedges

Buty z LE, której mają przynajmniej 1.5 roku, chociaż takiej "starej" daty to ich cena to jedyne 120sd.


Hot Buys Weekly - Hotbuys Buckle Wedges

Kiedyś jedne z bardziej pożądanych sandałków. Dzisiaj bezwartościowe buty. Chodzą po 10/15sd

___ ___ ___ ___

Niespodzianka:

Mini Loteria

Nagrody:
2x15sd
2x10sd

Warunki wzięcia udziału w loterii:
-Obserwowanie bloga ciekawszy stardoll,
-Napisanie pod tym postem komentarza na temat postu 
(komentarze tylko z tekstem "zgłaszam się" nie będą brały udziału w loterii).

Pozdrawiam/Dominik. 

129 komentarzy:

  1. Niestety nie mam żadnej z tych rzeczy. Najbardziej chciałabym spódniczkę Elle, ale na ciuch szkoda mi 30sd a co dopiero 450 :P




    wyspaso

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że w tamtych czasach kiedy na stardoll wchodziły takie marki jak Elle czy Dkny nie rozpoczynałam kariery na stardoll. ;\

    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? To nawet nie wiedziałem, że to Mortal Kiss jest tyle warte O_O A tak ogólnie to mam tą spódniczkę z hbsr :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam spódniczkę elle tylko, ta z MK również ciekawa :)

    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już miałam kupić spódniczkę z elle za 30 sd to prąd wysiadł ._. Beautiful Life >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten dział. Spódniczka Elle to rzecz, którą chciałabym mieć, ale jak na razie to za duży wydatek.

    Justa_16166

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko buty HB, podoba mi się spódnica maxi

    missi_12

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko buty hb, spódniczka elle jest za 600sd w bazarku, za 450 jej nie widziałam ;/

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko buty hb, ale chyba na niczym innym mi specjalnie nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam nic, ale poszukuje spódniczkę z ELLE ! ♥
    zgłaszam się

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko niebieskie sandalki. Zaluje, ze nie kupilam tej spodniczki z Rio.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o tej spódniczce Elle. Jaka ja byłam głupia kilka lat temu, sprzedając prawie wszystkie moje Elle za 2-3$ :/

    diddlussia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka z Elle jest niesamowita, niestety ciężko ją zdobyć i trzeba się wykosztować ... ;)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam nic,ale bardzo,bardzo pozadam spodniczke elle. Bardzo ciekawy post. Nie wiedzialam ze taka spodnica z mk jest tyle warta

    OdpowiedzUsuń
  16. z tą trójkolorową spódniczką to nie jest przesada? Chyba ona była w HBW :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pragnę tej spódnicy *.*!!!!!

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  18. "Up & Down" to dobry poradnik finansowy, bo mogę się dowiedzieć ile sd wystarczy na jakąś rzecz.
    Mnie pomaga, czasem znajduję ubrania całkiem tanio w Starbazzarze.

    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym mieć spódniczkę z RIO lub ELLE. Artykuł bardzo przydatny ;)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dała bym tyle za tą pierwszą spódnicę, moim zdaniem wygląda sztucznie. Druga i trzecia jest cudowna ♥, i te buty też :3
    Ps. Zgłaszam się :)

    Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże...Pamiętam mój pierwszy dzień na stardoll. Ta strona miała zupełnie inny wygląd, a w markach sklepów w starplazie znajdowały się między innymi takie jak DKNY, ELLE, czy Mortal Kiss. Dzisiaj zdaję sobie sprawę, jaka ja byłam głupia i nie wykupiłam całych tych sklepów.
    Artykuł bardzo ciekawy, druga spódniczka jest najbardziej przeze mnie pożądana z wymienionych trzech.

    Zgłaszam się :)

    Cukiereczek1211

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo bym chciała spódniczkę z baskiną szkoda że taka droga
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko co up i buty le bym chciala, piękności, cudowności

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam żadnej z tych rzeczy lecz bardzo bym chciała mieć tą czarną spódniczkę. A tak poza tym dzisiaj spódnicę z tymi paskami co wyceniliście na 70 sd widziałam za 20 sd w bazarku. A tak poza tym zgłaszam się. bandzior95

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesuje mnie spódniczka z baskinką. Reszta jest nieprzydatna. Tą co jest teraz w starplazie wygrałam na loterii, szkoda, że wcześniej jej nie sprzedałam, teraz jest bezwartościowa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tylko spódniczkę hb :( A co do marki mortal kiss to nie wiedziałam ,że ubrania są tak sporo warte :O Popełniłam błąd i posprzedawałam chyba wszystko :(

    Zgłaszam się do udziału w loterii. Akukula

    OdpowiedzUsuń
  27. Na stardoll jestem od 2007 roku. Ale przyznam szczerze, że długą spódnicę z Mortal Kiss pierwszy raz widzę :>

    Podoba mi się spódniczka ELLE. :P

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tylko srebrna wersje butów LE i nic wiecej. ;____;

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się :)
    Bardzo fajny pomysł na analizy tych rzeczy, super :)
    zap222444

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże, ELLE. Wszystko z tego sklepu jest wspaniałe, a takie drogie, że nie wiem skąd uzbierać na to kasę.
    Sandały mam i nie sprzedaję, poczekam sobie troszkę, aż będą cenniejsze.
    W oko wpadła mi ta spódnica z MK. Jest piękna!
    Ogólnie dobry artykuł, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka Elle bardzo mi się podoba. Szkoda, że jej cena rośnie :/
    Spódnica maxi z Mortal Kiss sprawia wrażenie takiej 'ciężkiej' i nie jest w moim guście. Co do 3. spódniczki nie mam zdania. Taka trochę zbyt zwyczajna jak na moje wybredne gusta.
    Nie dziwię się, że cena koszulki spada. Równie dobrze mogłaby być ze sklepu typu Wild Candy, a nie Antidote. Sandałki są ładne, ale nie kupię. No może te ostatnie Hb.

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódnica HB jest w plazie ale okej

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej bym chciałą pierwszą falowaną ;) Ale szkoda że cena jest aż tak dużaaa ; (

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza spódniczka jest boska. Poluję na nią. W następnym poście chciałabym zobaczyć cenę czarnego beretu HB i prześwitującej spódnicy z MK.

    OdpowiedzUsuń
  35. mam spódniczkę z elle i niebieskie sandałki z hb. Spódnica z MortalKiss jest bardzo ładna, można z nią stworzyć coś ponadczasowego, szkoda tylko,że osiągnęła tak kosmiczną cenę

    eloo

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię te posty ,bardzo spodobała mi sie spódniczka z baskinką .


    Czekoladowa225

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam z wyczekiwaniem na kolejny post z tego działu :) po prostu go uwielbiam.

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam nic z tych rzeczy. Podoba mi się spódniczka z Elle.


    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie posiadam nic z tych rzeczy , chciałabym spódniczkę elle *_* natomiast nie wydam aż tyle .

    koloproseum123

    OdpowiedzUsuń
  40. Troszkę nie podoba mi się ta pierwsza, długa spódnica. Ma ciekawy, ale zarazem dziwny krój. Do wszystkiego innego jak najbardziej się zgadzam, tylko, że ceny... Wolę kupić sobie coś cenniejszego, niż wydawać pieniądze na takie cenności na marginesie (to moja opinia)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam tylko spódniczkę HB.
    Dlaczego jestem taka głupia i kupiłam tylko trzy rzeczy z ELLE jak był w starplazie?! Pamiętam ten sklep, ale byłam stardollowym nowicjuszem bez kasy...

    LadyPorcelain

    OdpowiedzUsuń
  42. nie mam nic ale bardzo bym chciała mieć spódnice z Elle <3
    selena97865love

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam pojęcia, że spódnice Hb i Mortal Kiss są tyle warte. Tą z Hb chyba sprzedam, niestety z MK nie posiadam.

    IAmNoOne.

    OdpowiedzUsuń
  44. spódnicę z MK sprzedawałam już z 2-3 razy,tak samo jak tą z RIO z tym że tą drugą sporo drożej. oczywiście do czasu jak pojawiła się znowu w sklepie.

    Jak wyceniasz stare kolekcje z Basic bo mam wrażenie ,że ostatnio są dość poszukiwane spódniczki?

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurde, nie wiedziałam, że Mortal kiss taka pożądana marka, miałam trochę ciuchów i sprzedałam praktycznie za nic :(
    Virtual_girl933

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Szkoda, że nie ma już na stradollu takich marek.
    2. Zauważyłam, iż niektóre marki "biedzą" ciuchy. A szkoda
    3. Również jest mi szkoda wydać nawet 30 sd a co dopiero 450 sd. Z pewnymi cenami przesadzają.

    Dorisx33

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety nie mam nic z tych rzeczy

    zgłaszam się

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  48. Co ja bym dała za spódniczkę z ELLE? ( oprócz kupy sd ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  49. Co ja bym dała za spódniczkę z ELLE? ( oprócz kupy sd ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  50. Co ja bym dała za spódniczkę z ELLE? ( oprócz kupy sd ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę wszystkim spódniczki z ELLE. Jest piękna i uniwersalna.
    Co do butów z LE, nie wiem czemu ich cena spada... są cudowne. Ich kolor, fason... miód.

    NatalieSStyles

    OdpowiedzUsuń
  52. mam spódniczkę z rio, a tą z ELLE bardzo bym chciała :)

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne są te "artykuły" i teraz wiadomo co się opłaca :D.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko jest świetne . Chciałabym mieć spódniczkę z ELLE ale jak dla mnie to spory wydatek.

    zgłaszam się
    ohohohohA

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie mam niczego jak zawsze:|

    OdpowiedzUsuń
  56. Po pierwsze powiem tylko tyle,ża zawsze,co tydzień czekam na Up And Down :) Bardzo lubię tą serię artykułów,bo przy okazji mogę dowiedzieć się,za ile mniej więcej sprzedać daną rzecz i czy opłaci mi się kupno jakiejś rzeczy,jeśli zobaczyłam ją w UAD :) Nie przepadam za marką Mortall Kiss,podoba mi się tylko jedna spódnica,która jest moim Must Have,ale żadne inne rzeczy nie przpadły mi do gustu.Spódniczkę ELLE kocham,kiedyś znalazłam ją za 17 Stardolarów w bazarku,ale potem sprzedałam za jakieś 100 Sd :c Gdybym wiedziała,że jest tyle warta,zatrzymałabym ją sobie :c Spódnica Hb mi się nie podoba,podobnie bluzka Antidote.Obie pary butów bym chciała,zaraz pójdę poszukać Hb :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  57. Spódniczka ELLE bardzo mi się podoba, kto wie, może mi się poszczęści i znajdę ją po bardzo niskiej cenie. Buty hot buys mam, szkoda, że ich cena na sb nie wzrasta zamiast spadać :P Nie wiem czy zdecyduję się jeszcze na zakup spódnicy hot buys z starplazie, ale się jeszcze zastanowię ;))

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  58. Najbardziej podobała mi się w Up spódnica szkoda że tak rośnie na cenie. :(

    juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  59. Spódniczka Hb z Rio jest teraz w starplazie jako Hb summer retro.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie zgadzam się z ceną butów z LE, widuję je taniej ;) Reszta bardzo odpowiednie ceny i dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też niestety nie posiadam tych rzeczy w swojej kolekcji :)

    filretka

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mam z tego żadnych rzeczy :/ ale spódniczka Z Rio jest w sklepach :)

    LoveOliwia2000

    OdpowiedzUsuń
  63. Dla mnie to bezsensowne, że admini wystawili w starplazie stare hb. Teraz te ubrania są bezwartościowe i zapewne nikt ich nie kupi za np. 70sd. Cieszę się tylko z tego, że w starplazie znalazł Hotuys General Jacket. Poszukiwałam go przez jakiś czas, więc opłacało się mi go kupić. Przy okazji zgłaszam się ;).



    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  64. Artykuły z tej serii są genialne. Dzięki nim wiem czy warto kupić tą rzecz czy poczekać aż cena się obniży. Najbardziej z tych rzeczy magiczna jest spódniczka z ELLE *o*

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie mam nic :c A chciałabym mieć niebieskie sandałki HB oraz spódniczkę z mortal kiss i z Elle. Jednak szkoda mi wydac tyle kasy :( Szkoda że tak późno zaczełam grać na stardoll :(

    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam tylko bezwartościowe HB Buckle Wedges, ale mi się podobają :D Chciałabym spódniczkę z ELLE :c Jest śliczna! Ostatnio znalazłam w bazaarku spódniczkę z RIO za 22sd, ale nie wiedziałam, że jest taka cenna :o

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam tylko bezwartościowe HB Buckle Wedges, ale mi się podobają :D Chciałabym spódniczkę z ELLE :c Jest śliczna! Ostatnio znalazłam w bazaarku spódniczkę z RIO za 22sd, ale nie wiedziałam, że jest taka cenna :o

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam spódniczkę z Rio i jest całkiem spoko. Spódniczka z ELLE jest super!!

    sunwiki2000

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie mam nic z tych rzeczy ale spódniczka Mortal Kiss i ELLE to marzenie.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  70. nic nie mam, ale może kupię spódniczke HB

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  71. Niestety , nie mam żadnej z tych rzeczy , ale zastanawiam się nad kupnem tej spódniczki HB.Co do innych rzeczy nie podoba mi się tylko bluzka z Antidote.

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  72. co do tych wszystkich rzeczy to :
    spódnica maxi -na pewno jest hitem bo w końcu to mortal Kiss
    ja jej bym nie założyła bo do czego ,panuje w niej jakiś taki przepych ,falbany ,wycięcie
    mini Elle- spódniczka super bardzo mi się podoba tylko szkoda że cena jest kosmiczna.
    spódniczka HB z RIO - nie podoba mi się złoto ,czerń i róż jakoś to mi nie pasuje jeśli była by tylko w kolorze różowym i czarnym to spodobała by mi się.



    T-shirt z Antidote- zwykła bluzka ,aż dziw że ma taka cenę zresztą założę się że wcześniej w antidote kosztował mniej więcej tyle co teraz .

    buty z LE -kolejna limitowana rzecz buty nie powiem interesujące ,ale chyba ich bym nie kupiła ,zresztą 120 sd to w moim portfelu żadkość ale jeśli piszesz "tylko" 120 sd to myślę że ich cena mogła by być większa.

    sandałki -u tanie gdybym mogła to bym je kupiła ,fajny kolor w sam raz na lato ...

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak dla mnie sklep z powracającymi HB jest super - ceny tych rzeczy z oryginalnymi metkami można dostać za pół darmo w bazarku. Mogę dać uciąć sobie dłoń za to, że one bankowo będą miały jeszcze wartość! Dlatego nie kupuję ich w starplazie tylko poszukuję oryginałów.

    Mam spódniczkę ELLE, kupiłam ją za 2 czy 3 SD. Tyle właśnie kosztowała na wyprzedaży w starplazie. Miałam nosa i kupiłam tam sporo obecnie wartościowych rzeczy, jak na przykład szary blazer ♥.
    Nie ogarniam bluzki z Antidote, która wygląda jak bardzo słaba darmówka.
    Nie podoba mi się spódnica z Mortal Kiss i za nic nie kupiłabym jej.

    WiktoriaAvril

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja posiadam sandałki z LE tylko że czerwone . Są ładne , ale stylizacje z nimi , to już wyzwanie . Zazdroszczę wszystkim którzy mają spódniczkę z Elle , bo jest znakomita .Ogółem post bardzo ciekawy , oby tak dalej

    pozdrawiam

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie mam niestety żadnej z tych rzeczy oprocz niebieskich sandałków.
    Spódnica z mortal kiss wcale nie jest taka ładna, wiec nie wiem czemu wszyscy ja poszukują.
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  77. Ładne są te buty z LE i spódniczka z ELLE. Ale tyle bym na ciuch nie wydała xdd

    BellaBeauty6

    OdpowiedzUsuń
  78. Najbardziej chciałabym spódniczkę Elle, ale na ciuch szkoda mi 30sd a co dopiero 450 :P

    OdpowiedzUsuń
  79. nic nie mam neistety a najbardziej chcę tę 1 spodnicę <33. Kocham UP AND DOWN ♥ ! Aa zg sie xD.

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  80. spodniczka hb jest whb summer retro i kosztuje chyba 21 sd

    OdpowiedzUsuń
  81. Ta spódniczka z ELLE śliczna, niestety nie na moją kieszeń :<<
    Na prawdę nie rozumiem skąd ludzie biorą tyle kasy...

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie mam niczego z tych żeczy ponieważ nie stać mnie na nie ;( Chciałabym mieć spódniczkę z elle . Nie mogę uwierzyć że sandałki kiedyś były takie drobi mi nie przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  83. spódniczka ELLE - o, matko! jak ja bym ją chciała :,)
    CzarnaRosie

    OdpowiedzUsuń
  84. Najbardziej zainteresowały mnie spódnice maxi, liczyłam właśnie na to ze kiedys pojawią sie w takim wlasnie poscie ale nie nad zieloną strzałeczką. Kocham maxi spódnice ale na stardoll mam tylko 1 z Basic więc nie jest to taki WoW .A tak poza tym liczyłam że spódnice będą tańsze ale jak widać nie :)
    Ps. uwielbiam posty z tego działu ale rzadko komentuje bo nie mam zbytnio czasu ;)

    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ciekawy i przydatny post. Nie mam nic z tych rzeczy, ale podoba mi się spódniczka z ELLE ; 3

    Z_piekla_rodem_

    OdpowiedzUsuń
  86. Mam tę spódniczkę Hot Buys. Ostatnio chciałam ją sprzedać, ale jednak się wstrzymałam. Myślę, że jeszcze może mi się przydać. Kiedyś bardzo chciałam mieć tą z ELLE, ale zawsze szkoda mi było na nią kasy. Teraz już mi przeszło, nie szukam jej.

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja natrafiłam w Starbazaarze na spódnicę ELLE nie za 450 sd, tylko za 22 sd. Nie wiedziałam, że jest tyle warta, bo bardzo rzadko można ją spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  88. Artykuł bardzo ciekawy,czekam na następne ;)

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  89. szczrze mówiąc nigdy nie szukałam tych rzeczy ani ich nie widziałam ale w sumie te sandałki mi się podobają
    zgłaszam się

    KafiLOL

    OdpowiedzUsuń
  90. zgłaszam się :)
    a co do postu mam tylko ostatnie buty a reszta wszystko ładne ale z kasą krucho :(

    olastyl12345

    OdpowiedzUsuń
  91. Ah jestem szczęśliwą posiadaczką tej spódniczki z ELLE :) Ale ta pierwsza maxi też jest świetna :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  92. Mam tylko HB, ale nic mi się jakoś specjalnie nie podoba. Jedynie spódniczka z EllE jest ok, ale mogłabym dać za nią max 150 sd.

    Poza tym buty nie są HB Weekly tylko Retro ;)

    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo ciekawy post chciałabym posiadać spódniczkę ELLE i maxi są boskie! Zgłaszam się i spełniam wszystkie obowiązki.
    Nick:Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  94. po za tym spódniczka hot buys jest nadal dostępna w sklepie więc po co marnować sd?

    OdpowiedzUsuń
  95. Moim zdaniem te rzeczy nie są warte swojej ceny. Pierwsza spódnica z Mortal Kiss zdecydowanie nie jest warta swojej ceny. Podobnie jest z ELLE, chociaż mam wrażenie, że jest tak pożądana tylko ze względu na markę. Z tych kilku rzeczy najbardziej spodobały mi się sandałki z LE, i tyle...


    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  96. Och, co ja bym dała za pierwszą spódnicę, zdecydowanie jest warta swej ceny*.* Mortall Kiss to świetna marka! Z drugą spódnicą ELLE podobnie, chociaż mam ją od dłuższego czasu i ubrałam ją ledwie kilka razy, ale nie pasuje do mojego stylu, tak? Spódniczka z RIO jest trochę...kiepska moim zdaniem no cóż, ciężko ją wykorzystać, nie podoba mi się i na pewno nie dałabym za nią 70 sd. Bluzka Antidote? Ze względu na markę-warta 50 sd, może nawet więcej. Buciki LE są niespecjalne ale tak samo jak wyżej-marka to i cena. Ostatnie HB straciły wartość przez powrót do Starplazy co jest dramatem dla wielu posiadaczy.

    OdpowiedzUsuń
  97. Spódniczki mi się podobają, osobiście posiadam tylko HB ale jestem z niej zadowolona i cieszę się że jej cena wzrasta :3

    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  98. Miałam kiedyś całą kolekcję ELLE, ale sprzedałam i żałuję. :) Może w U&D umieścisz jakieś czapki?
    Proponuję czapkę z Gucci oraz słynny gangsterski kapelusz z Bizou. ;)
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo lubię te twoje posty, a z tego jestem szczególni szczęśliwa, ponieważ wyceniłeś spódniczkę z ELLE. Czekam na następny.

    Kaskamaska

    OdpowiedzUsuń
  100. Te ceny są zdecydowanie zawyżone.

    OdpowiedzUsuń
  101. Ej, ta pierwsza spódnica jest świetna! Nigdy wcześniej jej chyba nie widziałam, why O_O
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  102. w następnym poście chętnie zobaczyłabym oszacowane ceny starych (bardzo starych :P) ubrań czy chociaż HB (np. moni moni bag, zestaw burberry - nauszniki i szalik itp.) :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Nic nie mam z tych rzeczy.
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  104. mam te sandałki i spódniczki :) uwielbiam tego typu artykuły :)
    anitkab

    OdpowiedzUsuń
  105. Sandałki są świetne i ogólnie post dobrze napisany

    hannalovepretty

    OdpowiedzUsuń
  106. Podoba mi się tylko spódniczka z rio, mam ją i na pewno nie sprzedam.
    Reszta rzeczy mnie nie zachwyca.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  107. marzę o tej spódniczce z elle, dobry post :)

    zgłaszam sie do loterii

    Meringue_1

    OdpowiedzUsuń
  108. Ubrania świetne..Szkoda,że wcześniej nie zaczęłam grać na stardoll.-_-

    OdpowiedzUsuń
  109. Pamiętam swoje początki na stardoll, żałuję, że nie kupiłam wtedy więcej ELLE + DKNY Co do drugiej spódniczki, to ost. sprzedałam ją za 170 stardolarów :x sama nie wiem jak to zrobiłam, myślałam , że wystawiam inną rzecz, mega teraz żałuję :<

    zgłaszam się
    agga

    OdpowiedzUsuń
  110. Z tych rzeczy posiadam spódniczkę HB z Rio i niebieskie sandałki HB

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się do tej loterii
    ubrania są świetne szkoda że wcześniej nie zaczęłam grać na stardoll :(
    nawet gdyby wcześniej zaczełabym grać na stardoll to nie mogłabym nawet ich kupić bo nigdy nie byłam ss
    na satrdoll jestem patkub7

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie mam żadnej z tych rzeczy, ponieważ miałam długą przerwę ze stardoll.

    Pozdrawiam, blondii200

    OdpowiedzUsuń
  113. Niestety nie mam żadnej rzeczy . Najbardziej podoba mi się spódnica z Mortal Kiss i ta czarna z Elle . Ale nie stać mnie na żadną z nich bo nie jestem ss :(
    selenalady

    OdpowiedzUsuń
  114. Kiedyś koleżanka w 2010 r. poleciła mi Stardoll i nie skorzystam z okazji, aż w tym roku skorzystałam, ale żałuję że wcześniej tego nie zrobiłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  115. Bardzo podoba mi się spódniczka, ale nawet nie mam tyle kasy żeby ja kupić. :/

    OdpowiedzUsuń
  116. Niestety ani rzeczy up ani down mnie nie zachwycają, bywają tańsze, a ładniejsze rzeczy, tyle z mojej strony ;(

    Zuzanna38

    OdpowiedzUsuń
  117. mam dużo rzeczy z Mortal Kiss ;D i chyba je sprzdam ;D

    OdpowiedzUsuń
  118. Spódniczka RIO ostatnio była w HB Sommer Retro. Podoba mi się koszulka Antidote i Spódniczka ELLE. Nie stety za mało stardollarów.

    czarna-mamba

    OdpowiedzUsuń
  119. Podoba mi się spódniczka ELLE ale niemam tyle sd ;(
    TruskawkaPati

    OdpowiedzUsuń
  120. zgłaszam się

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  121. nic nie mam:(ale chciałaym mortal kiss, i tak nie dym miała:(

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze