sobota, 28 września 2013

Impreza Blogowa

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na imprezę blogową! Zostanie zorganizowana przeze mnie (koralina2346) lub przez Piotrka (jarus55), o godzinie 19.00. Dzisiejszy temat przewodni: stylizacja na panią z nagłówka. O co chodzi? Waszym zadaniem będzie ubranie się podobnie do pani, która widnieje na naszym nowym nagłówku. Nie musi być identycznie, tylko podobnie :) Do wygrania 20 SD dla najlepszej pracy i 2-3 wyróżnienia w wysokości 10 SD.
Wszyscy są mile widziani!


Zdjęcia z imprezy:






43 komentarze:

  1. Nie mam nic choćby tylko trochę podobnego do tej sukienki ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam za bardzo podobnych ubrań..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczę, ale chyba nie będę miała stylizacji to raczej nie ;)
    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przyjdę bo nie ma mnie w domu :p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też robię imprezę zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadnę, nie mam czasu :(
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam przyjść, ale miałam przez jakiś czas problem z internetem, co dziwne tylko na laptopie. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie było mnie niestety. Czekam na kolejną imprezę ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem na przedostatnim zdjęciu, oczywiście musiałam się wepchać na 1 plan.

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zdążyłam się załapać. :<

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze