sobota, 7 września 2013

MBB - ostateczne wyniki


Oficjalnie ogłaszam, że Modową Bitwę Blogową wygrał/a...



Oliwcia_paris (reprezentowała bloga stylane.blogspot.com). Serdecznie gratulujemy. 
Wygrywasz: 300 stardollarów, wywiad na blogu, statuetkę do wklejenia na bloga (przekażemy ją wkrótce).

Jarus55 (reprezentant bloga hariboho.blogspot.com). Serdecznie gratulujemy zajęcia drugiego miejsca.
 Wygrywasz: 100 stardollarów oraz wywiad na blogu.

Tutu i tu możecie zobaczyć szczegółowe wyniki ankiet.


A oto stylizacje jakie pokazała zwyciężczyni w MBB:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
www.kamizelke.blogspot.com
To blog, którego wszyscy reprezentanci przetrwali najdłużej i którzy spełniali warunek wystawienia minimum 2 reprezentantów.

Wygrywacie: statuetka dla najlepszego bloga modowego do wklejenia na bloga (przekażemy ją wkrótce), darmową reklamę w poście na tym blogu oraz wywiad z właścicielem bloga.

W sprawie wywiadu skontaktujemy się z Wami w najbliższym czasie.
 Po nagrody w postaci SD zgłoście się na konto Mister_John_xd


Wszystkim dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie i mamy nadzieje, że konkurs był fajną zabawą. Mamy również nadzieje, że kiedyś to powtórzymy. (:

51 komentarzy:

  1. Gratuluję Kofi i Piotruś, oboje powinniście wygrać, świetnie się spisaliście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Graatulacje, zasłużyliście! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałem, że moja BFF wygra ten finał, ale jestem strasznie zadowolony z pierwszego wyniku i że dostałem się do finału wraz z fajną osobą, jaką poznałem na Stardollu i w realu! DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cię Piotrek i Tobie też dziękuję za wszystko ♥♥♥. Mimo tego, że poznaliśmy się od dupy strony, kłócąc i nienawidząc, to wiem, że jesteś wartościową i uroczą osobą!

      Usuń
  5. Kibicowalam Piotrkowi, aczkolwiek Oliwii też gratuluję c;

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! W sumie niemożliwe, chociaż.... Dziękuję wszystkim pięknie za głosy jakie uzyskałam w każdej ankiecie MBB. Gratuluję Piotrkowi, który jest świetnym fashionistą i wspaniałym małym, rudym urwisem :). Dziękuję za udział, za wsparcie i za WYNIKI W KOŃCU XDDD!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla obojga, ale w szczególności dla Oliwci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Szczerze trzymałam kciuki za was oboje. Dla mnie wygrał także Piotrek! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od zawsze bylam za Oliwia gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, stylizacje zwyciężczyni są naprawdę gone podziwu :)



    wyspaso

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!!! Głosowałam na zwyciężczynie :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Głosowałam na oliwie
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratluje bo jest czego. Stylizacja z mebli jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :))
    Mnie nie stać na takie stylizacje :) ( psychicznie ) xD


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, fantastyczne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! W ostatnim zadaniu Oliwcia lepiej sobie poradziła, ale przez całą bitwę poziom był wyrównany!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Oboje tworzycie świetne stylizacje!
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, ale według mnie oboje zasłużyliście na wygraną :)
    Karcia309

    OdpowiedzUsuń
  19. O, dobrze, że wygrała Oliwcia a nie jarus.

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygrała właściwa osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się że wygrała Oliwcia.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze