niedziela, 29 września 2013

Strój tygodnia - Magdusia500

Jako dzisiejszy strój tygodnia postanowiłam nominować użytkowniczkę o nicku Magdusia500. Jej set, to oszałamiające połączenie kolorów. Całość została utrzymana na luzie, ale dzięki okularom, kopertówce oraz białym szpilkom, stylizacja przybrała również odrobinę elegancji. Do tego czerwona szminka i paznokcie idealnie dopasowane do koloru kopertówki, co wygląda świetnie. Ogólnie ujmując, wygląda to niesamowicie. A Wy, co sądzicie o jej secie? Podoba Wam się?

czapka  RIO | okulary Royalty | bejsbolówka LE | kurtka Archive | bluzka StarDesign + RIO | kopertówa DKNY | szpilki Pretty n' Love

40 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ^^ ♥

    Pinkola-Love

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, ale bez okularów byłoby lepiej moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki mi tu nie pasują, ale reszta ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ładne, ale sama bym tego nie założyła

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, ale nie w moim stylu

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  6. średnio mi się podoba...

    agoolka8923

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ,ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. O dziwo bardzo mi się podoba
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  9. Góra mi si bardzo podoba ale dół już nie, dałabym jednak bardziej sportowe buty do tego stroju, szpilki tu nie pasują.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja, dziewczyna ma talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna stylizacja :) Bardzo chciałabym mieć tą bejsbolówkę z LE <33 ♥! :(

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też strasznie się podoba jej stylizacja, w końcu Ci ją poleciłem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ^^
    Clock009

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, ale czegoś tu według mnie za dużo. Coś mi tu nie pasuje, tylko nie wiem co xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna *O* Najbardziej podoba mi się góra c;

    Sephari

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło mi, że moja stylizacja się tutaj znalazła :) I już wyjaśniam dlaczego są szpilki, a nie jakieś sportowe buty. Otóż, nie chciałam typowo sportowej i luźnej stylizacji. Chciałam dodać do tego outfitu odrobinę kobiecości poprzez właśnie te szpilki. I nie chciałam by to była kolejna taka schematyczna stylizacja, gdzie wszystko do siebie idealnie pasuje. Trzeba było przełamać czymś ten typowo sportowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny strój. Nie każdy potrafi połączyć bejsbolówkę i szpilki by miało to ręce i nogi, ale jej się to udało. Brawo :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze