poniedziałek, 30 września 2013

Talenty: xxemowaxx


Dzisiaj w talentach chcę Wam przedstawić 15-letniego Patryka, na stardoll możemy go znaleźć pod nickiem xxemowaxx. Konto ma już ponad 4 lata (2009-02-27), posiada 67 lvl. Jest to jeden z nielicznych chłopaków, który tworzy nagłówki. Każdy z nich jest zawsze dopracowany w każdym szczególe, z grafiką "siedzi" już od bardzo dawna, więc się bardzo udoskonalił z czasem. Oprócz tego, bierze udział w zagranicznym konkursie na blogu stardoll-ntgd.blogspot.com, jest właścicielem popularnego bloga mentalle.blogspot.com oraz prowadził swój własny magazyn- coquet-magazine.blogspot.com.



Poniżej przedstawię Wam kilka jego grafik:
























          

           

     

Co sądzicie o jego grafikach? Która podoba Wam się najbardziej?

37 komentarzy:

  1. dwie pierwsze grafiki są po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się wszystkie grafiki
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne grafiki, zazdroszczę talentu;)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm co ja widzę. Artykuł o moim (Czarnym Panie) kochanym smoczku ;* Świetna osoba i nie mówię tutaj tylko o jego talencie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne *o* Szczególnie podoba mi się ostatnia. :)

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladnie :-)
    Truskawkapati

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładki magazynu są świetne, ogólnie wszystko ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne nagłówki :)

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia grafika i trzecia od końca są najlepszeeeeee :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne grafiki. :)

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne grafiki, talentu można tylko pozazdrościć. Byłam przekonana, że to dziewczyna xD
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  12. Grafika świetna, jednak zakochałam się w twarzy jego dollki *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Grafiki ma piękne! *.*

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się 2 i ostatnia grafika ♥

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Łee, zazdroszczę :)
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba przyznać ,że ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga i ostatnia najlepsze :3
    Zdolny chłopak....

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga i ostatnia ♥ Mój miszcz . XD

    Minuska09

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne. Lalka dopracowana, grafiki jeszcze bardziej. Według mnie najlepsza jest ta z czarnoskórą kobietą w żółtym :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze