poniedziałek, 30 września 2013

Z miłości do mody

Przepraszam, że post pojawia się dopiero teraz. Kolekcja MSW '13 nie była zbyt ciekawa, poza tym dochodzi jeszcze nauka. Postaram się z Piotrkiem, aby kolejne artykuły ukazywały się kilka godzin po jakiejś dostawie. 

Można się domyśleć, że zaprezentuję ubrania ze sklepu MSW '13, a dokładniej piątkowych nowości. Ciuszki są drogie, więc wybrałam tylko dwa. 


W co warto zainwestować?

Czarna spódniczka, jakich nie mało w Starpalzie. Kupiłam ją ze względu na transparentny dół. Dzięki temu, że przylega do ciała można ją zestawić z każdym blazerem, żakietem.
Kolejną ciemną rzeczą są spodnie. Co prawda nie ożywimy nimi stylizacji, ale możemy zestawić ze wszystkimi barwami tęczy. Graficy wykonali je starannie, szczególną uwagę przykuwają srebrne plamki. 


1. wianek - Jean Paul Gaultier Tribute, top - Original Future, pasek - Bonjour Bizou, kurtka - Philosophy, torebka - Special Offer, buty - ELLE
2. kapelusz - Bonjour Bizou, stanik - Basics, naszyjnik - Hot Buys Weekly, bluzka, kopertówka - Archive, narzutka - Evil Panda, spodnie - MSW '13, buty - Nelly.com


Co sądzicie o nowej kolekcji MSW '13? Upatrzyliście sobie już z niej jakieś ubrania? Podobają Wam się stylizacje?
 

48 komentarzy:

  1. Niezłe stylizacje! Nie wiem, która lepsza i zachęciłaś mnie do zakupu 2 ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje, tez miałam zamiar to kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super artykuł ale na zakupy się nie wybiorę z braku pieniędzy
    ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam spódniczkę i jestem zadowolona, natomiast spodni nie mam zamiaru kupować :)

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja ze spodniami jest świetna ;3

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie nie wiedzialam co kupic z tego msw ale teraz juz wiem w co zainwestuje (y)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje :) Na pewno kupię te ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica. Stylizacje świetne.

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje fajne ale nie kupię tych rzeczy :)


    wyspaso

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie te dwie rzeczy podobają mi się najbardziej, już je kupiłam :) Swietne stylizacje
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są śliczne, kupiłabym tylko spodnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Świetne stylizacje, obydwie są genialne, ale 1 bardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje. Gdybym miała coś kupować, to spódniczkę :). Ale i tak nie mam kasy :(
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne stylizacje, chyba skuszę się na spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba spódnica i chyba ją kupię :)

    supernata01

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam sie nad ta spodniczke i postanowiłam ze ja kupię. Ładne połączenie tej parki ze spodniczka, muszę to wykorzystać! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczkę prawdopodobnie kupię, a co do spodni, to mnie nie przekonałaś (ewidentna wina stardoll).

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka bardzo mi się podoba ale spodnie nie przypadły mi do gustu -.-''

    OdpowiedzUsuń
  19. Przekonałaś mnie do spódniczki;)

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  20. kolekcja nie wzbudziłam mojego zainteresowania,ale twoja stylizacja spowodowała ,że zastanowię się nad czarną spódniczką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacje. Kupię chyba i spodnie, i spódnicę/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na 100% kupię spódnicę, a co do stylizacji to niestety tak sobie mi się podobają :-/

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze spódnicą się zgodzę, co do spodni to już nie mam takiej pewności :<

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnie są bardzo ładne i rozważam ich zakup natomiast spódniczka mi się nie podoba. Co do całej kolekcji to szału nie ma.
    Ladniutka

    OdpowiedzUsuń
  25. obie rzeczy bym kupila gdyby nie pustki w moim stardollowym portfelu ;<

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne rzeczy oraz stylizację :)
    Jeśli nie zapomnę, to kupię obie rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczkę kupiłam już dawno, natomiast nad spodniami jeszcze się zastanowię ^^ Może zainwestuje w nie, o ile pozwoli na to mój budżet xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódniczkę kupiłam już dawno, natomiast nad spodniami jeszcze się zastanowię ^^ Może zainwestuje w nie, o ile pozwoli na to mój budżet xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódniczkę kupiłam już dawno, natomiast nad spodniami jeszcze się zastanowię ^^ Może zainwestuje w nie, o ile pozwoli na to mój budżet xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedyną rzeczą, którą uznałam za w miarę potrzebną była zielona suknia, w którą zainwestowałam. Reszta po prostu nie jest mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się spódniczka ale nie wiem czy mi wystarczy pieniędzy żeby kupić
    Hailey.An

    OdpowiedzUsuń
  32. Dostawa ładna, ale niestety droga, tak więc nic nie kupię.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietne stylizacje. na pewno kupie spodniczke

    OdpowiedzUsuń
  34. stylki fajne, nie mam żadnej z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze