niedziela, 13 października 2013

Ciekawsze podsumowanie tygodnia

Poniedziałek:
-Starplazę obejmuje 50% przecena (20 sklepów z ubraniami):

-Do StarDesign Fashion dochodzi nowy projekt - koszula, która kosztuje 12 stardolarów:

Wtorek:
-Admini zaskoczyli wszystkich dodając mini kolekcje Young Hollywood, było to 13 rzeczy, z czego najtańsza kosztowała 45 sd, a najdroższa 115 sd:

-Pierwszym Hot Buys'em w tym tygodniu jest sukienka pochodząca z Original Future, kosztuje 16 stardolarów:
 
Czwartek:
-W Nelly.com doszły kolejne dwa piętra rzeczy, ceny wahają się między 7, a 24 sd:


-Kolejnym HB są buty ze sklepu RIO, możemy je kupić za 11 sd:

-Mamy możliwość nabycia darmowego zwierzaka LPS (instrukcja):
 
*

W tym tygodniu nie wydarzyło się zbyt wiele, jednak najbardziej spodobała mi się wyprzedaż oraz nowe piętra w Denim & Supply. A jakie wydarzenie jest Waszym ulubionym? Wybraliście się już na zakupy?

44 komentarze:

  1. Najlepsza była pezecena i nowe YH :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem najlepsze ze wszystkich są wyprzedaże, długo na nie czekałam

    kwiatowaestera

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawy tydzien, pod koniec była nuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podobała się wyprzedaż, na której wydałam ponad 1000sm ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza była dostawa do Young Hollywood, tak to nuda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tydzień :) Wyprzedaż,Denim Supply i YH to najciekawsze rzeczy tego tygodnia
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny tydzień, dużo dostaw :) Najbardziej pobobała mi się kolekcja do young hollywood :)
    Normalnie bankructwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobała mi się wyprzedaż z dostawy do Young Hollywood nie zdążyłam nic kupić :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym dopisał - Niedziela:
    - upadek Uzależnienionych

    OdpowiedzUsuń
  10. przcena była nailepsza

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszym hb nie była czasem sukienka Z biosu ??

    MissParis125

    OdpowiedzUsuń
  12. Poniedziałek najlepszy, skorzystałam z tej przeceny *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet niczego nie kupiłam
    basia10102

    OdpowiedzUsuń
  15. w tym tygodniu sporo się działo, mam tu na myśli nową kolekcję YH i od dawna wyczekiwane (przynajmniej przeze mnie) przeceny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze były przeceny i nowa kolekcja do Nelly.com :)

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza kolekcja Young Hollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi do gustu przypadłą tylko wyprzedaż :) Wydałam z 700 sm :3

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze były chyba dostawa Young Hollywood i wyprzedaż, ale z pewnością ucierpiały na tym nasze portfele ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najfajniejsza wyprzedaż w tym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza wyprzedaż i nowa dostawa do YH
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsza to wyprzedaż i dostawa do Nelly.com :D

    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy tydzień <3 Niby tak mało ale tak cieszy ;*

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda, nie wydarzyło się za dużo, ale jednak mi nie było nudno :)

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  26. Nudny tydzień, nic specjalnego, oprócz YH :)
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze