piątek, 1 listopada 2013

Kilka informacji

1. Na początku roku szkolnego z załogi odeszła Hela2104, która była mi bardzo bliska. Dzięki niej związałam się z blogowaniem i na pewno gdyby los nie postawił jej na mojej drodze to CS nigdy by nie powstał. Ciężko mi jest się z nią rozstać.

2. Miejsce Heli2104 zajmie teraz Sei-chan., która wraz z madziorkiem7788 będzie umieszczać metamorfozy. Wznawiamy dział. Zgłoszenia do metek pojawią się niebawem w naszym blogowym klubie!

3. Wyniki halloween'owej licytacj: 
Różowoczarną sukienkę Antidote za 710cd wylicytowała CrazyMiley8
Czarną sukienkę Antidote za 770cd wylicytował jarus55
Rzeczy czekają na Was w moim starbazaarze

4. Jutro o 18:00 odbędzie się skup rzeczy do Second Handu. Jak zawsze należy zarezerwować pięć rzeczy na konto ciekawszysd, a my od dwudziestu wybranych osób kupimy i dopiszemy 250cd.

5. Od jutra nie będą ogłaszane wyniki Happy Post, Happy Hours i Clever Comment. To bardzo czasochłonne zajęcie. Patrycja potrzebuje przerwy, odetchnienia od tego, tak samo jak ja. Na kontach macie sporo cd. Musimy trochę rozładować system. Planuję dodać więcej licytacji w ten weekend.