poniedziałek, 30 grudnia 2013

Talenty: DesignerJust

Dzisiejszym talentem jaki Wam przedstawiam jest graficzka, która w ostatnim czasie zrobiła na mnie piorunujące wrażenie. Jej prace są dopracowane i przemyślane, wyróżniają się z ''tłumu''. Mowa tu o dwudziestotrzyletniej dziewczynie, która założyła 18.03.2010 roku konto o nicku DesingerJust i obecnie posiadającej 75 lvl. Justyna, bo tak ma na imię, zamieszcza grafikę na blogu:

Poniżej, przedstawiam kilka jej prac:




Czy też uważacie, że ma talent?

44 komentarze:

  1. Tak, wielki talent

    miss_wiolaxx

    OdpowiedzUsuń
  2. To co robi jest świetne i piękne :)
    Polisa1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Pierwsza i trzecia powalają. ♥

    NaTaLkA2o0o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma talent i to ogromny! Fantastyczne naglowki *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też sądzę, że ma talent. Mam na swoim blogu jej nagłówek, którym osobiście jestem zachwycona, a nieliczni czytelnicy też go chwalą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne nagłówki. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne grafiki , nie wiargodny talent.
    Uwielbiam czytać o talentach
    a szczegulnie o grafikach/graficzkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne nagłówki. Naprawdę zasłużyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. są śliczne :)
    mogę prosić o serduszka dla mnie ( fairwomen ) 30 mi brakuje :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, najbardziej kojarze ten z Caramel i ostatni, bodajże z Ocoma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace. Ostatnia jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jej nagłówek dla Carmel <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Yhym, potrafi tworzyć świetne nagłówki :)..
    Dziwi mnie jednak fakt, że 17 latka założyła konto na strardoll i gra do dzi . Osobiście jako 15 latka czuję, że jestem "za duża" na tą grę, ale cóż... xd.
    TakaFaza ♥.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem ma naprawdę dobre prace, jednak wolałabym, aby w talentach ukazywały się osoby mniej znane, byłoby ciekawiej ;)
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Wielki talent! I te twarze... Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. super prace naprawdę ładnie, duży talent

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne♥ Gdybym ja tak potrafiła


    tional12

    OdpowiedzUsuń
  18. Nagłówki bardzo ładne, ale wyglądają trochę na takie 'plastikowe' xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się tak wydawać bo to digital painting, a nie stardollowe pseudowektory ;P

      Usuń
    2. Emipaula|Magda: Zrozumiałam 1/2 wypowiedzi xD. Możesz to napisać tak, żeby osoba, która się kompletnie nie zna na grafice (tak, mam na myśli siebie) wiedziała mniej - więcej o co chodzi? :))

      Usuń
  19. Nie znam jej, ale cudne grafiki!

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe te grafiki, ma taletn :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma ogromny talent . Szczególnie podoba mi się ostatnia grafika. Urzekła mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo jej prace są zniewalające

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow. Śliczne prace. Zazdroszczę talentu !

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie ma talent i to ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję bardzo za uznanie i niezmiernie miło mi słyszeć, że moje prace się podobają. Widzę, że Madzia (emipaula) już się wiedzą chwali na temat grafiki :P ucz się dalej misia. Co do mojej "sławy", nie posiadam jej. Parę osób może rzeczywiście mnie zna lub kojarzy, ale to na tyle. Jeszcze raz dziękuję i za artykuł o mnie i za cudne opinie.

    DesignerJust

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy nagłówek bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze