wtorek, 14 stycznia 2014

Apres Ski - co warto kupić?



Dostawa do Apres Ski bardzo mnie zaskoczyła, pozytywnie oczywiście. Zawsze ten sklep był dla mnie jednym z tych bardzo kiczowatych. Nowa kolekcja nie jest wyjątkowo wyśmienita, ale jest parę świetnych rzeczy, solidnie wykonanych. Oto one: 


Niby kiczowate, niepraktyczne, lecz mają w sobie to coś. A o czym mowa? O lawendowych spodniach! Są po prostu genialne! Świetnie mi się widzą w wielu delikatnych i pastelowych stylizacjach. Burgundowe platformy, czyli świetny dodatek do tym razem ostrych stylizacji. Czarne spodnie są niczego sobie, pasować będą w praktycznie każdej stylizacji. Obie torebki bardzo mi się spodobały, no może ta biała troszkę bardziej. Maxi, niby też kiczowata? Może po części, ale można ją bardzo ciekawie wykorzystać. I na koniec wisienka w torcie, czyli piękne futerko. Już w spoilerach stwierdziłam, że będę musiała je mieć, boska.

1) Kapelusz no name + Prfect Day || Blazer Decades || Bluzka Decades || Stanik Basics || Okulary Riviera || Toreka no name || Buty Nelly.com ||
2) Okulary Killah || Bluzka It Grls ||Spodnie Nelly.com || Torebka YH || Buty RIO
3) Kapelusz Bizou || Sukienka (jako bluzka) Velved Orchid | Naszyjnik VOILE || Torebka Callie's Picks || Buty Bizou ||

Kupiliście coś z Apres Ski? Podoba Wam się ta kolekcja? A stylizacje?

24 komentarze:

  1. Podobają mi się dwie pierwsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie kupiłam tylko futerko i spodnie, ale mam w planach jeszcze platformy i leginsy. Stylki ładne, szczególnie dwie pierwsze. Spódnica moim zdaniem jest brzydka, dlatego stylizacja też nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam tylko te leginsy za 162 stardolary ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje piękne *.* Jedynie nie mogę sie trochę patrzeć na te lateksowe spodnie, ale stylizacja z nimi fajnie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne ujęcie na avatarze, totalnie oddaje klimat xD

      Usuń
  5. jak dla mnie wybrałaś okropne rzeczy, więc stylizacje tez mi się nieszczególnie podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie pierwsza i trzecia stylizacja, druga nie przypadła mi do gustu przez tą okropną kamizelkę, nie podobają mi się te rzeczy więc raczej ich nie kupię.
    PS. Spodnie cyba raczej nie kosztują 162sd ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerko jest absolutnie superaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię tylko to futerko, fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje mi sie podobaja. ;)
    a co do dostawy, kupie tylko leginsy za sm xp

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podobają 2 ostatnie stylizacje, trzecia jest najpiękniejsza dla mnie, mrah! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. nie planuję jakiś większych zakupów, chociaż podoba mi się dosyć jasne futerko

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się stylizacje

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne stylizacje, a na zakupy się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z rzeczy planuje zakup tylko czarnych spodni i furta i to z nim stylizacja najbardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja jest całkiem ładna. Kupię futro i kilka torebek. Stylizacje takie sobie. 3 byłaby ładna, ale jest zbyt pusta.

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 pierwsze stylki mi się tylko podobają. Z rzeczy które wyminiłaś kupiłam tylko futro i buty

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jedynie pierwsza i ostatnia stylizacja. Kolekcja jest nieładna (żeby nie powiedzieć ohydna) i z rzeczy które wymieniłaś podobają mi się jedynie platformy, których i tak raczej nie kupię.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje! Najbardziej podoba mi się pierwsza :)
    Zrobiłaś błąd na rysunku z ubraniami, bo napisałaś, że spodnie kosztują 162 sd xd

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga stylizacja jest według mnie najlepsza. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze