sobota, 11 stycznia 2014

Koniec eliminacji do WS


Prac było mnóstwo, strasznie ciężko mi było wybrać tych najlepszych 18, w końcu z pomocą Patrycji udało mi się wybrać skład II Etapu WS:

Ala (CleverSell)/ Klaudia (botakchce)/ Dominika (emo-niunia-)/ Zuzia (zuzia023)/ Sandra (funkyxpunky)/ Kinga (Regina1321)

Klaudia (klaudialigenza)/ Rei (GeminiRei)/ Klaudia (kladiaaa)/ Sarah (kawa007)/ Karolina (-carolla-)/ Kamil (dominikadomcia)

Asia i Ola (miss_miley_van)/ Dominika (domsot)/ Dominika (MajkaStar1999)/ Iza (Lawliet.)/ Karolina (_Carolciaaa)/ Piotrek (jarus55)

Gratuluję szczęśliwcom! 
Już jutro ukaże się post z informacjami dotyczący pierwszych bitew II Etapu. :)

Przypominam o co walczycie:
1 miejsce - 500sd     2 miejsce- 300sd     3 miejsce- 200sd
Przegrani III Etapu: 50sd
Przegrani IV etapu: 100sd

130 komentarzy:

  1. Gratulacje, ale niektóre stylizacje to nie ten poziom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się praca kawy007. Gratuluje wybrańcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz taki sam problem jak martunia29 :D

      Usuń
    2. A chciałam napisać to samo. XD

      Usuń
    3. Końcówki, powinno być *wybrańcom :)

      Usuń
    4. No faktycznie...problem świata. Wybrańcom - lepiej?

      Usuń
    5. Problrm świata teraz Ty stwarzasz, myśmy tylko skojarzyli sobie Ciebie z Martą, problem? :)

      Usuń
    6. Ty go masz, przestać szukać cały czas pretekstu do kłótni ze mną. I to ty stworzyłaś problem i to ty go widzisz.

      Usuń
    7. Nie tylko ja. I gdzie z mojej strony widzisz jakiś problem? Chciałam napisać to co Piotrek, a ty zamiast się z tego śmiać już jęczysz (jak zwykle), ogar. :)

      Usuń
    8. Nie muszę się śmiać z tego co ty. Ciekawe jaki mam problem? Oświeć mnie. I nie wydaje mi się, żebym jęczała. Robię to samo co ty.

      Usuń
    9. Widać, że masz problem pisząc "[...] problem świata. Wybrańcom - lepiej?". Troszkę chamsko to brzmi. Od razu masz jakieś bunty i wielkie problemy świata, zamast podejść do tego inaczej. Ogar. :)

      Usuń
    10. Piotreg przestań mieć głupie uwagi co do tego jak ja piszę.

      Usuń
    11. Nie potrafię usunąć twoje słowa "ludzią" czy "rzadnej" z głowy. Martónio, tak bardzo uwielbiam twoje błędy! ♥

      Usuń
    12. Zapewniam cię, że nie mam problemu. Szczerze to mam gdzieś co sobie myślisz, więc ogar. :)

      Usuń
    13. Ja również, hihi. Rukwa, sama się ogarnij. x3

      Usuń
    14. Widać komu jest to bardziej potrzebne.

      Usuń
    15. Rukwa :D
      Ja lierdopę, ty juhu, sztama :p.

      Usuń
    16. Niestety nie, co cały czas pokazujesz.

      Usuń
    17. Mnie nazywasz sztamą i juhem? XD Oj, nieładnie, pizad :c

      Co ja takiego pokazuję? ;d

      Usuń
  3. Dziękujemy bardzo i gratulujemy pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się przekonałam, że jednak nie jestem dobra w stylizacjach. :)
    Nie podobają mi się prace połowy uczestników. (ten bul dópy, ohah)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś ładną stylkę, ale wybranie spośród ponad 100 zgłoszeń tylko 18 to ciężkie zadanie :)

      Usuń
    2. Wiem, ale po prostu ok. 5 z nich moim zdaniem nie powinno się tu znaleźć. XD

      Usuń
    3. O gustach się nie dyskutuje :D

      Usuń
    4. Moim zdaniem, też nie wszyscy zasłużyli ale najwidoczniej inaczej wyobrażamy sobie stylizacje godną WS :)

      Usuń
    5. Dodzia... ostatnio przesadnie gwiazdorzysz. Pisałaś na wszystkich możliwych blogach, ze wszystkich odchodzisz, bo coś tam. Ja Ci serdecznie gratuluję, że osiągasz sukcesy w wielu konkursach, ale nie musisz robić z siebie sieroty "jednak nie jestem dobra w stylizacjach", pokazując tym samym twoje ironiczne zdanie na ten temat i fakt, że wiele prac było gorszych od twojej. Nie jesteś jedyną gwiazdą na tym niebie. Z całym szacunkiem, ale ktoś musiał ci to powiedzieć.

      Usuń
    6. Gwiazdorzę? Nie sądzę, ale mimo to szanuję Twoje zdanie. Pisałam na 7 blogach (a nie na "wszystkich możliwych"), 5 z nich było mało znanymi blogami, a odeszłam z nich z braku chęci pisania tam oraz z braku czasu, po prostu. Teraz piszę tylko na 2 i na swoim, zrozumiałam, że wcześniej przesadzałam. I fakt, jestem zawiedziona, że się nie dostałam, to chyba normalne, każdy z tego powodu odczuwa pewien smutek. Ale jeśli nie dostałam się drugi raz, to chyba musi tkwić jakiś problem w moich stylizacjach, nieprawdaż?

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi sie praca Sandry i Kawy :3 ciezko bylo wybrac, gratuluje wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Wybrane różnorodne prace, to najlepsze, że nie kierowałyście się jednym stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, niesamowite, że się dostałam :) Dziękuje bardzo i gratuluję innym :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, ale mało prac mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję:) Cóż, czekam na 3 edycje xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki :3 Ale wydawało mi się, że wśród zgłoszonych było kilka lepszych prac :P

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  11. Chlip, chlip- czekam na kolejną edycję (jak będzie)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być w przyszłości :D

      Usuń
    2. Przyszłości- jak to daleko brzmi xd

      Usuń
    3. Oj nie tak daleko, przecież pierwsza edycja zakończyła się nie dawno więc możliwie, że trzecia pojawi się w podobnym odstępie czasu :p

      Usuń
    4. Możliwe, trzeba tylko czekać! :)
      Jakoś bardziej spodobała mi się Blogowa Bitwa Modowa (nie wiem czy dobrze to napisałam), było ciekawiej i bardziej blogowo xd

      Usuń
    5. Wtedy byłem w finale z Oliwcią_Paris! *w*

      Usuń
  12. Kilka stylizacji mi się nie podoba, ale mimo tego gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wszystkim, chociaż niektóre stylizacje nie przekonują mnie. Zastanawia mnie to dlaczego wybrano klaudialigenza skoro w jej stylizacji nawet nie widać topu, który miał być tematem, podstawą konkursowych stylizacji... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, ale nie chciałam tego pisać by kogoś nie urazić. A jeżeli miałabym być szczera to można była tam dać prawie każdy czarny top i nie byłoby większej różnicy.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, bo to tylko moja opinia.
      A ogółem stylizacja jest ładna ☺

      Usuń
    3. ja za takie małostki się nie obrażam c;

      Usuń
    4. Dokładnie, gdybym nie wiedziała, że to jest ten top z Voile, to chybabym się nawet nie domyśliła, że to on. No cóż są dobrzy, niedoceniani (nie piszę o sobie tylko o innych, którzy zrobili świetne stylki i tak jak ja nie przeszli) i są po prostu osoby, które owszem są dobre ale często faworyzowane ze względu na to, że są znani i popularni (proszę nie obraź się klaudialigenza to nie jest tylko o tobie, ale taka jest prawda)...

      Usuń
    5. nie jestem ani znana ani popularna. nie rozumiem czm sie mnie czepiacie...a jak ktos nie widzi topu to moze zalozyc okulary...kazdy ma inny gust! Nie milo, ze sadzicie, ze sie dostalam tylko dlatego, ze niby jestem slawna

      Usuń
    6. tu nie chodzi o sławie ,to co ze np. Piotrek ciągle wygrywa ,albo ktoś inny może i są sławni ,ale tu nie chodzi o sławę tylko o to co jest w środku (hehe) ,że potrafi ,umie i że to pokazuje ,bo stylizacje są świetne i właśnie na to zasługują by być pokazywanymi w żeby wygrywały :))

      Usuń
  14. Widzę tu wielu niesamowitych stylistów! Gratuluje serdecznie wszystkim którzy się dostali ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję i już nie mogę doczekać się zadania! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim ale nie rozumiem co tu robią niektóre prace...

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ła, jestem*-* gratki dla pozostałych,
    @Piotrek, niezły pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, widzę tutaj parę ładnych prac ale widzę również prace, które zupełnie nie zasługiwały. Jedno jest pewne nie warto się starać, no trudno. Czekam na III edycję, może wtedy mi się powiedzie ;)
    + Korzystając z okazji, kiedy wyniki z konkursu na Sylwestrową Stylizację? Już dawnooo miały się pojawić, ale nadal ich nie zobaczyłam ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, myślałam że podałam wyniki ;oooo Przepraszam, zaraz podam ;/

      Usuń
  20. Gratuluję, już mam swoje faworytki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. :O Dziękuję za szansę na świetną zabawę! I gratuluję oraz życzę powodzenia. C:

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiedziałem, że się nie dostanę... jestem medium. O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i gratulacje wszystkim, śliczne stylizacje. Mam swoich faworytów i faworytki. :D

      Usuń
  23. Gratuluje ;P moze nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Połowa prac w ogóle mnie nie przekonuje. Fakt, trudno wybrać te 18 stylizacji aczkolwiek były lepsze, ja już widzę zwycięzce II edycji. :)

    Gratuluję i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. niektórzy nie zdają projekt godny bycia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie wierzę, poważnie? ;o
    Jestem mega szczęśliwa. Nie sądziłam, że się dostanę. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za szansę i postaram się jak najlepiej ją wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulację! Oby oglądanie bitew przypadło mi do gustu tak samo jak robienie stylizacji w zeszłej edycji. Mam nadzieję, że w przyszłej edycji ( o ile taka będzie XD) będę mogła wziąć udział, po zabawa była świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sandra, Kladia i MMV trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak tak patrzę na te stylizacje to nie które bym w ogóle nie przepuściła do następnego etapu......heh

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje wszystkim, super stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  31. Znów nie zdążyłam :/ Cholerna studniówka i kac ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byśmy znów powtórzyli historię tak jak w Modowej Bitwie Blogowej :D

      Usuń
    2. Pietrek, Ty zawsze jesteś na czasie, wszędzie cię pełno. Historię skończysz tworzyć, może kiedyś :D

      Usuń
  32. Oł. Dziękuje!
    Gratuluje pozostałym :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie dostałam się, dzisiaj miałam oddać inną pracę i zapomniałam, bo miałam gotową, ale trudno. Też myślę, że jest wiele prac, które nie zasługują, ale może jestem tylko troszkę zazdrosna, niewiem. Gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zobaczyłam, że mnie nie ma na drugiej linijce to skakałam na krześle, a jak zobaczyłam, że się nie dostałam, to zaczęłam się śmiać. Jestem chora XD

      Usuń
    2. + nasunęło mi się pytanie..Kiedy zgłoszenia do 3 edycji? ^^

      Usuń
  34. Większość stylizacji jest naprawdę trafiona, ale stylizacja Dominiki i Klaudi to kompletne dno według mnie. Wydaję mi się, że ten top ma być motywem głównym tych stylizacji, jednak tam go wogóle nie widać!! Nie rozumiem naprawdę jak można coś takiego przyjąć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiedziałam , że nie przejdę norma .I zgadzam się z pozostałymi , niektórzy nie zasłużyli .(bez obrazy ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://img.sadistic.pl/pics/81925efc26b3.jpg

      Usuń
    2. Boże, nie mogę patrzeć na takie coś. Zostaw ją w spokoju, wyraża swoją opinię jak każdy i ma racje.

      Usuń
    3. To nie patrz nikt ci nie każe :) ja też mam prawo wyrazić swoją opinię. Też widzę poślady Cie bolą bo się nie dostałaś.

      Usuń
    4. Mnie np. nie bolą a się też nie dostałem, co prawda byłem pewien, że się nie dostanę ale cóż. :D

      Usuń
    5. Paweł po prostu denerwuje mnie jak widzę takie coś. To jest wybór jednej osoby więc nikomu się nie dogodzi, a tutaj się plują dzieci. Jedna skopiowała nazwę bloga (STYLIZACJUM, ahahah) a druga całą twarz od pewnego chłopaka. Straszne pretensje, świat się zawalił...

      Usuń
    6. Co racja, to racja. Mi to tam w sumie nie robi. Ej serio STYLIZACJUM? XD

      Usuń
    7. Dziecko ma od 5-10 lat słonko, ja mam 15. A twarzy od nikogo nie skopiowałam, cała sytuacja została wyjaśniona i twarz nie była podobna, więc chyba masz złe dojścia, UPZ.

      Usuń
    8. Rzeczywiście jesteś dorosła UPZ.

      Usuń
    9. Nie, nie jestem dorosła, ale nie jestem też dzieckiem, więc mogłaś powstrzymać się od jakiegokolwiek określenia. :-)

      Usuń
    10. Po osobach starszych ,oczekiwała bym mądrzejszego zachowania.
      Dominika bardzo dobrze zrobiła ze broni Weronikę bo ona wyraża tylko swoja opinię ,a tu już hejty ,zresztą kilkanaście osób napisało podobne komentarze ,ale ich nie hejtowałaś ... .Naprawdę zawiodłam się na tobie Agata ,robisz świetne stylizacje które bardzo mi się podobają ,z reszta nie tylko mi. Myślałam ze jesteś fajną ,pozytywna osobą .Każdy ma prawo do swojej opinii i ja i ty i Dominika i Weronika i miliony innych osób ,czasem trzeba się zastanowić nad swoimi słowami z 10 razy zanim się je napisze i pomyśleć czy nie zrobią przykrości innym . O gustach się nie dyskutuje ,ale najwyraźniej to nie działa .Wiesz ,ja się też nie dostałam ,a dupa mnie boli jak cholera ( przepraszam za wyrażenie). wiek nie ma znaczenie ,znaczenie maja słowa które wypowiesz i jaki mają sens , a zresztą ....

      czekam na hejty

      Usuń
    11. Nie chciałem nic pisać, ale no muszę. Sorka z a poprawkę, ale dziecko to osoba, która posiada jeszcze rodziców, nie ma wyznaczonego wieku. :D

      Usuń
    12. Ma wyznaczony wiek, poczytaj sobie na wiki :) Jest to też inaczej mówiąc młody człowiek, który nie osiągnął jeszcze dojrzałości. Najpierw poczytaj sobie na ten temat, a potem próbuj tu błyskać. :)

      Usuń
  36. Nie podoba mi się kilka prac, ale praca CleverSell jest super.
    Gratuluję, że się dostaliście, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  37. nie do końca się zgadzam z wyborem ale to jest tylko moje zdanie. Nie zgłaszałam się do konkursu więc nie mogę narzekać, że się nie dostałam, ale były lepsze prace, a wśród wybranych naliczyłam aż 8 które mi się nie podobają. Może mam inny gust, a o tym w sumie się nie dyskutuje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje, będę głosować na swoich faworytów, czekam na kolejne stylki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Parę prac mniej mi się podoba, ale uważam że wszystkie są 'na poziomie'. Mam już swoich faworytów i trzymam za nich kciuki :) No i gratuluję wszystkim, także tym, którzy do tego etapu nie przeszli.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  40. Hahaha, dzięki wielkie! :D Nie spodziewałam się, poważnie.

    Kolejny P.S. ode mnie: ta bluzka jest naprawdę brzydka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję :)
    szkoda że ja sie nie dostałam ,widoczne nie jestem zbyt dobra :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuję! I gratuluję innym :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję wszystkim. Mam już swoje faworytki i faworytów. Czekam na III edycję :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda ,że mi się nie udało. Bardzo się starałam, ale widocznie nie mam szczęścia ani talentu.

    OdpowiedzUsuń
  45. No trudno nie udało sie będę czekać na następna edycję ;)
    Stylizacje CleverSell, funkyxpunky i GeminiRei prześliczne ♥
    Oczywiscie kilka stylizacji mi się nie podoba ale każdy ma swój gust.

    kalina76apple

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim faworytem jest Kamil czyli dominikadomcia (sorki jeśli źle napisałam). Uwielbiam jego stylizacje. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. spodziewałam się że niektóre osoby przejdą bo nawet gdyby miały brzydkie stylizacje to by tu były...

    tional12

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze