środa, 15 stycznia 2014

Mini kolekcje YH w bazaarze

W bazaarze mamy możliwość sprzedawania/kupna rzeczy z Halloweenowej kolekcji ze sklepu Young Hollywood oraz z mini kolekcji w której były m.in. rzeczy z pierwszego i drugiego rzędu z poniższego screenu. Oprócz tego możemy sprzedawa/kupować strój Applause Lady Gagi, który też stanowił osobną mini kolekcję tego sklepu. Macie zamiar coś sprzedawać/kupować?

Za informację dziękuje singiel
W komentarzu pod tym postem możecie pisać co macie na sprzedaż/co chętnie kupicie!

29 komentarzy:

  1. Z chęcią kupę tą wiązaną koszulę ( tą po lewej). Cena do uzgodnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic do sprzedania i nic nie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupilabym coś, ale ceny są za wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię torebkę z 1 rzędu i ostatnie buty z 1 rzędu.

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno nic nie sprzedam ,a jeśli trafię na coś w dobrej cenie to może jeszcze dokupię, bo to bardzo udana kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno wystawię coś na bazar, bo dużo mam rzeczy z tych mini kolekcji, które jakoś mi się teraz przestały podobać xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię 1 koszulę z pierwszego rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam wszystko co chciałam więc nic nie będę kupować ani na razie nie planuję sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwie rzeczy, żałuję tylko, że nie kupiłam wiązanej w pasie koszuli o boyfriendów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie podoba czarna spodnica z 1 rzedu. Nie mam na razie sd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cholernie podoba mi się spódnica z drugiego rzędu! a poza tym nic oprócz niej mi się nie podoba i nic nie posiadam.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poszukuje spodni jeansowych (drugi rzad, drugi ciuch)
    i kolorowej koszuli w kratke (pierwszy rzad, pierwszy ciuch)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam tej bląd fryzury ;D

    animeextra2

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłabym czerwone platformy Kapturka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bieliznę z kolekcji Lady Gagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. raczej nic nie dokupię

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  17. SZUKAM SPÓDNICY MAXI CZARNEJ, KONTAKT DO NIVEA11

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tylko Maskę i Torebkę Gagi, ale nic raczej nie sprzedam i nic nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszukuję czarnej spódnicy maxi, czarnych glanów i wiązanej koszuli w kratę.
    Mam na sprzedaż blond perukę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszukuję koszuli wiązanej w pasie, przezroczystej torebki, czarnych glanów, spódnicy maxi i bluzki I love Nueva York, czerwonych szpilek. Cena do uzgodnienia ;)
    ZawszeHannah1

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tylko cztery rzeczy i nie chcę się z nimi rozstawać. Chętnie coś kupię w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. KUPIE WSZYSTKO Z TEJ KOL PISZCIE W KG

    hannah-miley40

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że kolekcja weszła do sb; dzięki temu nabyłam dwie torebki, których nie zdążyłam kupić, gdy kolekcja była w Starplazie.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze