niedziela, 12 stycznia 2014

WS - dokładne informacje II Etapu

Czas na II etap WS, w którym tak jak poprzedni, bitwy rozegrają się trójkami. Połączyłam Was podobnie jak byliście przedstawieni na liście, czyli pierwsze trzy osoby razem, kolejne trzy razem itd.

We wtorek bitwa pomiędzy:
Alą (CleverSell), Klaudią (botakchce) i Dominiką (emo-niunia-)
Zuzią (zuzia023), Sandrą (fukyxpunky) i Kingą (Regina1321)

W środę bitwa pomiędzy:
Klaudią (klaudialigenza), Rei (GeminiRei) i Klaudią (kladiaaa)

W czwartek pojawią się wyniki tych bitew oraz zapowiedź trzech kolejnych, w których powiem kolejnym trójkom z jaką rzeczą mają wykonać swoje stylizacje.

W sobotę bitwa pomiędzy:
Sarah (kawa007), Karoliną (-carolla-) i Kamilem (dominikadomcia)
Asią i Olą (miss_miley_van), Dominiką (domsot) i Dominiką (MajkaStar1999)

W niedzielę bitwa pomiędzy:
Izą (Lawliet.), Karoliną (_Carolciaaa) i Piotrkiem (jarus55)

W poniedziałek ukażą się wyniki ostatnich trzech bitew, a kolejnego dnia postaram się dodać post z informacją o dodatkowych bitwach, które rozegrają przegrani z podstawowych bitew.

Przypominam zasady wysyłania prac:
-stylizacje wykonujecie na białym tle
-nie podpisujecie nickiem swojej pracy
-prace wysyłacie na blogowy mejl- ciekawszysd@interia.pl

Ubrania, z którymi mają wykonać stylizację pierwsze trzy trójki:
Pierwsza bluzka dla Ali, Klaudii i Dominiki
Druga bluzka dla Zuzi, Sandry i Kingi
Trzecia bluzka dla Klaudii, Rei i Klaudii

Swoje stylizacje przesyłacie do końca poniedziałku (do godz.23.59).
Życzę powodzenia!

35 komentarzy:

  1. Najbardziej czekam na sobotę, będzie ciekawa bitwa. Z podanych rzeczy ładny jest sweter, reszta średnia. Życzę powodzenia! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na stylizacje, które powalają mnie z nóg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh jak dobrze, że nie jestem z Piotrkiem xD w sumie to trochę się bałam, że dostanę jakąś masakryczną rzecz a ten sweter jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem aż takim strasznym potworem! :<

      Usuń
    2. Wiem :p Ale pewnie bym nie miała żadnych szans xD

      Usuń
  4. Ostatnia rzecz najgorsza, dwie pierwsze łatwe do użycia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. Nie będzie tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nie dostałam aż tak okropnego ubrania, chociaż wolałabym pierwszą bluzkę ;D
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest! Jestem niecierpliwa, więc termin idealny. I bluzka nawet spoko :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, trafiłyśmy na dobrych przeciwników, choć jak tak patrzymy, to wszystkie pojedynki będą ciekawe.
    Fajnie, że jesteśmy w tej (powiedzmy) 2 turze, bo bardziej nam to pasuje pod względem terminu.

    Powodzenia osobom, które będą walczyły ze sobą przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprzedaje ktoś spódniczke BASICS za mniej niż 30 sd ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam szans, ja to wiem. D:
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Martwi mnie termin, nie wiem czy zdążę stylizację zrobić - pożyjemy zobaczymy.
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia, czekam na stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie :) trzymam kciuki mocno za dwie osoby!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Łatwo nie będzie ale postaram się coś wykombinować.
    Życzę wszystkim powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia! Liczę na moje faworytki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dobrych przeciwników, co jest dobre, bo muszę się bardziej postarać.
    Pozostaje mi tylko czekać do czwartku

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę mieć koszmary przez tą bluzeczkę hehe ^^ walka to walka

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze