czwartek, 6 lutego 2014

CIEKAWSZE INSPIRACJUM #6


27 komentarzy:

  1. Zmieniłbym tylko koszulkę i zestaw byłby piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, niem nie! Rockowa ramoneska do słodkich ciuszków... Czy ja śnię?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie tej spódnicy i kurtki :). Pięknie jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja z pewnością prezentuje się ładnie, lecz niestety nie posiadam w mojej stardollowej garderobie żadnej z tych rzeczy. Wszystko jest świetnie dobrane kolorystycznie :)

    lirysa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawienie. Wszystko kolorystycznie ze sobą współgra, jedyne co bym zmieniła to ten top na jakąś białą koszulę z dłuższymi rękawami, poza tym, jak już pisałam, bardzo ładnie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw, z pewnością niesamowicie wygląda na Doll :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się zestaw

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. jedynie bluzka mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się dopasowanie ubrań pod względem kolorów i wzorów .Jestem na "tak" .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny świetny zestaw, tylko ja bym raczej wybrała inne buty :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze