sobota, 1 lutego 2014

III Etap Walki Stylistów

(na screenach pokazałam Wam z czym stylistki musiały stworzyć stylizacje)

I BITWA:
Iza (Lawiet.)                                           vs                                      Dominika (domsot)


II BITWA:
Asia i Ola (miss_miley_van)                             vs                           Klaudia (botakchce)


W ankietach decydujcie kto przejdzie do półfinału.

48 komentarzy:

  1. Dominika oraz Asia i Ola.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pierwszej bitwy żadna styliacja mi się nie podoba.U Izy srebro gryzie się ze złotem, a u Dominiki biały top jest zupełnie zbędny. Z drugiej bitwy zagłosowałam na bliźniaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze daliscie bluzki miedzy doll :)
    Nasza sie troche skryla.
    Z gory dzieki za wszystkie glosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominika i bliźniaczki. C :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddalysmy na Ciebie glos, ale jest chyba bla w nicku, nie? :>

      Usuń
    2. Jest, jest, ale to literówka, nic wielkiego. c;

      Usuń
  5. Zdecydowanie Dominika i Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej bitwie nie głosuje. Żadna stylizacja mi się nie podoba. W drugiej głos na Asie i Ole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardziej mi się podoba stylizacja Dominik i Klaudii :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. W I Dominika, w drugim miałam problem ale zagłosowałam na Klaudię.

    jaghoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie Dominika i Asia i Ola (BTW okropna twarz!)

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej bitwie oddałam głos na Dominikę :) Za wszystkie głosy na mnie wielkie dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddałam głosy na Dominika (domsot) i Klaudia (botakchce)

    lollita1234

    OdpowiedzUsuń
  12. Dominika i Klaudia - to moje głosy ;D

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam na Dominikę i Klaudię, Asia i Ola nie dostały mojego głosu prze z twarz, zazwyczaj nie zwracam na to uwagi ale w tym przypadku ich twarz jest straszna, przez te cienie wygląda jak srający kot -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? xD
      Bawol, srajce koty... Skad Ty to bierzesz? :o

      Usuń
    2. Hym niech pomyślę... to dzięki mojej zrytej psychice xD Sorki, że taki mały (właściwie może być to odebrane jako duży) hejt z mojej strony ale nie mogę się powstrzymać, nie bierzcie tego do siebie ;p Tak to już ze mną jest, kiedyś nawet na srejsbóku napisałam jednej dziewczynie pod zdjęciem z dziubkiem, że ma piękny odbyt na twarzy xD

      Usuń
    3. Haha, jaka Ty szczera! Nie, nie przejęłyśmy się, bo przecież to Twoje zdanie i masz do niego prawo. Po prostu ciekawiło nas skąd takie teksty masz :>

      Usuń
    4. To dobrze bo nie próbuję nigdy nikogo obrażać a czasami nie mogę się powstrzymać przed komentarzem ;p

      Usuń
  14. Moje głosy zdobyły Dominika i Klaudia :) / na22ta

    OdpowiedzUsuń
  15. W pierwszej walce są słabe stylizacje, żadna mi się nie podoba. Za to w drugiej jak najbardziej Asia i Ola :)

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominika i bliźniaczki. Nie wiem jak można dodać duże futro do krótkich spodenek... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2013/12/miley-cyrus-jingle-ball__oPt.jpg Jak widać można ;)

      Usuń
  17. Uważam, że najlepiej wypadła Dominika i Asia :) Bardzo ładne stylizacje ;D Oczywiście wszystkie dziewczyny zasługują na oklaski ;)
    Pozdrawiam- VViken

    OdpowiedzUsuń
  18. Dominika i Klaudia c:

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze