niedziela, 9 lutego 2014

Strój Tygodnia -Sweet-Girl-22

  W tym tygodniu wręcz urzekła mnie stylizacja Patrycji, na stardoll -Sweet-Girl-22.  Połączenie kolorystyczne jak najbardziej na tak, połączenie ciuchów, dobranie dodatków również. Outfit idealny pod każdym względem. Twarz również współgra z całością. Osobiście nie mam się do czego przyczepić. Co sądzicie o jej stroju? Zasługuje na to miano? 

źródło: styllash.blogspot.com

cardigan | Pretty n'Love | sukienka | Voile + Amy Claire | headpiece | Epiphany | perły | Decades | torebka | Chanel | buty | Decades


23 komentarze:

  1. Zasłużyła jak najbardziej .Stylizacja bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, aczkolwiek przeszkadzają mi te kolczyki w nosie.
    Kasia2001B

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już ją, cudowna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za takie wyróżnienie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, owszem nie ma się do czego przyczepić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał piękna *,* ♥ zakochałam się xD
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest po prostu... piękne! Zachwyca w każdym calu, kocham jej stylizacje ♥.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest po prostu niesamowita, wszystko bardzo ładnie się ze sobą połączyło, co daje stylizacji bardzo dobry wygląd ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy i piękny! Zdecydowanie zagługuje, a stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, tak delikatnie, pastelowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. wg mnie powinna pozbyc sie kolczyka w nosie
    tusia0517

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze