niedziela, 23 marca 2014

Strój tygodnia - Diana.Miss2

Wiosna również zawitała do wielu stardollowiczów. Przykładem jest na to Paulina, właścicielka konta Diana.Miss2. Jej stylizacja to świetne połączenie żółci i złota, co dało jak dla mnie świetny efekt! Wszystko jest idealnie dopasowane. Może wymieniłabym buty, ale jak można się bliżej przyjrzeć, te pasują do niebieskiego makijażu doll. Mi się bardzo podoba! A Wy co sądzicie o stylizacji Pauliny? Podoba Wam się?

| bluzka RIO | sukienka Pretty N' Love | torba Callie's Picks | buty It Girls

24 komentarze:

  1. jest ok, ale jakoś bardzo mnie nie zachwyciła
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. wymieniłabym buty na turkusowe (pod kolor wzorów na bluzie), ale jest bardzo ładnie. też mi się podoba połączenie złota i żółci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka trochę nie pasuję,ale łapka w góre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Góra ładna, ale dół mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za umieszczenie tu mojej stylizacji :) Teraz jak patrzę na buty, to również pomyślałam nad zmianą, ale już trudno.

    OdpowiedzUsuń
  6. buty jednak nie pasują i ta torebka.. średnio mi się podoba ://

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się co do butów , ale reszta piękna .:)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty zmieniłabym na inne, makijaż również. byłoby wtedy lepiej.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty do zmiany, ale poza tym ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, racja buty do wymiany ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedopracowana, brakuje mi jakiegoś mocniejszego akcentu (najlepiej w kolorze niebieskim). Mimo to dałam "łapkę w górę".
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. YYy, średnio. Tak jak ktoś już tu wspomniał: CZegoś mi tu barkuje. ;/

    Jagodka32

    OdpowiedzUsuń
  13. średnio mi się podoba

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio mi się podoba.Moim zdaniem nie pasuje tutaj makijaż i buty. No ale też czegos tu brakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze