sobota, 15 marca 2014

Up and Down

 
PET A PORTER Open Black Cape
Śliczny płaszcz, który poszykuję dużo osób. Jest on dość uniwersalny. Jak większość osób wie, nie kupimy go do 300sd. Myślę, że jest warty ok. 350 - 500sd. 


LIMITED EDITION Donatella Black Pants
Śliczne spodnie z poprzedniej kolekcji LE, które okazały się hitem. Mają świetny krój jak i kolor, są neutralne, a zarazem imponujące. Ich cena to ok. 500 - 600sd.

 

CALLIE'S PICKS Black Pleather Platforms
Te platformy były do niedawna warte 1200sd, a nawet niektórzy kupowali je za 2000sd. Odkąd trafiły do Callie's Picks ich cena zmalała i to dużo. Teraz możemy je kupić do 150 - 200sd.

DIOR Purple Bias Cut Skirt
Całkiem ładna spódniczka, ma ona świetny kolor, ale krój już nie za bardzo. Spódnica ta nie jest dużo warta kupimy ją za 30sd.

Podobał Wam się artykuł? Co chcielibyście zobaczyć za tydzień?

34 komentarze:

  1. Właśnie cena spodni z Le zmalała. Moja siostra nie może ich sprzedać za 400+prow, a co dopiero za 500-600. Ja swoje kupiłem za 200sd

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam tylko platformy, za którymi, mówiąc szczerze, nie przepadam. Marzę o płaszczu, szkoda tylko, że nie kupiłam go gdy był w Plazie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygnębiła mnie wiadomość, że cena płaszcza (płaszczu?) wzrasta. Z drugiej strony cieszę się, że może uda mi się kiedyś za przyzwoitą cenę nabyć platformy z metką z Archive.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Platformy z Archive są tyle warte ? Przeglądam Bazaar co jakiś czas i mogę je znaleźć jedynie za 600 sd.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny artykuł, ale raczej mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczescie wydałam na platformy tylko 270sd i nie jestem duzo stratna. z listy mam jeszcze płaszcz. spodnie sa okropne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak ten płaszcz był w starplazie. Miałam sobie go kupić, ale weszłam na następny dzień i już go nie było :( Platformy sprzedałam za 200 sd i nawet szybko się sprzedały, a co do reszty to pierwszy raz widzę.

    Marcelaa69

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te artykuły.Ciuszkki cudowne;)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tych butów , kupiłam je w sklepie tylko dlatego , że były dość wartościowe .Marzy mi się płaszczyk .

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za płaszcz dałam niedawno 20SD, platformy też mam, ale ani razu nie miałam ich na nogach

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz bardzo mi się podoba. Szkoda, że go nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się buty
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupując platformy myślałam że na nich zarobię .Kupiłam dwie pary.

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, płaszcz jest cudowny, a ja go oczywiście nie mam ._. stupid life
    spódniczkę i spodnie widzę pierwszy raz na oczy - nie podobają mi się ;-; no, może spodnie, ale tylko trochę.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post:) mam tylko platformy

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest cudowny, niestety, jeszcze nie jestem jego posiadaczką. Spodnie mam, kupiłam za cenę sklepową i jestem nawet zadowolona. Platformy kupiłam w Callie's Picks, jednakże nie używam. Czekam, aż osiągną większą wartość. Spódniczka jest ładna, ale nie mam jej.

    OdpowiedzUsuń
  17. artykuł fajny i przydatny ale MAŁO !!! proszę o więcej :*

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń
  18. ma tylko buty kupione dawno temu na bazarku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam spodnie, które kupiłam w sklepie i za nic nie sprzedam xD I platformy ale z Callie i nie zamierzam, kupować tych z metką Archive. Reszta rzeczy mi się nie podoba, fajnie by było gdybyś pokazywał po trzy rzeczy z każdej kategorii ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Huehuehue, a ja kupiłam ten płaszczyk za 70 sd :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam nic, ale mogłabym chcieć płaszczyk i spodnie c:

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk jest cudny, ale go nie mam. Posiadam jedynie platformy

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tylko z tego platformy, których i tak nie używam. Ciekawy artykuł.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam z tych rzeczy płaszcz i buty, strasznie teraz żałuje, że nie zdążyłam kupić tych cudnych spodni :(

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię artykuły o bazarkach. Właściwie to je najchętniej czytam :)
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeden z moich ulubionych artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się artkuł. W następnym chcę zobaczyć rzeczy które trafiły do Callie's Picks aby dowiedzieć się o ile ich cena zmalała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Artykuł mi się podoba, zaczynam polować na perełki :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  29. hej to jest bardzo Naprawde fajnny blog... od zawsze na niego wchode i ju bardzo dlugo jestem obserwatorem tego bloga.. i bradzo bym chciala miec z tad cos , poniewaz tu sa bardzo sliczne nagrody. :)i naprawde bardzo ciekawe posty i nic nigdy jeszczze niedostalam z tego bloga i on jest poprostu idealny ...:) <#
    Lattelly

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze