poniedziałek, 10 marca 2014

Wyniki Walki Stylistów!!

Walka była na prawdę zacięta. Pierwszą bitwę wygrała Karolina, drugą Dominika, a trzecią z dosyć dużą przewagą głosów wygrała jedna z nich.

Pierwsze miejsce oraz 500 stardollarów wygrywa:


Karolina (-carolla-)
Poniżej umieszczę jej wszystkie konkursowe prace:

Serdecznie Ci gratuluję! W pełni zasłużyłaś!

Jako drugie miejsce wywalczyła Dominika (Domsot)
Poniżej umieszczę wszystkie jej konkursowe prace:

Gratuluję! :*
Tutaj możecie obejrzeć szczegółowe wyniki ankiet.

Po wygrane zgłoście się w księdze gości Marty (martunia29).

38 komentarzy:

  1. Gratuluję, głosowałam na Karolinę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla obu zawodniczek, byłyście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja również głosowałam na Karolinę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wygrała moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :) Głosowałam na Karolinę, ale Dominice też nieźle szło. ;)
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Stawiałem na Karolinę od samego początku. :) Dominika w sumie mnie zaskoczyła. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnie czy negatywnie? :D

      Usuń
    2. Myślę, że pozytywnie. Mnie zresztą też. Wyłoniła się osoba, o której nie było wcześniej dużo słychać i już od samego początku pokazała, że robi świetne stylizacje. Co prawda w finale głosowałem na Karolinę, bo uwielbiam jej styl, ale wszystkie sety mi się bardzo podobały. Gratuluję Wam obu oczywiście :)

      Usuń
  8. Wygrała moja faworytka ;)
    Kiedy następna walka? :))
    klaudi20013

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaaaak! Liczyłam na nią w 100% :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, głosowałam na nią ale domsot zasłużył tak samo jak karolina.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, choć głosowałam na Dominikę c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulujemy obu dziewczynom i cieszymy się, że wygrała Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim czytelnikom, którzy oddali na mnie głos. Jesteście kochani! Karolinie dziękuję za wspaniałą rywalizację, tworzysz bardzo oryginalne oraz ciekawe stylizacje. Będziesz dla mnie niedoścignionym wzorem! ;> Była zabawa, był stres, była radość. Jeszcze raz dziękuję za niezapomniane chwile :)) Gratuluję każdemu uczestnikowi i życzę Wam dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też świetnie się bawiłam biorąc udział w tym konkursie. To miło być wzorem dla kogoś kto tworzy cudowne stylizacje c:

      Usuń
  14. Gratuluję serdecznie .:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, świetne stylizacje ! ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak myślałem, że to Karola zajmie 1 miejsce. Gratuluję Karolinie oraz jej rywalce, czyli Dominice ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję tak wielkiego sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje! głosowałam na większość stylizacji Karoliny, choć nie wszystkie. Obie wykonały na prawdę świetną robotę :)

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  19. ja głosowałam głównie na Dominikę. Szkoda, że nie zdobyła pierwszego miejsca :/
    s-v-a-g-g-e-r

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję ! wszyscy świtanie się sprawili :**

    missbajka8

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o pisanie nicku osobom, które nie mają go podanego w nazwie na bloggerze